Hop til indhold
Oldtimer

Nikita - Eventyrpigerne

Recommended Posts

Havde fået en del lyster opbygget gennem den seneste tid, så lørdag blev den gamle ford startet og turen gik mod Fjenneslev.

Jeg havde på forhånd set at Paola skulle være på vagt. Hendes billeder ligner én jeg et par gange har haft nogle rigtigt gode oplevelser med hos Mon-cherie, så jeg håbede på et gensyn. Fremme blev jeg vist ind i bollerummet til venstre og fik besked på at vente, mutter ville sende Nikita ind til mig. Før jeg nåede at spørge efter Paola, var hun væk.

Efter nogen ventetid kom Nikita så ind ad døren. Der er ikke tale om den vidunderlige Nikita Darling, der var hos Eventyrpigerne, Sexyclub og vistnok Vordingborgpigerne, før hun blev helt sin egen (det var hun nu alligevel altid). Hun er desværre for mange fans helt stoppe i branchen. Ind kom en høj slank blondine med et par særdeles velsiddende bryster i push-uppen, et par nydelige slanke ben, der endte i en dejlig parisernumse. Jo det var lige en ordentlig gang øjeguf. Dejlige Nikita Darling blev parkeret langt omme i hukommelsen og bevidstheden brølede:" Carpe diem", så sådan blev det.

Vi fik aftalt en fransk-dansk cocktail og hun forsvandt med sine penge. Jeg fik tøjet af og lå lææænge og ventede (syntes jeg), men ind kom hun til sidst.

Der blev suttet og kneppet på den rare måde og tilsidst begyndte hun at massere mine brystvorter, så måtte jeg overgive mig.

Vi lå og pludrede lidt tid på engelsk. Nikita er fra Baltikum, taler et fint engelsk og er i det hele taget en rigtig sød sag.

Hun kan også træffes i Sexyclub og jeg kan da anbefale et besøg. Jeg kan da godt finde på at besøge hende igen.

Lidt malurt i bægeret:

Der var voldsomt tilrøget i huset, Nikita kunne ikke mærke det i legeværelset, men som ikke ryger var det næsten for meget for mig. Luft ud engang imellem eller ryg lidt mindre.

Paola var slet ikke tilstede, så kalenderen bliver ikke ordentligt opdateret (på den anden side havde den været det havde jeg jo nok ikke besøgt Nikita).

Link til den dejlige: http://eventyrpigerne.dk/girls/nikita2/index.php

og

http://sexyclub.dk/girls/nikita2/index.php

 

God fornøjelse

OT

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...