Hop til indhold
Gæst

En dør lukkes og andre døre åbnes

Recommended Posts

Gæst

Kære alle

Jeg har for et stykke tid siden informeret Administrator om at jeg gerne vil fratræde som moderator, og gav ham i den forbindelse al den tid han havde brug for, for at finde en afløser, inden jeg stoppede.

Admininstrator har informeret mig om at han har fundet 2 nye moderatorer nu, og at tiden derfor er ved at nærme sig hvor jeg kan sige farvel.

Jeg har været moderator i over 3 år, utroligt som tiden går. Først vil jeg sige at det har været en fornøjelse at arbejde sammen med Administrator i de år. Vi har næsten altid været enige, men da vi ikke er ens har der været enkelte gange hvor vi har været helt uenige, men det har nok været 1 ud af 20 tilfælde, og det er faktisk i den målestok. Så jeg har været positiv overrasket over, at Administrator og jeg gennem de år har set så ens på mange ting. Det har også været en fornøjelse at arbejde sammen med Ledvogter og Kurator i noget kortere tid dog.

Jeg har også via pms og chats fået flere gode cybervenner på Eroguide som jeg har været glad for at lære at kende på denne måde.

Jeg har også oplevet at brugere som i starten var noget uenig med os og vores linje, jamen gennem diaolog via pm har vi opnået forståelse for hinandens synspunkter, vi er ikke blevet enige men vi har opnået respekt og accept af hinandens måde at se tingene på, og det synes jeg faktisk er positivt.

Det har været en fornøjelse at være moderator og været med til at sætte et lille fingeraftryk på forummet herinde. Det har altid været øretævernes holdeplads at være moderator, og kritikken har både være fair men til tider også unfair, men det er en del af funktionen at være moderator at stå mål for det. Samtidig har der også været roser og forummets størrelse og evige fremgang vidner også om et forum som har noget at byde på til de mange tusinde brugere og daglige læsere.

Der kommer et tidspunkt hvor det er på tide at sige farvel, og det er så nu for mit vedkommende.

Jeg synes jeg har gjort min pligt herinde, og vil nu gerne bruge noget af min sparsomme fritid på helt andre ting. Jeg tror også det er bedst at man forlader en frivillig tjans mens man stadig har lyst til den, og inden det bliver en sur tjans.

Når man ligesom har lagt noget bag sig som har fyldt en del af sit liv, så tror jeg også det er bedst, at man ikke bliver hængende der alt for meget. Jeg vil stadig kigge ind i ny og næ, det er klart, men jeg kommer til at bruge væsentlig mindre tid på Eroguide end jeg har gjort tidligere.

Når jeg ser tilbage så er det med lutter positive følelser. Alle I brugere skal have tak for at have sat jeres præg på Eroguide og gjort det til et levende og mangfoldigt forum, fyldt med mange forskellige holdninger og personligheder blandt brugerne.

Så jeg lukker døren sagte for mig som moderator men åbner samtidig døren for to nye moderatorer.

Det er nemlig ikke helt farvel sådan fra dags dato for mig, da jeg har lovet Administrator at blive en uge mere for at hjælpe med at køre de to nye ind i deres funktion, da Administrator har ret travlt for tiden.

Derfor vil jeg også gerne benytte lejligheden til at byde de to nye moderatorer hjertelig velkommen

De hedder

Observator

Stabilizer

Velkommen til jer. Jeg håber I bliver glade for tjansen og at brugerne tager godt imod jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var da trist, men fuld forståeligt.

Vi er vist mange som godt ved, at din indsats har haft stor betydning for Eroguide.dk's succes..:smile:

Held og lykke med fremtiden.

Vh Ludvig.

Redigeret af Ludvig
Ikke vågen endnu..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indsatsen. Tre år er meget lang tid på denne post, og flere moderatorer er da også kommet og gået i din tid. Du har dog altid stået som den solide klippe i dette urolige "hav".

Held og lykke på din vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Display skrev, for 1 time siden:

Så mangler fandme en dislike knap lige nu :(

Meeen tak for indsatsen :)

Don t Like Button

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indsatsen og held og lykke frem over :) Det bliver vist en udfordring for de nye at udfylde din plads ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 26 minutter siden:

Tak for indsatsen og held og lykke frem over :) Det bliver vist en udfordring for de nye at udfylde din plads ;) 

Det er derfor det bliver 2 nye i stedet for 1 ny ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du vil blive savnet, men så er det jo godt, at vi fra tid til anden kan mødes til bold og/eller øl. :)

Tak for indsatsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåee, så er det derfor du har været så blid og medgørlig de sidste par uger :) 

Nej, pjat. 

Vi har om nogen krydset klinger, men det har altid foregået i en pæn tone, takket være dig. Tak for det og tak for en lang, lang indsats. 

Det bliver nok ikke helt det samme på EG nu, idet du har udstukket en en helt speciel linie for EG, som er svær at følge for nye. Din lange tilstedeværelse har givet kontinuitet i modereringen, som har været guld værd. Vi har ikke set ret meget slinger mht linien. Du har været styrmanden, og været meget klar i mælet. 

Som jeg forstår det, får vi nu to personer, som afløser for dig. Men får vi også en styrmand, eller skal vi leve med mere slinger, som det vi har set når du ikke lige har været på komandobroen? ;) 

Gode dage ønskes du fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for det arbejde du har lagt i boardet.
Vi er mange, der værdsætter det.

Take care derude :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Farvel og tak til Moderator. Du har gjort det fint og været meget udholdende, mere end 3 år som moderator her på EG er bare SÅ imponerende. ;-) Og du har stået for en kontinuitet, som er værdifuld for dette board. Stor respekt og anerkendelse herfra. :grin:

 

Når dette er skrevet, så synes jeg at nedenstående sætter dig i en dum situation, som du formodentlig også har fravalgt at kommentere.

 

Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Som jeg forstår det, får vi nu to personer, som afløser for dig. Men får vi også en styrmand, eller skal vi leve med mere slinger, som det vi har set når du ikke lige har været på komandobroen? ;) 

Jeg har i hvert tilfælde svært ved at forstå Aarhuselskers kommentar og smiley, og jeg forstår naturligvis godt, hvis du undlader at kommentere ovenstående.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

thx 4your time...m8, har helt sikkert været en udfordring for dig en opgave du har løst til ug sammen med resten af mod-team til tider en utaknemlig opgave...her kunne man godt ønske at dem der bor, og er afhængig af EG fik en lidt normaliseret indhold i deres tilværelse, og derved fik en mere nøgternt syn på hverdagen....thx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 23 timer siden:

...Det bliver vist en udfordring for de nye at udfylde din plads...

Skal de ikke bare opdrages lidt?

Vi kunne da nok skillinge sammen til en Domina lektion, eller to  B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeg skal ikke lægge skjul på at jeg synes moderationen på Eroguide er noget usædvanlig når man sammenligner med andre debatsider. Jeg finder at det elaborerede afstraffelsessystem går langt ud over det nødvendige og til tider er ydmygende. Jeg synes heller ikke at man er lydhør overfor brugernes synspunkter når det gælder moderationen.

 

Men modereres skal der selvfølgelig, og jeg har følt mig godt tilpas i dit selskab. Du har en venlig facon, hvilket ikke altid har været tilfældet med dine kolleger.

Redigeret af Michelangelo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Ven

Man har i mange job hørt om sabat år...men så længe kan vi jo ikke undvære dig, kan det i dit tilfælde være sabat månder? æhhh?

Du kan da ikke bare gå, lige meget om du går og smækker med døren eller du lukker den sagte? og overlader os til de der andre grønne, som bestemt ikke altid har vist din "fingeren på pulsen" og hvorfor holdere vi fast i benet i dig...fordi du har ikke været bange for at "vise" at bag moderator, var der en person, hvor de andre grønne, er meget upersonlige, nu skal vi have to nye, hvem er de så?

Kære ven....gå nu ud og få lidt luft, skriv lidt herinde som ...øøøøøh feks "klogekaj" giv os alle nogle hug alle dem du ikke har kunne give os som moderator, hæ hæ...læg arm med de nye grønne....(det er ret sjovt at have været i moderator-rollen før og så blive bøllefrø...prøv hihihi)...og så tag dit gamle gode grønne tøj på igen...jeg vil sku ikke af med dig. Stort Hexekram

Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moderator,

 

Tak for din indsats gennem årene, det bliver nogen store sko som de to nye skal prøve at fylde ud. Held og lykke fremover, og som man siger "Don't be a stranger..." Kig ind på chatten med jævne mellemrum. Selvom du ikke er i det grønne slagtertøj mere ;)


//Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for de venlige bemærkninger på tråden her, og også dem jeg har fået på PM og via chatten.

Ha det godt alle og tak for nu :)

Moderator :)

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest skrev, for 4 timer siden:

Tak for de venlige bemærkninger på tråden her, og også dem jeg har fået på PM og via chatten.

Ha det godt alle og tak for nu :)

Moderator :)

 

Tak for din indsats, og hurtige svar.

 

 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest skrev, den 7/11/2015 08.12.07:

Kære alle

Jeg har for et stykke tid siden informeret Administrator om at jeg gerne vil fratræde som moderator, og gav ham i den forbindelse al den tid han havde brug for, for at finde en afløser, inden jeg stoppede.

Respekt og tak for indsatsen/kampen Moderator,

"Du gør/gjorde det godt nok" som i sangen... :D

Pigerne kommer og går men drengene består og du var/er en af drengene, vi ses :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...