Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg følte endnu engang presset i de nedre regioner og syntes at der måtte gøres noget.

Jeg slog vejen forbi Daisyclub. Jeg ringede på forhånd for at høre hvilken pige der kunne anbefales, og fik at vide at jeg jo blot kunne komme og se på sagerne. Det kunne jeg jo godt, så jeg tog derhen for at kigge på sagerne.

Af en eller anden grund besluttede jeg at det skulle være Lisa, en køn og sød pige. Lisa er en typisk asiatisk pige med mandelformede øjne og en halvspinkel krop. Hun er ikke genert, og man må gerne rører og kysse og slikke alt det man vil. Selv holder hun sig heller ikke tilbage. Jeg fik nok det bedste blowjob i mit liv, og var lige ved at komme allerede der, men fik holdt lidt igen på festlighederne. 

Da de intime detaljer var overstået fik jeg en ganske ok massage.

Lisa er sød og tiden går hurtigt i hendes selskab. Hendes elskovsfærdigheder er bedre end hendes massage, men det var heller ikke i så høj grad massagen jeg kom for.

En dejlig pige, pas godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...