Hop til indhold

1 2 3 massage i odense

Featured Replies

Skrevet

Vil lige sige at der er håndværker på stedet, både udenfor og indenfor, så hvis I ikke vil hilse på en tømmer når I går ind i et af rummene, så vent til de er færdig. Der kan heller ikke parkeres i gården pga stiladser.

ikke ret fedt at ligge og få hyggelig massage og hører på en stiksav ,,,,,,,så jeg gik igen..

mvh

Giganten

Skrevet

Hejsa.

Naaje, det er nok ikke optimerende for forretningen :) .  

Jeg vidste der skulle laves noget udvendigt,  men hvad laver de inden for ? .

VH 

Skrevet

Hej.
Var der ligefør lukketid i går og de er færdig.
De har bygget et ekstra massage rum hvilket jeg også synes manglede. Fik igen en super behandling.

Angående parkering så er der mange parkerings muligheder i området. Lige overfor forretningen, ved banken på hjørnet og ved pizzamanden.

Men bag ved forretningen er bedre. God weekend

• 4 weeks later...
Skrevet

Er der stadig håndværkere på stedet...skal på gennemfart over Fyn på torsdag og ville lige lave et Pitstop hos dem, men gider ikke i larm og med tømre på med hør.. :)

Skrevet

Flot og tak...havde allerede noget helt andet i hovedet en af læse overstående.. :)

Skrevet
  • Author

Stilladset står der stadig, så mon dog de er færdige udenfor.

• 1 month later...
Skrevet

Er der nogen som er opdateret på om stilladset er kommet væk omkring huset. Jeg vil en tur forbi, når man igen kan komme ind og holde i gården, for så bliver det jo så dejligt diskret, hvor man kan komme ind af bagdøren, altså den rigtige dør, det ville ellers også være dejligt at komme ind af den anden bagdør.:grin:

Skrevet

Stilladset blev fjernet for en lille måneds tid siden, så der er parkering i gården og indgang bagfra. Facaden ser stadig lukket ud :)

Skrevet

Jeg cyklede forbi i dag og så stearinlys indenfor, så jeg tænker der er hyggebelysning... Tror der er åbent, men ring til dem?

Skrevet

Anna er vist taget på ferie, det var i hvert tilfælde det hun fortalte mig, da jeg besøgte hende i søndag. Moni skulle være tilbage fra ferie 

Skrevet
broen69 skrev, for 7 timer siden:

Anna er vist taget på ferie, det var i hvert tilfælde det hun fortalte mig, da jeg besøgte hende i søndag. Moni skulle være tilbage fra ferie 

Ok det var da træls, mente ellers hun lige havde været i Thailand her jul og nytår ???.

Nå men jeg kan da ringe og spørge .

VH

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.