Hop til indhold
Gæst

Gangbang- Uhmmmm spændende ;)

Recommended Posts

Gæst

Gad vide hvor mange tilmeldinger jeg kunne få ved at annoncere et gangbang i København den 25/11 kl 10-14 ;) Der findes jo ikke mange ord fra besøgende om mig her på EG :)

Jeg har læst og læst om gangbangs diverse steder i landet og med diverse piger som værtinder og må indrømme at jeg er en smule tændt ved tanken om selv at afprøve det.

OMG det er lige gået op for mig at jeg er ved at være housewife gone wild hvis ikke mad :-DIkke desto mindre er det med 100% garanti lysten der driver værket her og bare tanken om at være til disposition for flere mænd på en gang er jo hel..puhaaa...spændende !! Jeg er gift og gensidig diskretion må være en selvfølge....

Nå men...Anyways : Har du lyst til at komme og knalde mig sammen med andre "brødre", så er jeg frisk på dagen.

Tilmelding kan ske via mail : [email protected] ELLER min indbakke her på EG og jeg afholder hvis der er min 6 max 8 tilmeldte. HUSK at skrive dit nummer i mailen, da jeg sender adressen ud dagen forinden på mobilen.

Pris : 1500 for 1 time - 2000 for 2 timer

Anal er inkl men med forbehold..har aldrig fået nummeren rusket igennem på denne måde ;)

NB : BILLEDER ER FRA GOOGLE, FOR AT GIVE EN RET PRÆCIS FORNEMMELSE AF MIN KROPSBYGNING!

curvy.jpg

curvy1.jpg

Redigeret af NajaP75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Upsi :)

Har lige glemt at nævne at der ved tilmelding indbetales depositum og at de 2000 er for hele tidsrummet altså 4 timer og ikke 2 timer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

uhmm ... meget lokkende! Må lige vende sparegrisen og se hvad der ligger på bunden.

Flot kvinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
knajten skrev, den 7. november 2015 kl. 01.01.05:

kom du til JYlland

Desværre ikke knajt... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hot6 skrev, den 6. november 2015 kl. 22.23.59:

uhmm ... meget lokkende! Må lige vende sparegrisen og se hvad der ligger på bunden.

Flot kvinde!

Mange tak hot :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...