KF 5089 Skrevet 7. November, 2015 Kære Hr. Administrator, og ærede Moderationsteam. Affødt af denne tråd, foreslår jeg at der oprettes en FAQ (Frequently Asked Questions) sektion, hvor ofte stillede spørgsmål vedr. brugen af Eroguide, herunder såkaldte HowTo guider, kan placeres, og såfremt moderationsteamet finder det formålstjenstligt, gøres "Sticky" og låses. I andre fora finder jeg det nyttigt med en FAQ sektion, det er let at henvise til via direkte link i indlæg. Pretty please, med sukker på toppen.. KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 7. November, 2015 (edited) Jeg bakker fuldt ud om dit forslag. Det vil nok blive et stort arbejde for kommandobroen. Rom blev heller ikke bygget / drukket på en gang. Sukker er spist. Redigeret 7. November, 2015 af Krølle Bølle Tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 7. November, 2015 Krølle Bølle skrev, for 8 minutter siden: ..Det vil nok blive et stort arbejde for kommandobroen. Kommandobroen skal sådan set bare oprette sektionen, uden indhold. Det er normalvis brugerne der skriver opslagene i en FAQ sektion. Og har en bruger lavet en fin guide, eller et indlæg med besvarelse / forklaring på et ofte stillet spørgsmål, kan man efterfølgende bede moderatorteamet tilføje det til FAQ'en. Her er et eksempel på en FAQ.. her er et andet eksempel. Om det lige bliver på den ene, anden, eller en tredie måde, er ikke vigtigt, vi mangler bare en FAQ sektion. Og brugerne vil hurtigt oprette indholdet, som godkendes af moderatorene og ligges op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 7. November, 2015 Så er det da rimelig nemt. Takker for uddybede svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 7. November, 2015 KF skrev, for 2 timer siden: Kære Hr. Administrator, og ærede Moderationsteam. Affødt af denne tråd, foreslår jeg at der oprettes en FAQ (Frequently Asked Questions) sektion, hvor ofte stillede spørgsmål vedr. brugen af Eroguide, herunder såkaldte HowTo guider, kan placeres, og såfremt moderationsteamet finder det formålstjenstligt, gøres "Sticky" og låses. I andre fora finder jeg det nyttigt med en FAQ sektion, det er let at henvise til via direkte link i indlæg. Pretty please, med sukker på toppen.. KF. du glemte at tilføje en afstemning, om man vil stemme ja eller nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 7. November, 2015 gerog skrev, for 1 time siden: du glemte at tilføje en afstemning, om man vil stemme ja eller nej. Mon ikke der her er tale om noget, kaptajnen på kommandobroen bestemmer ene og alene! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2015 Behøver den hedde FAQ, eller Frequently Asked Questions? Kunne den danske oversættelse Ofte Stillede Spørgsmål ikke gå an? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 7. November, 2015 troldmanden skrev, for 59 minutter siden: Behøver den hedde FAQ, eller Frequently Asked Questions? Kunne den danske oversættelse Ofte Stillede Spørgsmål ikke gå an? God idé, så kan dem i Jylland også forstå det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 7. November, 2015 gerog skrev, for 52 minutter siden: God idé, så kan dem i Jylland også forstå det Misundelse er en grim ting ^^ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. November, 2015 gerog skrev, for 56 minutter siden: God idé, så kan dem i Jylland også forstå det Hæ, hæ. Nu skal du huske på at store dele af det jyske ordforråd genfindes i det østlige England - eller omvendt. Det der hedder en quicky i dag, hedder faktisk et skjorteærme her ovre på fastlands delen. ( Shorttime for de tungnemme ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. November, 2015 (edited) troldmanden skrev, for 14 timer siden: ...Kunne den danske oversættelse Ofte Stillede Spørgsmål ikke gå an? Jo, det kunne den da. Navnet er ikke vigtigt. Men man skal jo nogen gange passe på med at oversætte alt til dansk. Umiddelbart tror jeg det er de færreste, som ville vide hvad en 'OSS' sektion er. Jeg kan ikke mindes at være stødt på udtrykket siden Usenet, for hvad.. 15-20 år siden? Facebook hedder Facebook, og en FAQ er en FAQ, og det har ikke noget med bøsser at gøre Redigeret 8. November, 2015 af KF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 8. November, 2015 KF skrev, for 21 minutter siden: Jo, det kunne den da. Navnet er ikke vigtigt. Men man skal jo nogen gange passe på med at oversætte alt til dansk. Umiddelbart tror jeg det er de færreste, som ville vide hvad en 'OSS' sektion er. Jeg kan ikke mindes at være stødt på udtrykket siden Usenet, for hvad.. 15-20 år siden? Facebook hedder Facebook, og en FAQ er en FAQ, og det har ikke noget med bøsser at gøre så drop forkortelsen, og kald det hvad det er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. November, 2015 C'mon gerog... du citerer HELE indlægget, og markerer med fed skrift den sætning du svarer på. Det er som at kneppe en sæk korn! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. November, 2015 gerog skrev, for 17 timer siden: du glemte at tilføje en afstemning, om man vil stemme ja eller nej. Vi har enevælde på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 8. November, 2015 KF skrev, 1 time siden: C'mon gerog... du citerer HELE indlægget, og markerer med fed skrift den sætning du svarer på. Det er som at kneppe en sæk korn! Skriver du en anmeldelse om denne oplevelse? Det lyder som om du har erfaring med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 8. November, 2015 Vi har haft forslaget oppe og vende, og der er bred enighed om at det er en god idé. -Ledvogter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. November, 2015 Ledvogter skrev, for 1 minut siden: Vi har haft forslaget oppe og vende, og der er bred enighed om at det er en god idé. -Ledvogter Super. Hvornår vil det blive implementeret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg