Hop til indhold
Gæst

Findes der en smuk slank ung pige til et par?

Recommended Posts

Gæst

Kan nogen mon anbefale en pige der tager imod par? Søger én der:

 

– er til intens, involveret, lidenskabelig sex - og ikke er bange for krop, kys og kontakt

– er god til det, nysgerrig, indlevende – og nyder at møde et par der er det samme

– er smuk og naturlig  (ingen kunstige bryster)

– er slank og i 20’erne

 

Bonuspoint hvis hun er til dominans, men det er ikke et krav.

Pris og geografi er underordnet.

 

Alle anbefalinger er velkomne, også gerne fra piger der synes det lyder som dem.

Redigeret af MikkelHart

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelHart skrev, for 7 timer siden:

Kan nogen mon anbefale en pige der tager imod par? Søger én der:

 

– er til intens, involveret, lidenskabelig sex - og ikke er bange for krop, kys og kontakt

– er god til det, nysgerrig, indlevende – og nyder at møde et par der er det samme

– er smuk og naturlig  (ingen kunstige bryster)

– er slank og i 20’erne

 

Bonuspoint hvis hun er til dominans, men det er ikke et krav.

Pris og geografi er underordnet.

 

Alle anbefalinger er velkomne, også gerne fra piger der synes det lyder som dem.

ClaireClaire ? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Morabito skrev, for 8 timer siden:

Jeg ved ikke, om Kimora er til par, men derudover synes jeg, at hun passer perfekt til beskrivelsen.

Tak for tip, på mange af punkterne har du vist ret. Jeg tror måske vi håber at finde en der ikke er helt så 'rutineret' og måske tættere på 25 i rigtig alder end i klinikalder ;)  Er Kimora stadig i 20erne? Hun har i al fald været i gang i nogle år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelHart skrev, for 9 timer siden:

Tak for tip, på mange af punkterne har du vist ret. Jeg tror måske vi håber at finde en der ikke er helt så 'rutineret' og måske tættere på 25 i rigtig alder end i klinikalder ;)  Er Kimora stadig i 20erne? Hun har i al fald været i gang i nogle år.

Ja okay - fair nok. Nej, hun er vist ikke i 20'erne mere. Jeg besøgte hende første gang for fem år siden, og jeg kan huske, at hun havde været i gang i hvert fald 3-4 år på det tidspunkt. Jeg tør ikke gætte på hvor meget, der skal lægges til, men hun er vel et sted mellem 30 og 35 år. Alderen har dog aldrig været et problem for mig angående Kimora. Hun er indehaver af en helt sindssygt lækker, stram krop, og hun er total vild i kassen. Og så er hun en rigtig sød, stille og rolig dame. Bare ikke i sengen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sianna skrev, 1 time siden:

Tjek mine billeder på Seduction girls... Elsker par 

Tak for tippet Sianna. Du ser vældig sød ud, men jeg tror ikke jeg fornærmer dig hvis jeg antyder at de bryster er hjulpet lidt på vej? ;) Søger i øvrigt som beskrevet en pige der kysser, meget og godt ;) Men tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...