Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have set andres beskrivelser at denne kvinde, måtte jeg ved selvsyn tage chancen og møde op.

Efter en opringning blev kursen sat mod den nordlige side af Vejle, og en halv time senere trådte jeg ind af døren til stedet, som udefra ligner et hvlkensomhelst pænt Thai massage sted.

Kayly var iført en stram T-shirt m. BH under og et par meget korte shorts. Førstehåndsindtrykket var en pige med et højt energineveau, massert af humør og én der bestemt kan lide sit arbejde.

Det blet så bekræftet undervejs, til fulde.

Der findes et link med foto: https://annoncelight.dk/showad/180126

Billeder er ægte, og der er Kayly sandelig også selv.

( I andre tråde omtales hendes ar tværs over maven, tydeligvis efter noget andet end kejsersnit, men i mine øjne totalt ligegyldigt. Hun viste mig først sin smukt trimmede mis og løftede derefter op i blusen, så arret blev synligt. Jeg kan jo ikke vide det, men jeg tror, at hvis hun mærker en negativ reaktion, beholder hun blusen på hen over maven.)

Efter jeg blev vist ind i det ene af de 2 rum, tog jeg tøjet af og satte mig på briksen et øjeblik til Kayly kom ind med varm massageolie og ekstra små håndklæder.

Hun spurgte så til massagetyper jeg kunne ønske, prislisten var mundtlig, men da jeg er typen som godt vil have aftalerne på plads fra starten, så de implicerede ved besked, valge jeg at sige, at jeg virkelig trængte til at blive forkælet med en fuldpakke.

Dette udløste et kæmpe smil og en nærmest jublen hos Kayly, som svarede, at så var det jo slet ikke disse ting hun var kommet med, der skulle bruges, så det blev stillet væk.

Hun spurtgte så til mine favoritter af måder og positioner og fortalte om sine egne favoritter.  - Se så var det på plads. Altimedens havde hun lige brugt en lille forstøverflaske og et par småklude, så lillemand var ren, frisk og bakeriefri. Det var lige før jeg slet ikke lage mærke til denne operation, hold kæft hun er go.

Blow, det ka' hun bare, og elsker også selv at blive spist.

Resten af festen vil jeg ikke gå i detaljer med, men der blev prøvet mange detaljer af, ind til endelig fælles overgivelse.

Den sprudlen af energi Kayly lægger for dagen, bliver svær at finde andre steder. Så jeg lægger gerne 1½kg igen en anden dag, for sådan en undervisningstime. Her kan man sku lære hvordan det skal gøres, når det skal være bedst.

 

/ Opsvingeren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt skrevet indlæg af dit besøg hos Kayly.

Jeg kan kun tilslutte mig din positive omtale og har oplevet tilsvarende.

Var dit besøg i dag ? Overvejer et nyt besøg i morgen hvis ikke du har opbrugt alt hendes energi i dag:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
explorer skrev, for 35 minutter siden:

Godt skrevet indlæg af dit besøg hos Kayly.

Jeg kan kun tilslutte mig din positive omtale og har oplevet tilsvarende.

Var dit besøg i dag ? Overvejer et nyt besøg i morgen hvis ikke du har opbrugt alt hendes energi i dag:grin:

Det var ikke i dag :wink:

Og så tror jeg ikke man sådan opbruger hende så let.

 - Vi andre er færdige længe før. :grin: 

Men hils endelig fra mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
knaldehunden skrev, for 12 minutter siden:

Hun er alt for dyr, så god og smuk er hun sgu heller ikke

Har du nogensinde skrevet noget positivt? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Har du nogensinde skrevet noget positivt? 

 

Ja Århus elsker er en klaphat

Del dette indlæg


Link til indlæg
knaldehunden skrev, for 11 timer siden:

Hun er alt for dyr, så god og smuk er hun sgu heller ikke

Du har fuldstændig ret Knaldehunden,

   - Rønnebærrene er sure.

Håber nogen må drysse masser af dem på din vej. :grin:   - så er der noget mere, du kan trampe på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
opsvingeren skrev, for 22 timer siden:

Efter at have set andres beskrivelser at denne kvinde, måtte jeg ved selvsyn tage chancen og møde op.

Efter en opringning blev kursen sat mod den nordlige side af Vejle, og en halv time senere trådte jeg ind af døren til stedet, som udefra ligner et hvlkensomhelst pænt Thai massage sted.

Kayly var iført en stram T-shirt m. BH under og et par meget korte shorts. Førstehåndsindtrykket var en pige med et højt energineveau, massert af humør og én der bestemt kan lide sit arbejde.

Det blet så bekræftet undervejs, til fulde.

Der findes et link med foto: https://annoncelight.dk/showad/180126

Billeder er ægte, og der er Kayly sandelig også selv.

( I andre tråde omtales hendes ar tværs over maven, tydeligvis efter noget andet end kejsersnit, men i mine øjne totalt ligegyldigt. Hun viste mig først sin smukt trimmede mis og løftede derefter op i blusen, så arret blev synligt. Jeg kan jo ikke vide det, men jeg tror, at hvis hun mærker en negativ reaktion, beholder hun blusen på hen over maven.)

Efter jeg blev vist ind i det ene af de 2 rum, tog jeg tøjet af og satte mig på briksen et øjeblik til Kayly kom ind med varm massageolie og ekstra små håndklæder.

Hun spurgte så til massagetyper jeg kunne ønske, prislisten var mundtlig, men da jeg er typen som godt vil have aftalerne på plads fra starten, så de implicerede ved besked, valge jeg at sige, at jeg virkelig trængte til at blive forkælet med en fuldpakke.

Dette udløste et kæmpe smil og en nærmest jublen hos Kayly, som svarede, at så var det jo slet ikke disse ting hun var kommet med, der skulle bruges, så det blev stillet væk.

Hun spurtgte så til mine favoritter af måder og positioner og fortalte om sine egne favoritter.  - Se så var det på plads. Altimedens havde hun lige brugt en lille forstøverflaske og et par småklude, så lillemand var ren, frisk og bakeriefri. Det var lige før jeg slet ikke lage mærke til denne operation, hold kæft hun er go.

Blow, det ka' hun bare, og elsker også selv at blive spist.

Resten af festen vil jeg ikke gå i detaljer med, men der blev prøvet mange detaljer af, ind til endelig fælles overgivelse.

Den sprudlen af energi Kayly lægger for dagen, bliver svær at finde andre steder. Så jeg lægger gerne 1½kg igen en anden dag, for sådan en undervisningstime. Her kan man sku lære hvordan det skal gøres, når det skal være bedst.

/ Opsvingeren

Måske nogle kunne mene, om der ikke mangler noget om massagen ?

Jo, så det fik jeg vist ikke lige fortalt.

Så, hvad synes jeg egentligt om hendes evner og kunnen som massør?

 - Det har jeg ingen anelse om :grin: :grin: , det har jeg ikke prøvet endnu. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har været for 2. gang hos Kayly i dag.

hun kunne huske mig fra 1. gang, hvor vi bare gik lige på.

denne gang ville jeg have massage , fik en rigtig god omgang, hun synger lidt, pjatter, ler meget, piller, kysser overalt på kroppen, dog ikke munden.

hun var i godt humør.

havde en lille gave med, det blev hun glad for.

efter en halv time massage, så en halv time bum-bum.

ingen hast hos hende.

man bliver i godt humør at være hos hende.

hun er værd at køre efter.

efter en kop kaffe gik turen hjem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

Hun er absolut ikke min type - der var ikke antydning eller pirring, da jeg var der - vi har heldigvis meget forskellig smag - men jeg er nok også blevet forvænt med den dejligste thaipige, som ringer på døren, når hun har lyst til at få et par timer "slået ihjel". Så jeg er blevet meget afholdende mht besøg på klinikkerne - men noget nyt skal da prøves en gang imellem - og denne gang var det så Kayly - men det var en direkte fiasko .... kommer absolut ikke igen ......

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders skrev, for 5 timer siden:

Hej kintamani

hvem er hun du får besøg af? Lyder spændende

 

Det lyder spændende kintamani, jeg er også spændt på at høre hvem du får besøg af ;-) håber du vil dele lidt info ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Vectra skrev, for 8 timer siden:

Det lyder spændende kintamani, jeg er også spændt på at høre hvem du får besøg af ;-) håber du vil dele lidt info ;-)

 

Ja, det er spændende - hun har arbejdet på klinik for nogle år siden - og hun ønsker ikke flere

"kunder" - synd for Jer - ellers skulle jeg nok have fortalt, hvem hun er  :-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Kintamani skrev, den ‎23‎-‎11‎-‎2015‎ ‎12‎:‎48‎:‎10:

Ja, det er spændende - hun har arbejdet på klinik for nogle år siden - og hun ønsker ikke flere

"kunder" - synd for Jer - ellers skulle jeg nok have fortalt, hvem hun er  :-):-)

Jeg kunne godt være intereseret i at dig og mig lavede en 3 kant med hende :) tror du det er muligt ? er hun fra Aarhus har jeg nok mødt hende alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sidders9 skrev, den ‎30‎-‎11‎-‎2015‎ ‎19‎:‎06‎:‎19:

Vejledene priser evt? Hvad har i betalt for massage samt bumbum? : )

Citat:

Den sprudlen af energi Kayly lægger for dagen, bliver svær at finde andre steder. Så jeg lægger gerne 1½kg (kr.) igen en anden dag, for sådan en undervisningstime.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev til min tur til at komme forbi Kayly igen 

hun er en fantastisk glad og sexet thai

hun startede op med massagen og efter 20 min, begyndte hun at nærme sig de hyggelige steder 

vi blev enige om 69 er, BJ og fuld pakke

hun laver den mest fantastiske BJ, hvor hun ligger på en mens

prøv det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, den 13/12/2015 at 11:26:

Så blev til min tur til at komme forbi Kayly igen 

hun er en fantastisk glad og sexet thai

hun startede op med massagen og efter 20 min, begyndte hun at nærme sig de hyggelige steder 

vi blev enige om 69 er, BJ og fuld pakke

hun laver den mest fantastiske BJ, hvor hun ligger på en mens

prøv det

kom lige med prisen - har læst 1500 kr. - og det er sgu dyrt

har været forbi og ja hun er energisk , sulten efter sex virkede det på  mig! 

og kan man gå efter 2 udløsninger hos hende for den pris?

Redigeret af Life2802

Del dette indlæg


Link til indlæg
Life2802 skrev, den 12/14/2015 at 15:50:

kom lige med prisen - har læst 1500 kr. - og det er sgu dyrt

har været forbi og ja hun er energisk , sulten efter sex virkede det på  mig! 

og kan man gå efter 2 udløsninger hos hende for den pris?

Ja det fik jeg først gang jeg besøgte hende, sidste gang vva hun ikke helt tilpas, forkølelse  så da timen var overstået var det slut 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...