Hop til indhold

Recommended Posts

Trængte til god massage her i weekenden, og da jeg havde lyst til lidt variation fra det sædvanlige sted, så prøvede jeg massagekælderen på Ole Surs Gade, som har et "godt" tilbud på 300 kr. for oliemassage. Skulle nok have vidst det, men det var virkelig en FEJL! Pigen dernede har absolut INGEN anelse om, hvad massage er. Det blev til en times oliesjask og let strygning. Hun forsøgte ihærdigt at sælge HJ og BJ...men jeg var bestemt ikke kommet i det ærinde, skulle bare have en gang massage. De ekstra ydelser skyldes nok, at hun ikke vidste, hvordan massagen skulle gribes an. Kommer man for massage, så hold jer væk. Vil man have et (sikkert dårligt HJ eller BJ), så værs'go. Skal man mere, så er det sikkert ikke stedet, for hun understregede (af sig selv - ikke fordi jeg spurgte eller virkede det mindste interesseret!) adskillige gange, at der var "no sex", da hun havde mand og lille datter på 4 år..Og hun kaglede løs konstant omkring hele sin familie og thailand...ikke et øjebliks fred fik man!...ARGHH, spild af mit liv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://jswellnesscopenhagen.wordpress.com/

Er det pigen, som viser sig frem på hjemmesiden? - Hun er da ellers ganske sød. - Hun tilbyder HJ og BJ, skriver du. Hvad med at tage tøjet af og massere nøgen. Var det på tale. Det kan hun vel ikke have noget imod. Det har jo ikke noget med sex at gøre. Blot en fornuftig arbejds-beklædning, når der skal arbejdes hårdt. - Hendes krop ser også ud til at kunne levere en god body2body.

Del dette indlæg


Link til indlæg

To forskellige hjemmesider, samme pige.

Også på billederne.

Hun kan godt tage tøjet af.

Men det er ikke godt, enig med MaxBax.

Bebob har vist skrevet en lignende anmeldelse, for et års tid siden.

 

-OD

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen på billederne er rigtig...bare blevet noget ældre og har født i mellemtiden. Jeg ville absolut ikke sætte næsen op efter nogen ydelse, som det er værd at betale for. Aner virkelig ikke, hvad damen laver i den kælder. Totalt uengageret  og uden evner. Der findes så mange andre sikre hits derude, så spar kronerne her...

Del dette indlæg


Link til indlæg
OrganDonor skrev, den 9/11/2015 16.56.15:

Bebob har vist skrevet en lignende anmeldelse, for et års tid siden.

 

Nemlig. Dengang var hun endda stresset over at hendes mor passede barnet (moderen var der ved ankomst). Undervejs ringede telefon hvor jeg kunne høre grædende barn i baggrunden i røret. Følte mig ussel og behandlingen ditto.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...