Hop til indhold
Gæst

Hvordan fortrænges dårlige købesex oplevelser?

Recommended Posts

Gæst

Jeg har fornylig haft en rigtig dårlig købesex oplevelse, hvor jeg ikke rigtig fik noget ud af det.
Jeg opnåede ingen udløsning eller orgasme, da jeg var meget nervøs (bla på grund af omgivelserne) og kemien var ikke god.
Mit spørgsmål til panelet er derfor, hvordan kommer jeg op på hesten igen, eller hvordan fortrænges en dårlig oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D ja det kommer til at koste 10-12 psykolog timer !

Måske det er meget smart ikke at glemme det helt... så kunne det jo være at du undgik lignende beslutninger ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har fornylig haft en rigtig dårlig købesex oplevelse, hvor jeg ikke rigtig fik noget ud af det.
Jeg opnåede ingen udløsning eller orgasme, da jeg var meget nervøs (bla på grund af omgivelserne) og kemien var ikke god.
Mit spørgsmål til panelet er derfor, hvordan kommer jeg op på hesten igen, eller hvordan fortrænges en dårlig oplevelse?

Med 10 gode:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at der folk imellem er ret stor forskel på hvor store aftryk der sættes. Ikke bare med købesex, men med sex generelt. Jeg mindes en bekendt (på det tidspunt i 20'erne) som fortalte at hans daværende kæreste i pattestiv tilstand engang var begyndt at græde mens han var inde i hende. Det var i slutningen af deres forhold, og den sidste gang de havde sex. Efterfølgende kunne han simpelthen ikke få den op at stå og var bange for være intim med piger. Det stod på i mere end et år.

troldmanden, hvis din oplevelse har gjort at du ikke har lyst til at købe sex så er svaret ligefor: Tag en pause.

Hvis oplevelsen og de dårlige vibes strækker ud over købesex, og til alle former for intimitet, så få snakket med nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det der afgøre om det var en god eller dårlig oplevelse, er om manden fik udløsning eller orgasme, så har jeg godt nok mange dårlige oplevelser på samvittigheden, men det er nu ikke rigtig noget jeg ligger søvnløs over.

Det er umuligt, at helgardere sig mod dårlig kemi, den slags kan opstå alle steder mennesker mødes. Men man kan selv gøre meget, ved at være et glad og åbent menneske, eller som minimum lade som om! :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, 1 time siden:

Jeg har fornylig haft en rigtig dårlig købesex oplevelse, hvor jeg ikke rigtig fik noget ud af det.
Jeg opnåede ingen udløsning eller orgasme, da jeg var meget nervøs (bla på grund af omgivelserne) og kemien var ikke god.
Mit spørgsmål til panelet er derfor, hvordan kommer jeg op på hesten igen, eller hvordan fortrænges en dårlig oplevelse?

Hvad er der ved oplevelsen du får det dårligt over? Vel ikke at du ikke kom? Er det derfor, så har du mange skuffelser i vente. Der må være andet der plager+

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Hvis det der afgøre om det var en god eller dårlig oplevelse, er om manden fik udløsning eller orgasme, så har jeg godt nok mange dårlige oplevelser på samvittigheden, men det er nu ikke rigtig noget jeg ligger søvnløs over.

Det er umuligt, at helgardere sig mod dårlig kemi, den slags kan opstå alle steder mennesker mødes. Men man kan selv gøre meget, ved at være et glad og åbent menneske, eller som minimum lade som om! :D

 

Ruller du med øjnene imens du griner ? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den dårlige kemi har du jo selv analyseret dig frem til + du ikke brød dig  om stedet, så der kommer du næppe igen, men du er da kommet frem til hvad der ikke virkede for dig!

komme op på hesten igen? tja bliver du liderlig en dag, og får lyst til at besøge en kvinde på denne vis så er du oppe på hesten igen! i så fald må du finde et sted der tiltaler dig mere og så krydse fingre for at kemien denne gang er bedre!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Hvad er der ved oplevelsen du får det dårligt over? Vel ikke at du ikke kom? Er det derfor, så har du mange skuffelser i vente. Der må være andet der plager+

Jo du ret i, at der var andre plager, som jeg selv beskrev, så var der manglende kemi og omgivelserne var et problem samt jeg tager også noget medicin som ligger en dæmper på lysten. Det sidste har dog aldrig før været en forhindring i forhold til at komme, når jeg har været sammen med piger. 

Med hensyn til omgivelserne, så var det et problem at mødet foregik i hendes private hjem, hvor gardinerne ikke var helt lukket til, så hvis der var kommet nogen forbi ude på gaden, så kunne de måske se igennem vinduet at jeg stod der inde og var ved at få et blowjob. 

Det var også et problem at hun udleverede nogle detaljer om hendes andre gæster, hvilket gjorde mig utryg for hvad ville hun så sige videre om mig. 

 

Redigeret af troldmanden
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slå den oplevelse ud af hovedet og kom videre. Hvad pokker, hvis det kun er den ene gang, så går det sgu nok.

Hæhæhæ jeg kender en fyr, der har købt sex hos ca. 15 forskellige kvinder i løbet af godt et års tid, og kun to har fået ham til at komme. Og det foregik i hhv. Barcelona og Dortmund. Se det er et problem.

Mht. hvad piger vil sige osv.. Er vi virkelig så interessante at alle mulige gider at fortælle om os og endsige høre om os. Hvis jeg hørte noget, så ville jeg tænke: "nåh, dumme gås om pigen, og så ellers ikke give en skid for det."

Blowjob for fulde gardiner:-D Fuck det og lad være med at spekulere så meget.

Og gå aldrig tilbage til en fuser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må lære at acceptere, at sådan er livet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nogle gange får man en god oplevelse, nogle gange en jævn oplevelse, og nogle gange en elendig oplevelse.

Efterhånden lærer man måske "at gøre sit hjemmearbejde", altså forberede sig ordentligt, læse anmeldelser, vurdere fotos - men på trods kan det gå galt.

Når det en gang imellem går galt for mig, er det fordi, jeg i det par timer, jeg har mulighed for at komme afsted, er uheldig  med førstevalget af pige - hun var ikke, som jeg forventede - der var måske for stor forskel på fotos og virkelighed. Så skynder jeg mig videre til den næste på listen. Hvis jeg ikke kan komme i kontakt med hende, eller der også er noget, der der ikke tiltaler mig, så er jeg så desperat, at jeg nogle gange er villig til at acceptere næsten hvad som helst ved den 3.

Bagefter er jeg træt at mig selv, ærgrer mig. 

Bliver jeg klogere? 

Måske --- måske ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 4 timer siden:

Jeg har fornylig haft en rigtig dårlig købesex oplevelse, hvor jeg ikke rigtig fik noget ud af det.
Jeg opnåede ingen udløsning eller orgasme, da jeg var meget nervøs (bla på grund af omgivelserne) og kemien var ikke god.
Mit spørgsmål til panelet er derfor, hvordan kommer jeg op på hesten igen, eller hvordan fortrænges en dårlig oplevelse?

Jamen jeg tror, at mange af os har været ude for det samme som dig med en dårlig oplevelse, og det er ikke nødvendigvis pigen skyld. Men i øvrigt er det jo lige meget, hvis 'skyld', det er. Oplevelsen har været dårlig.

Og der er kun en medicin. Prøv et besøg hos en pige med god omtale/anmeldelser, og ja, jeg ved godt, at det er lettere at skrive, når man bor i Storkøbenhavn og har bil til rådighed. Men fodarbejde betaler sig ofte.

Jeg har også haft enkelte oplevelser, som jeg helst glemmer, men de ligger tilbage til de første år som kunde/gæst, senere blev jeg bedre til at at læse anmeldelser (og hjemmesider), og de seneste 10 år har været en perlerække af succeser i min bog. :grin:

Så prøv igen og indse, at du ikke er sikker på at vinde hver gang, selvom det er surt at smide mindst DKK 1,000 ud på en dårlig oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 5 timer siden:

hvordan kommer jeg op på hesten igen, eller hvordan fortrænges en dårlig oplevelse?

1. Find hurtigst muligt en rigtig sød pige, gerne lettere moden med rigtig gode anmeldelser

2. køb min ½ - 1 time - evt. med pirringsbondage, hvor du bare skal nyde, mens pigen styrer seancen og nok skal sørge for at du får orgasme - og at hun evt. også selv får noget ud af det.

3. Find endnu en sød pige

osv.

:grin:

Jeg er helt holdt op med at købe korte ydelser, da de som regel ender uden udløsning og da det som regel koster 3 gode oplevelser at komme over en dårlig, er der mere økonomi og bedre oplevelser i at købe ½ til hele timer :)

troldmanden skrev, for 3 timer siden:

Med hensyn til omgivelserne, så var det et problem at mødet foregik i hendes private hjem, hvor gardinerne ikke var helt lukket til, så hvis der var kommet nogen forbi ude på gaden, så kunne de måske se igennem vinduet at jeg stod derinde og var ved at få et blowjob. 

Så skulle du prøve at besøge en sexklub, hvor der sidder 3 Japanere på rad og hepper :shock:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har det jo med, når vi har oplevet noget, der fik os helt op at ringe, at sammenligne med dette fremadrettet.

Jeg mener man skal bevidstgøre sig om hvad der var godt og mindre godt i de oplevelser man har. Når comeback skriver, at det er lige meget hvis skyld det er at en oplevelse er dårlig, så mener jeg dog man bør, om ikke skyde skyld, så i hvert fald evaluere på hvad der virkede for en selv. Fortrængning fordrer gentagelse.

Research er som omtalt essentielt.

Så er der det med kemi, som du skriver troldmand.  Det er vel som i alle møder man har med mennesker i livet en lottokupon om man lige svinger med en anden person. Selv de med samme interesser som en selv kan være frastødende på en og modsætninger kan nogle gange virkelig gøre det for en.

Selv har jeg også haft nogle seancer hvor jeg ingen udløsning fik. De hører dog ikke af den grund nødvendigvis til de dårlige oplevelser. For mig har det heller ikke været det vigtigste, at skulle komme en eller flere gange.

Så jeg kan ikke sige andet end, at du skal gøre det klart for dig selv hvad du forventer og afstem det med kvinden og dvæl ikke ved den dårlige oplevelse, men fortræng den heller ikke.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...