Hop til indhold
Gæst

Flytning af tråde.

Recommended Posts

Gæst

Er det ikke muligt på en eller anden måde at markere, når en tråd er blevet flyttet??

Ikke fordi der er grund til at hænge nogen ud, som oftest er det nye skribenter, der ikke har helt check på hvor et 'indlæg hører hjemme'.men indimellem giver det anledning til lidt forvirring som feks her .

Alternativt kan man få en form for feedback, når der er rapporteret et indlæg om f.eks. flytning, måske bare et autoreply, så man ved, at ens indlæg er blevet åbnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
comeback skrev, for 26 minutter siden:

Er det ikke muligt på en eller anden måde at markere, når en tråd er blevet flyttet??

Ikke fordi der er grund til at hænge nogen ud, som oftest er det nye skribenter, der ikke har helt check på hvor et 'indlæg hører hjemme'.men indimellem giver det anledning til lidt forvirring som feks her .

Alternativt kan man få en form for feedback, når der er rapporteret et indlæg om f.eks. flytning, måske bare et autoreply, så man ved, at ens indlæg er blevet åbnet.

Evt. kunne moderator samtidig med at han flyttede tråden, slette/rette de indlæg, som burde have været sendt direkte til moderatoren ved at trykke på: "Rapporter indlæg", fremfor at de vedbliver med at skabe støj og forvirring i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt enig, men synes at det må være op til Mods at beslutte, om de vil gøre det eller lade historikken følge med.:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes faktisk, at moderationen er flink til at flytte tråde.

Enig, vi skal bare have BigDick til at forstå, når nogen skriver i en tråd at den bør flyttes til det underforum den ligger i, så er det nok fordi den ér flyttet :wink::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Evt. kunne moderator samtidig med at han flyttede tråden, slette/rette de indlæg, som burde have været sendt direkte til moderatoren ved at trykke på: "Rapporter indlæg", fremfor at de vedbliver med at skabe støj og forvirring i tråden.

Ja, men ville det ikke være bedre, hvis folk havde lidt større selvdisciiplin og nøjedes med at rapportere indlægget fremfor at skrive en belæring i tråden, som fx "Denne tråd hører til under efterlysninger..." Det indlæg giver jo ingen mening, når tråden er flyttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 7 timer siden:

Ja, men ville det ikke være bedre, hvis folk havde lidt større selvdisciiplin og nøjedes med at rapportere indlægget fremfor at skrive en belæring i tråden, som fx "Denne tråd hører til under efterlysninger..." Det indlæg giver jo ingen mening, når tråden er flyttet.

Netop, men det er jo ikke alle, der lige er klar over at det er sådan man gør - og så istedet skriver det i tråden - og så er det at moderator både får arbejde med at flytte tråden og slette/rette i indlæggene :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 10 timer siden:

Enig, vi skal bare have BigDick til at forstå, når nogen skriver i en tråd at den bør flyttes til det underforum den ligger i, så er det nok fordi den ér flyttet :wink::grin:

giving the finger smiley emoticon  men ja du har da ret.

God weekend til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 1 time siden:

giving the finger smiley emoticon  

Er man lidt sensitiv sådan en lørdag formiddag? :rolleyes:

Havde lagt mærke til du lavede samme fejltagelse i 2 forskellige tråde, indenfor få dage, så det var ligeså meget et tip, som drilleri.

PS. At du klikker 'Synes godt om' i snart sagt alle mine indlæg, endda også det indlæg du giver mig fingeren for, gør at jeg lige vil pointere; Jeg har INGEN ladyboy tendenser :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 23 minutter siden:

Er man lidt sensitiv sådan en lørdag formiddag? :rolleyes:

Havde lagt mærke til du lavede samme fejltagelse i 2 forskellige tråde, indenfor få dage, så det var ligeså meget et tip, som drilleri.

PS. At du klikker 'Synes godt om' i snart sagt alle mine indlæg, endda også det indlæg du giver mig fingeren for, gør at jeg lige vil pointere; Jeg har INGEN ladyboy tendenser :wink:

Heller ikke mig. Det var nu mere som en spøg, du fik denne her  :rolleyes: Ikke alvorligt ment.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...