Hop til indhold
giganten

1 2 3 massage i odense

Recommended Posts

Vil lige sige at der er håndværker på stedet, både udenfor og indenfor, så hvis I ikke vil hilse på en tømmer når I går ind i et af rummene, så vent til de er færdig. Der kan heller ikke parkeres i gården pga stiladser.

ikke ret fedt at ligge og få hyggelig massage og hører på en stiksav ,,,,,,,så jeg gik igen..

 

mvh

Giganten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.
Var der ligefør lukketid i går og de er færdig.
De har bygget et ekstra massage rum hvilket jeg også synes manglede. Fik igen en super behandling.

Angående parkering så er der mange parkerings muligheder i området. Lige overfor forretningen, ved banken på hjørnet og ved pizzamanden.

Men bag ved forretningen er bedre. God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der stadig håndværkere på stedet...skal på gennemfart over Fyn på torsdag og ville lige lave et Pitstop hos dem, men gider ikke i larm og med tømre på med hør.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som er opdateret på om stilladset er kommet væk omkring huset. Jeg vil en tur forbi, når man igen kan komme ind og holde i gården, for så bliver det jo så dejligt diskret, hvor man kan komme ind af bagdøren, altså den rigtige dør, det ville ellers også være dejligt at komme ind af den anden bagdør.:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg cyklede forbi i dag og så stearinlys indenfor, så jeg tænker der er hyggebelysning... Tror der er åbent, men ring til dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna er vist taget på ferie, det var i hvert tilfælde det hun fortalte mig, da jeg besøgte hende i søndag. Moni skulle være tilbage fra ferie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
broen69 skrev, for 7 timer siden:

Anna er vist taget på ferie, det var i hvert tilfælde det hun fortalte mig, da jeg besøgte hende i søndag. Moni skulle være tilbage fra ferie 

Ok det var da træls, mente ellers hun lige havde været i Thailand her jul og nytår ???.

Nå men jeg kan da ringe og spørge .

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...