Hop til indhold
Thai-fan

Amy, Winner Massage, Herluf Trolles Gade, Århus N

Recommended Posts

Jeg har efterhånden været med på en læser til alle jer andres anmeldelser herinde, så nu vil jeg prøve at give lidt igen:-)

 

Uden yderligere omsvøb: Min første anmeldelse på EG:

Fredag sidste uge: En af de der dage, hvor man bare fra man står op om morgenen føler sig i humør til at blive forkælet af en dejlig pige. 

 

EG og EB bliver konsulteret, og valget falder på Winner Massage, der har fået et par positive anmeldelser efter navneskiftet. 

Med morgenens møder på arbejdet overstået satte jeg kurs mod Winner massage på Trøjborg i Århus midt på formiddagen. Stedet ligger nogenlunde diskret i en sidegade med etageejendomme, hvor de fleste er på arbejde eller studerer på det nærliggende universitet på det tidspunkt. 

 

Stedet i sig selv er klassisk thai-massage: Kælderlokale, med et fællesrum og et par aflukkede gipsvægs-massagerum. Pænt og nydeligt, men ikke prangende.

 

Jeg bliver fulgt ind i det ene rum af Amy, en spinkel kvinde på omkring de 30 år, men med et utroligt sødt "lillepige-ansigt", kan man vel godt kalde det. Brysterne har fået lidt hjælp, men det er en pæn og stilfuld, ikke-vulgær hjælp, så det passer til hendes krop. Amy er, kort sagt, en rigtig smuk thai-kvinde; en af dem, man godt kunne vende sig om efter på gaden. Korte hotpants og en minimal top overlod ikke meget til fantasien.

 

Winner Massage foretrækker, at man afregner det hele (inklusive ekstras) fra starten, så det gjorde vi. Efter min mening tager dette dog lidt af "spillet" omkring thai-massage, hvor de "tilfældige" berøringer af de ædlere dele gradvist bygger spændingen op, til at man beslutter sig for at få lidt ekstra med.

Men skik følge eller land fly, og Amy så jo sød ud, så jeg bestilte den fulde pakke til standard Århus-pris. 

 

Amy har været relativt kort tid i Danmark, ca 1 måned, og er ikke ligefrem nogen rutineret massør endnu. Hendes smilende personlighed og smittende humør opvejer i en eller anden grad dog den manglende massage-rutine. Men massagen må desværre kategoriseres i den meget bløde, olieindsmurte ende. 

Man kan næsten ikke undgå at blive opstemt, når man er i hænderne på en smuk kvinde som Amy, og jeg arbejdede mig desværre alt for hurtigt igennem "ekstraydelsen". Bagefter fulgte lidt yderligere massage, og det hele tog ca. 40 minutter fra ende til anden. 

 

Summa summarum: Amy er en rigtig smuk kvinde, med en sød personlighed. Hvis massagen bliver bedre og man får den time, man har bestilt, så kunne hun blive en af dem, man kommer igen til. Men som det er nu, så bliver det nok en engangsforestilling for mit vedkommende.

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anden den 2

God beskrivelse,,,,og du har ret med hensyn til det med tiden, jeg syntes generelt det efterhånden er standard  :-( Der er dog nogle steder der holder hvad de lover. men tak for beskrivelsen og ikke mindst anmeldelsen. Har tænkt på at gå derhen men ikke nu.

Forsat god dag, og bedre held næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til det med at betale først så har det desværre været en nødvendighed da der har været problemer med kunder der ikke har villet betale efterfølgende. Sidst jeg var dernede var der faktisk helt konkret en situation mens jeg lå på briksen. Jeg fik det forklaret efterfølgende da jeg kom ud. Der var en kunde der havde fået den aftalte ydelse og var kommet. Efterfølgende havde han så spurgt til et ekstra Håndjob. Der blev aftalt tid og pris for dette. På trods af at pigen brugte noget længere tid end aftalt så lykkedes det ikke manden at komme igen og han ville derfor ikke betale. Sagt på en anden måde - nogle kunder er nogle røvhuller og ødelægger det for os andre ...

Og ja, det kan da ødelægge lidt af spillet, men omvendt, hvor mange gange har I været hos en dansk pige (eller faktisk hvilken som helst anden nationalitet - med undtagelse af thaimassagestederne) og først betalt bagefter? 

Med hensyn til Ammy så har jeg desværre ikke været hos hende siden dengang hvor jeg skrev min anmeldelse af hende, så jeg skal ikke kunne sige om hun er faldet af på den, dog ved jeg at der var hold i det med at hun har (haft) rygproblemer. Sidst jeg var der ventede jeg på at hun var færdig med at få massage (af en ældre kvinde som jeg ikke har set før) før jeg selv kunne komme til i rummet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 1 time siden:

Med hensyn til det med at betale først så har det desværre været en nødvendighed da der har været problemer med kunder der ikke har villet betale efterfølgende. Sidst jeg var dernede var der faktisk helt konkret en situation mens jeg lå på briksen. Jeg fik det forklaret efterfølgende da jeg kom ud. Der var en kunde der havde fået den aftalte ydelse og var kommet. Efterfølgende havde han så spurgt til et ekstra Håndjob. Der blev aftalt tid og pris for dette. På trods af at pigen brugte noget længere tid end aftalt så lykkedes det ikke manden at komme igen og han ville derfor ikke betale. Sagt på en anden måde - nogle kunder er nogle røvhuller og ødelægger det for os andre ...

Og ja, det kan da ødelægge lidt af spillet, men omvendt, hvor mange gange har I været hos en dansk pige (eller faktisk hvilken som helst anden nationalitet - med undtagelse af thaimassagestederne) og først betalt bagefter? 

 

Det var godt nok også en træls oplevelse. En skam, at man(d) ikke kan opføre sig ordentligt og respektere kvinderne. 

 

Mht. "spillet", så jeps, det er rigtigt, at ved et "rent" sexkøb, så betaler man på forhånd.

Men det, der er så fedt og anderledes end med andre GP, er netop at man kan starte med den rene massage, og så se hvordan det udarter sig når hun begynder på sit "håndværk". Jeg har faktisk ind imellem takket nej til et tilbud om ekstra ved en thaimassage, hvis der ikke var kemi. Det valg har man ikke andre steder. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan nu godt betale bagefter derinde hvis de kender jer efter nogle besøg og opfører jer ordentlig med respekt. 

Jeg betaler hver gang bagefter enten kontant eller med mobilpay :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
crunzie skrev, for 1 time siden:

Hej med jer

Hvad er priserne og er der en hjemmeside?

Priserne er normale Aarhuspriser. Der er ingen hjemmeside. Jeg har aldrig oplevet at skulle betale forud ;-)

Hilsen 

Huaa Laan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huaa Laan skrev, Lige nu:

Priserne er normale Aarhuspriser. Der er ingen hjemmeside. Jeg har aldrig oplevet at skulle betale forud ;-)

Hilsen 

Huaa Laan 

Og hvad er normale Aarhus priser? :-) For fx. massage og handjob?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

;-) Har næsten lyst til at svare dig på samme måde, som jeg tidligere har gjort, for hvis du gider bruge lidt tid på at søge, så finder du de fleste svar her ;-)

Massage: kr. 300

Massage og  HJ: kr. 600

Massage, HJ og BJ: 800

Hele pakken: kr. 1.000

Så findes der forskellige varianter, som ligger imellem disse priser. 

Hilsen 

Huaa Laan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huaa Laan skrev, for 2 minutter siden:

;-) Har næsten lyst til at svare dig på samme måde, som jeg tidligere har gjort, for hvis du gider bruge lidt tid på at søge, så finder du de fleste svar her ;-)

Massage: kr. 300

Massage og  HJ: kr. 600

Massage, HJ og BJ: 800

Hele pakken: kr. 1.000

Så findes der forskellige varianter, som ligger imellem disse priser. 

Hilsen 

Huaa Laan 

 

Jeg takker! og spørger ikke yderligere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jeg sidder her en regnfuld Tirsdag aften og tænker lidt over vores søde og til enhver tid dejlige Thaipiger :)

I skriver om det ene og det andet og om hva i får for jeres penge og om det er nok?

Jeg vil gerne starte med at fortælle (uden stort set at vide ret meget om det)

Så er de ikke født med en Guldske i røven ligesom dig kære dansker (og måske et held for dem?)

Så hvis du tror det bare er et eller andet du bare  kan ta og derefter smide væk?

Så tar du ganske og meget fejl, og det er DIN fejl :( 

(selvfølgelig er der nogen der vil udnytte systemet, jeg er ikk født i går)

Men de fleste Thaipiger leverer faktisk noget som du kan bruge (blot du kan finde ud af at ta imod det)

De er ikke Aber men du kan nemt blive det, hvis du ikk behandler dem ordentlig?

Hvis du bare giver dem eeen lille smule kærlighed, får du den tilbage i så stor mængde, at du slet ikk er klar til at modtage den,

fordi det er du slet ikk vant til :) i det danske samfund og for Gud skyld så sammenlign dem ikke med Europæisk Piger?

De er en gave fra Gud, så ta godt imod dem, det fortjener de til enhver tid og måske også du?

Dette var bare min vurdering omk. Thaipiger og måske du vil bruge den, det er op til dig?

Men Men vær sød ved dem, de er sku et rigtig godt menneske, gentager Menneske ;) 

Kælighed det er nu engang vejen frem og det står ikk til at ændre.

Med venlig og kærlig hilsen. Thaimig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaimig

Må sige det er længe siden jeg har læst noget så sandt her på siden.

Jeg har selv fået gode venskaber, ved at vise dem respekt her i dk, og har stadig kontakt flere år efter.

Og oplevet deres store gæstfrihed, ved besøg hos dem i Thailand, det er da ik noget beder end privat guide på rejsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
frækriko skrev, den ‎18‎-‎11‎-‎2015‎ ‎06‎:‎46‎:‎05:

Thaimig

Må sige det er længe siden jeg har læst noget så sandt her på siden.

Jeg har selv fået gode venskaber, ved at vise dem respekt her i dk, og har stadig kontakt flere år efter.

Og oplevet deres store gæstfrihed, ved besøg hos dem i Thailand, det er da ik noget beder end privat guide på rejsen.

Tak frækriko!

Og det var jo ikk fordi jeg vil kritiser nogen specielt men vil bare gerne hæve standarten i de forskellige Tråde omk. Winner og andre goe Thai steder :)

Go aften Danmark :) 

og hils pigerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...