Hop til indhold
KinkyMidtJ

Fantastiske Maja 34 år.

Recommended Posts

Hej

Jeg havde et par gange kigget på Majas annonce. link: https://annoncelight.dk/showad/29683 og tænkt at det var et frækt koncept. 

Jeg bestemte mig for et besøg på en dag hvor hun var i herning. Der blev kommunikeret via sms ( ikke hende selv, men en tlf passer !?! ) hvor vi aftalte hvor og hvornår. Det viste sig at være et motel i udkanten af herning, hvor hun tog imod. Med det samme stod det klart at det ikke var hendes egne billeder. Hun er bestemt en køn kvinde, men min. 10 år ældre end billederne. Vi kyssede dejligt, og hun virkede meget tændt (og var meget våd;) vil bollede i et par stillinger, og jeg endte op med hendes røv foran mig. Da hun havde skrevet at hun modtog anal, tænkte jeg at det skulle sgu da prøves ! Ok, hun var stram, men hun havde helt sikkert ikke forberedt sig på at blive kneppet i røven, så det blev ret hurtigt til en gang nougat knep :( Nå, efter at have vasket pjevs, blev der kneppet lystigt, og ladning blev afleveret i hendes fisse. 

Konklusion: Hun virker ikke oprigtig .. At hun skulle være en gift kvinde der blot udlever hendes luderdrøm tror jeg ikke er rigtigt. Hun er ok, men det er en skam at hun bruger fake billeder. 

Sex : 5 ud af 10

Krop: 4 ud af 10

personlighed: 7 ud af 10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KinkyMidtJ skrev, den ‎06‎-‎11‎-‎2015‎ ‎20‎:‎55‎:‎30:

Hej

Jeg havde et par gange kigget på Majas annonce. link: https://annoncelight.dk/showad/29683 og tænkt at det var et frækt koncept. 

Jeg bestemte mig for et besøg på en dag hvor hun var i herning. Der blev kommunikeret via sms ( ikke hende selv, men en tlf passer !?! ) hvor vi aftalte hvor og hvornår. Det viste sig at være et motel i udkanten af herning, hvor hun tog imod. Med det samme stod det klart at det ikke var hendes egne billeder. Hun er bestemt en køn kvinde, men min. 10 år ældre end billederne. Vi kyssede dejligt, og hun virkede meget tændt (og var meget våd;) vil bollede i et par stillinger, og jeg endte op med hendes røv foran mig. Da hun havde skrevet at hun modtog anal, tænkte jeg at det skulle sgu da prøves ! Ok, hun var stram, men hun havde helt sikkert ikke forberedt sig på at blive kneppet i røven, så det blev ret hurtigt til en gang nougat knep :( Nå, efter at have vasket pjevs, blev der kneppet lystigt, og ladning blev afleveret i hendes fisse. 

Konklusion: Hun virker ikke oprigtig .. At hun skulle være en gift kvinde der blot udlever hendes luderdrøm tror jeg ikke er rigtigt. Hun er ok, men det er en skam at hun bruger fake billeder. 

Sex : 5 ud af 10

Krop: 4 ud af 10

personlighed: 7 ud af 10

 

Jeg har anmeldt mange profiler der har brugt samme billeder - på annoncelight - han fjerner dem men ikke af sig selv ...
Det kan ses på lang afstand, at de billeder er snuppet på nettet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo ham " pimp " fra Løkken området der har bevæget sig helt til Herning , har været skrevet meget om ham herinde , ikke sød ved

pigerne og roder rundt i billeder og data om alder mm. Mærkeligt dem der får deres billeder brugt ikke gør noget ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der har prøvet hende i løkken , Nørresundby eller Dronninglund ?  

Har hørt hun vil uden gummi . også uden i røven ?

Vil gerne hører om i kan anbefalde at bruge penge og sæd på hende ?

 

  

 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...