Hop til indhold
gerog

Glædelig J-Dag ;)

Recommended Posts


God J-dag allesammen :) og ikke mindst god weekend.

tuborg_j-dag.jpg.6cb7f74b279809b0698fc5b

McDonalds-J_Dag.thumb.jpg.605ad0e6f08efc
Godt forsøgt Burger King, men i havde lige glemt at McDonalds også har åbent om natten, som i selv ikke har ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åh nej ikke den tid på året.  :P 

Gerog: Burger King har åbnet om natten her, hvor jeg bor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gerog.

Ilm da og god J dag. Ja jeg skal nu ikke afsted. trænger vist til en slapper weekend.

Og i guder hvor er jeg glad for, jeg ikke arbejder i restaurant branchen mere. Fandme en skod dag, at arbejde på. Der kommer i den grad alle tåberne frem :lol:

Hygge

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 45 minutter siden:

Hej Gerog.

Ilm da og god J dag. Ja jeg skal nu ikke afsted. trænger vist til en slapper weekend.

Og i guder hvor er jeg glad for, jeg ikke arbejder i restaurant branchen mere. Fandme en skod dag, at arbejde på. Der kommer i den grad alle tåberne frem :lol:

Hygge

KK

 

WTF..!! har du modtaget dødstrusler siden du ikke skal ud ? :P:P:P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 37 minutter siden:

 

WTF..!! har du modtaget dødstrusler siden du ikke skal ud ? :P:P:P 

 

Nej er bare ikke den helt store fan af J dag. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 3 minutter siden:

Nej er bare ikke den helt store fan af J dag. :lol:

 

Jeg anede faktisk ikke at det var J-dag, før jeg så denne tråd :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

WTF..!! har du modtaget dødstrusler siden du ikke skal ud ? :P:P:P 

KK er sikkert gået i Koma efter at FCM har tabt et par kampe. :P :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... hvad går man så liiiiige, når man ikke bryder sig om øl..., smiler. jeg har i hvert fald ikke tømmermænd i morgen, griner.

hørte P3 i morges og undrede mig såre over hvor stor en ting J-dag bliver blæst op til... og undskyld, hvornår er det lige blevet moderne at drikke en masse bajere, og når man så ikke kan rumme flere, så går man sgu lige ud og 'knækker sig', for at gå tilbage og drikke videre... totalt idiotisk, tænker jeg. men hvad ved jeg... jeg er jo af hunkøn...

jeg har intet imod J-dag. det er vel bare en undskyldning for st drikke sig i hegnet og højne bryggeriernes omsætning..., smiler... - men god weekend anyways.. knus

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, den 6. nov. 2015 kl. 20.14.05:

... er det bare mig, som er for gammel og kedelig... ? smiler

 

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 13 timer siden:

... hvad går man så liiiiige, når man ikke bryder sig om øl..., smiler. jeg har i hvert fald ikke tømmermænd i morgen, griner.

hørte P3 i morges og undrede mig såre over hvor stor en ting J-dag bliver blæst op til... og undskyld, hvornår er det lige blevet moderne at drikke en masse bajere, og når man så ikke kan rumme flere, så går man sgu lige ud og 'knækker sig', for at gå tilbage og drikke videre... totalt idiotisk, tænker jeg. men hvad ved jeg... jeg er jo af hunkøn...

jeg har intet imod J-dag. det er vel bare en undskyldning for st drikke sig i hegnet og højne bryggeriernes omsætning..., smiler... - men god weekend anyways.. knus

Du skal prøve at smage den nye slags drikkevarer - MJØD, den synes jeg er fantastisk. Kommer din vej forbi Billund så bør du besøge http://mjod.dk/ 

Folk behøver sgu ikke J-dag til for at drikke sig i hegnet, og for at NOGLE/NOGEN kan opføre sig som svin,det klarer visse individer i samfundet ganske udmærket de øvrige dage. Bare læs i døgnrapporterne året igennem, angående hvordan NOGLE/NOGEN viser deres sande jeg.

God weekend til dig.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget øl er godt. Tuborg Julebryg er rævepis. Men en genial reklame der har udmøntet sig i flere efterfølgende marketings-stunts heraf nogle med unge studiner i blåt nissetøj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...