Hop til indhold
Hrlejlighedsvis

Har du ingen planer i aften og vil du gerne tjene penge og have det sjovt samtidigt? Så kig her :)

Recommended Posts

Kære Alle,

Jeg står i den situation, at den ene af de tre piger jeg havde en aftale med i aften desværre er blevet syg. 
Derfor står jeg og mangler en pige (eller to), der er friske på at "lege" topløs tjenere (både i form af servering af drikkevarer og ved seksuelle tjenester) ved en herreaften i aften. Selskabet består af 6 mænd, der alle respekterer pigens ønsker.
For mere info, bedes i kontakte mig her eller på tlf (nummeret fåes efter kontakt).

Festen bliver holdt i Hellerup, transport er med i prisen som vi aftaler.

Først til mølle. 

God dag
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hrlejlighedsvis skrev, 1 time siden:

Kære Alle,

Jeg står i den situation, at den ene af de tre piger jeg havde en aftale med i aften desværre er blevet syg. 
Derfor står jeg og mangler en pige (eller to), der er friske på at "lege" topløs tjenere (både i form af servering af drikkevarer og ved seksuelle tjenester) ved en herreaften i aften. Selskabet består af 6 mænd, der alle respekterer pigens ønsker.
For mere info, bedes i kontakte mig her eller på tlf (nummeret fåes efter kontakt).

Festen bliver holdt i Hellerup, transport er med i prisen som vi aftaler.

Først til mølle. 

God dag
 

Jeg tror du skal være lidt mere konkret, hvis du skal have et par bud inden i aften.

F.eks. hvor mange timer skal det foregå, og hvilke slags seksuelle ydelser er det helt præcist i vil have? Kun blowjob?


Ha' en god herre aften ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gerog,

Mange tak for dit svar - som det jo viste sig at du havde ret i :).
Gæsterne er netop gået efter en hyggelig aften, selvom det "kun" blev til besøg af to piger, så blev der hygget til den store guldmedalje!

Jeg vil bruge dit i råd i fremtiden :).

Hav en god aften! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...