Hop til indhold
Simonjunker

Hvem har erfaring herfra ?

Recommended Posts

Er der nogle der vil dele deres erfaring om denne Kvinde ;-)

 

 

Intimmassage Aarhus C

05/11 2015 21:08
05.11.15: Ingen tider fredag og lørdag..... Privat kvinde tilbyder: Tantra-inspireret intimmassage med olie og afslutning, Aarhus C. IKKE GENSIDIG SEX/ANDRE ØNSKER. 800 kr for 45 minutter. Ro, nærvær, tid. Kun få aftaler... Jeg er topløs og du må gerne røre undtagen under trusser. D
 MissDior MidtjyllandIndsæt andet medie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bortset fra det formelle omkring efterlysningens overskrift og placering, så vil jeg da mene at det kunne være interessant at prøve dette som alternativ til de mange thaimassage klinikker. Var der ikke en der netop efterlyste en dansk kvinde der tilbyder massage med afslutning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nu slettet 12 svar i denne tråd da ikke et eneste indeholdt et brugbart svar på trådstarters efterlysning. Det har jeg måtte gøre ret ofte på det seneste og der er brugere som gentager den adfærd gang på gang og ikke vil respektere vores regelsæt og henstillinger. Der vil nu blive uddelt advarsel eller karantæne til synderne.

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...