Hop til indhold
smølfen

Sort TS i Gentofte?

Recommended Posts

sixtynine skrev, for 3 timer siden:

Verkar inte vara aktiv telefonen har varit avstängd ett tag

Har haft held med at få svar på SMS, men dog ikke tid til at besøge hende endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smølfen skrev, for 3 timer siden:

Har haft held med at få svar på SMS, men dog ikke tid til at besøge hende endnu. 

Ja nu svarar hon jag skall besöka henne i veckan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået at vide, at den er god nok - det ER hende på billederne man møder... men indlevelsen var (baseret på et besøg) ikke i top, hvilket jo kan have mange årsager... mere ved jeg desværre ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der og det er helt sikkert ikke hende på billederne, men tilgengæld hende her: http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=6985&refid=859

Kan tydeligt genkendes på at hendes pik er buet til den ene side, hvilket ikke er tilfældet på annoncen med de falske billeder.

Var en "ok" oplevelse, men der lugtede af røg i lejligheden og måtte vaske alt mit tøj bagefter. Desuden havde hun meget svært ved at få den op og stå, hvilket var lidt skuffende da pikken ellers har en ok størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig lige slå en ting fast, kære shemale & ladyboy lovers !

Hvis I besøger den latino der er er linket i den øverste besked, så bliver I slemt skuffet.

Der er nemlig den dejlige kvinde på billederne der betjener sine kunder i Gentofte.

Er lige kommet hjem derfra og hold _ _ _ _  hvor er hun lækker !!!! (fotos er måske et par år gamle)

Så hvis man er til bløde kvinde former, store babser OG lækker kusse, ja så er det bare afsted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...