Hop til indhold
Gæst

Thaimassage

Recommended Posts

Gæst

For år tilbage var jeg gentagne gange hos thaimassør, pga bøvl med ryggen. Der fik jeg hver gang at vide at jeg skulle smide alt tøjet. Nu er jeg igen begyndt at komme hos en massør og smider selvfølgelig også underbukserne her, men er kommet i tvivl om jeg gør noget forkert. Det er et seriøst sted og jeg er der kun for massagen. Igår blev det kommenteret, dog uden at jeg fandt ud af om jeg er helt galt på den. Så 1000 kr spørgsmålet er..hvad gør I andre når det kun handler om massage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

Det gør jeg da også altid, hvis de ikke siger, at jeg skal beholde

underbukserne på ... :-):-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid behold underhylerne på når jeg har været ved en "rigtig massør". 

Tror det andet vil være mærkeligt, og jeg vil nok også være bange for få en halvfed på hvis jeg ligger med piben bar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal lige siges at da jeg skrev mit svar tænkte jeg stadig på thaimassører. Der burde selvfølgelig ikke være forskel på om den "seriøse" massør er af thai oprindelse eller ej, men thai´erne er nok så vant til forventningen om ekstra ydelserne, at de nok selv skal sige til inden, hvis de vil have du beholder underbukserne på.

Hvis det er hos en "seriøs" dansk massør, forholder det sig muligvis anderledes. Men mon ikke de alligevel vil sige til hvis de ikke bryder sig om det?

Er massøren stadig rummet når du smider tøjet, eller kommer han/hun først ind i rummet når du ligger på briksen?

Jeg mener under alle omstændigheder ikke at du gør noget forkert ved at smide dem. Hvis de ikke vil have det, må det være deres ansvar som den professionelle part at gøre opmærksom på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg plejer også altid at smide underbukserne, også på steder hvor jeg aldrig har været før.

Hvis massøren ikke ønsker at yde andet end alm massage så er jeg blot blevet dækket over med et håndklæde, både foran og bagved.

Alle steder, nye som gamle er jeg aldrig blevet bedt om at tage dem på igen, og dog.............. Da jeg startede min "løbebane" i thai universet, beholdt jeg dem på, men blev ALTID bedt om at smide dem, så jeg tænkte at det var bare sådan, hvis massøren vil lave meromsætning så spørger hun, hvis ikke, så spørger hun ikke.

Èt sted var der ikke tilbud om "ekstra",(helt OK med mig) og jeg spurgte heller ikke, det gør jeg aldrig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ser ud til at der er flere her, der også er med på at man masseres uden undebukser. Så er jeg vist ikke helt galt på den.

Man skal jo heller ikke undervurdere fornøjelsen ved lidt strejf af klokkeværket undervejs, selvom man kun kommer der for massagens skyld:-D

Herbertus skrev, for 1 time siden:

Er massøren stadig rummet når du smider tøjet, eller kommer han/hun først ind i rummet når du ligger på briksen?

Nej hun går ud når der er lagt rent på briksen og det er lidt derfor at jeg gik ud fra at jeg skulle ligge med bar røv..........................

Så alt ialt, tror jeg bare jeg fortsætter som hidtil;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da altid taget dem af. Så risikerer jeg nemlig ikke af få dem fedtet ind i olie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...