Hop til indhold

Recommended Posts

Det var ærgerligt. Desværre er Inga en smule ustabil. Forleden blev min booked aftale pludselig udskudt en halv time. Det er naturligvis utilfredsstillende. Heldigvis  havde jeg mulighed for at udskyde aftalen. Hun sutter som en drøm. Jeg har forsømt hende på det seneste efter at have opdaget Lily i kælderen på Tagensvej. Men Inga kan tømme mig på en anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 23 timer siden:

 Lily i kælderen på Tagensvej. Men Inga kan tømme mig på en anden måde.

Med risiko for afsporing: Kan du sætte nogle ord på hvilke "styrker/svagheder" Lily har ift. Inga?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal da gerne gøre et forsøg.

Lily sutter mere blidt og roligt, holder kalorius længere inde i munden, mens hun laver propelteknik med tungen. Man bliver mindre hårdt tømt. Lily er også mere stille af natur.

Inga sutter også blidt og varieret, men gennemgående lidt mere grundigt. Hun er lidt bedre til at kilde kuglerne undervejs. Under seancen dirty talker hun og kommer med alle de klassiske excentriske ytringer såsom "give me your milk", "your dragon is good".

At sammenligne Inga og Lily mht. BJ svarer til at sammenligne en BMW med en Mercedes. Det afhænger mere af dagens humør mht. hvilket type BJ som man har lyst til. Det skal dog siges at de to piger er meget forskellige, hvad udseende, alder og temperament angår.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...