Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/193219

Hej !

Var i Cph i helgen och hade läst mycket positivt om Katja från Polen så efter ett par telsamtal bokade vi tid. Hon har ”mottagning” på ett hotellrum . Får hennes rumsnummer och ringer på .

En glad liten blond tjej dyker upp i dörröppningen. Väljer en halvtimme med denna snygging . Det är tveklöst hon som är på bilderna på annonslight. En stor säng tronar mitt i det moderna hotellrummet.

Jag tar en dusch och Katja ligger och väntar på mej när jag är klar. Vi börjar direkt i en 69, då hon placerar sin härliga fitta över mitt ansikte, hon suger sen kuken som en gudinna. Hon tar den ända till roten ett flertal gånger. Har inget emot att jag slickar henne i anus, hon  verkar gilla det.  Knullar henne i flera ställningar och hon får så småningom orgasm och jag får utlösning strax därefter. Hon är beröringsvänlig och kysser med hela tungan. Mycket tillmötesgående tjej, trevlig och pratsam tar sig god tid efteråt.

Hon gör verkligen skäl för de tidigare goda anmälningarna här på EG.

Besöker henne gärna igen

Jelon

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig Jelons anmeldelse. Jeg har en svaghed for polske piger :grin: (og Katja minder mig en lille smule om petit Nikita, som ikke er i landet lige nu). Jeg besøgte hende i torsdags, og havde også en dejlig oplevelse med en glad og helt vildt sexet pige! Hun skal besøges igen, hvis hun kommer tilbage. Fik desværre ikke spurgt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggie skrev, den 7/11/2015 09.05.28:

Hun skal besøges igen, hvis hun kommer tilbage. Fik desværre ikke spurgt...

Det er hendes plan... jeg besøgte hende for en uges tid siden hvor hun sagde at hun ville rejse hjem igen den 8. november (hvilket jo så desværre er nu) - da jeg sagde at jeg nok ikke ville få mulighed for at besøge hende igen inden, "beroligede" hun mig med at hun ville vende tilbage "soon" og tilbød endda at gemme mit telefonnummer og give mig besked når hun er tilbage - det er sgu da god service :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...