Hop til indhold
losser

ADVARSEL MINDREÅRIG

Recommended Posts

Gæst

I den situation er det vigtigt omgående at klikke på rapporter nede i højre hjørne, så bliver den slettet!

Det har jeg selv gjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ligner én af den slags annoncer, der bringes for at lokke folk med de tendenser i gyngen, så de kan afpresses. :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også rapporteret den. Men mit gæt er, at det er politi eller andre som jager dem der vil den slags med børn. De gør jo den slags på diverse chatsider, så hvorfor ikke også der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er 2 timer siden JEG anmeldte annoncen, og den er stadigvæk online.

uanset om den er rigtig eller fake eller hvad den nu skal bruges til så hører den ik hjemme på den side..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men svarer man på den annonce fordi man vil det frække der. Så er man selv ude om hvis nogen skulle skære deres løgposer af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I dette tilfælde skal der vidst ikke bruges ironi. det er yderst seriøst og at annoncelight ikke har fjernet det er uhørt og burde politianmeldes. jeg har ihvertfald fulgt rådet om at anmelde det på siden.. Alle vokse i dette forum burde gøre det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne umiddelbart også fristes til at tro at det er lovens lange arm der står bag i samarbejde med annoncelight siden annoncen ikke er fjernet for længst ...

 

(Jeg anmeldte dog også annoncen i tilfælde af at ovenstående ikke er tilfældet.)

Redigeret af møgsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

"Iscenesat troldmand synes godt om et svar" :D 

Fnis! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg sendte også en rapport på den ved 9 tiden i morges. Er dybt rystet over at finde sådanne noget på AL, og så se den stadig er på siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop anmeldt/rapporteret annoncen og nu er det mandag for klokken er 00:17 - jeg synes det er både skammeligt og pinligt at en sådan annonce får lov til at blive stående.

Redigeret af 1master

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal i altså tænke på det er weekend. Vi har en medarbejder som håndtere alle anmeldelser og support på Annoncelight.dk, men han sidder der altså kun indenfor normal kontortid, mandag til fredag. Hvis vi skulle have en person til at håndtere anmeldelser 24/7, ville vi blive nød til at sætte prisen meget meget højere op, for de betalte annoncer, for at det ville kunne hænge sammen økonomisk. 

Det betyder så desværre, at sådanne anmeldelser, ikke bliver håndteret i weekenden. For det er der ganske enkelt ikke råd til.

Annoncen er dog blevet fjernet nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 11/8/2015, 7:32:44:

Jeg kunne umiddelbart også fristes til at tro at det er lovens lange arm der står bag 

Det ville være ulovligt. Myndigheder må ikke lokke til kriminalitet. Agentvirksomhed er stort set forbeholdt PET ved efterforskning af meget alvorlige ting som fx terror.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan godt være de ikke må, men de gør det jo tit alligevel. Fordi de ved, at de nemt kan slippe afsted med det. Jo højere man sidder på ranglisten, jo mere kan man bøje loven til sin egen fordel. Uden at blive straffet desværre.

Bare se når vores kære politikere er blevet snuppet i at tage f.eks en halv million fra statskassen, som de ikke skulle have haft. De får lov at betale pengene tilbage og måske et lille klap over fingrene. Almindelige borgere havde fået ophold i hotel tremmely, for den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...