Hop til indhold
KF

Sådan virker den nye 'Quote this' funktion.

Recommended Posts

Eroguide (EG) har med den nylige opdatering, fået en ny 'Quote this' funktion. 

Denne tråd er ment som en hjælp, til de som enten ikke har opdaget funktionen, eller er usikre på hvordan man bruger den.

Hele idéen går ud på at gøre det lettere at se hvad det er folk svarer på, når de citerer en anden brugers indlæg.  Med 'Quote this' er det nemmere kun at citere præcis den del af et indlæg man ønsker at svare på, i stedet for at hele det oprindelige indlæg medtages (som i nogle tilfælde er meget lange).

Og det er faktisk ganske let at bruge; Man starter med at markere den del af et indlæg man vil svare på, og så popper der automatisk en lille 'Quote this' boble op, som det ses her:

8.thumb.jpg.b687bce8ec12d5e0edc3147605e9

Hvis man klikker på 'Quote this' boblen, bliver der oprettet et citat på samme måde som når man bruger den gode gamle 'Citer indlæg' knap, MEN det er nu automatisk kun den markerede del der er medtaget. Det ser sådan ud:

9.thumb.jpg.16cd529f94c85aade26d4a2bb277

Og når man skriver sit svar under citatet, er det nemt for alle at se præcis hvad det er man svarer på :)

Yderligere, hvis man ønsker at besvare flere dele af et indlæg, er det ligeledes nemt at gøre det overskueligt ved at bruge 'Quote this funktionen, flere gange i det samme svar.
Det man gør er, at skrive sit svar under det første citat, og dernæst flytte cursoren én linie ned (tryk på Enter). Så kan man frit bladre tilbage og markere en anden tekst man vil svare på, og klikke på 'Quote this' boblen igen. Så oprettes der et nyt citat under det man lige har besvaret. Det kommer til at se sådan ud:

10.thumb.jpg.7cde8dc5695a7abb70041de26aa

Som det ses, behøver de forskellige citater ikke stamme fra det samme indlæg. Og det er også frit at citere flere forskellige brugeres indlæg, i det samme svar.

Så det er bare at boltre sig derude på forum, med let forståelige indlæg, som kun citerer det man svarer på.

Spørgsmål / svar, og andre tips vedr. citater, er naturligvis velkomne her i tråden.

KF

 

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 21 minutter siden:

Spørgsmål / svar, og andre tips vedr. citater, er naturligvis velkomne her i tråden.

KF

Skide lækkert, så fattede en dum vestjyde det, mange tak.  wana_fuck.gif  wana_fuck.gif

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 9 minutter siden:

...Hvilken browser bruger du?

Tor.

Jeg har prøvet det af i Google Chrome, Internet Explorer, og på min Android mobil, funktionaliteten er den samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, Lige nu:

Tor.

Jeg har prøvet det af i Google Chrome, Internet Explorer, og på min Android mobil, funktionaliteten er den samme.

Også i MS Edge

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

KF: Super guide, men burde den ikke ligge under "Feedback om Eroguide", eller er det mig, der har misforstået noget ? :)

 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, Lige nu:

...hvorfor har du ikke lagt den under "Feedback om Eroguide" ?

Jeg synes ikke rigtig den passede ind nogle steder.. Jeg har forstået 'Feedback om Eroguide' som beregnet til feedback henvendt til administrationen. Det er måske forkert?

Vi mangler en decideret FAQ (Frequently Asked Questions) sektion, hvor alle spørgsmål og guider kan postes, og evt. gøres 'sticky'. Det kunne være jeg skulle foreslå dét, i 'Feedback om Eroguide' :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...