Hop til indhold
Citroen mand

Odense. Kan i huske..........

Recommended Posts

Kære Alle.

I morges da jeg kørte på arbejde, kom jeg til at tænke på tidligere piger i Odense, som jeg har besøgt med stort velbehag. Den første pige jeg havde nogle fantastiske oplevelser med var Stine, som var i en lille et værelses lejlighed i Nedergade, jeg tror hun var der 1996-1998. Hun var tæt på den perfekte pige, det eneste jeg ikke var så vild med, var at hun var meget behåret. Men hun gav fantastisk sex, og et helt fantastisk dejligt og til tider dybt blowjob. En anden pige jeg også somme tider tænker på, det er en som jeg mener at kunne huske, kaldte sig Nikita, hun var ved Taruppigerne, jeg tror i starten Taruppigerne eksisterede. Hun var en lille meget petit pige, med nogle utroligt fine meget små bryster, hun fik mens hun var der lavet silikonebryster, det var lidt ærgerligt, da jeg er til de små, men hun var en helt fantastisk pige, jeg tror ikke hun var 25 år, men ekstremt vild og dejlig, samtidig var hun utroligt imødekommende og meget snakkende, hun lagde ikke fingre imellem i forhold til hvad hun fortalte, hun startede senere op for sig selv i Harndrup, men det varede kun ganske kort. Er der nogen som erindrer  disse piger ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer
Kan ikke huske de nævnte piger, men kan huske at der i Odense var en del steder med danske piger af rigtig høj kvalitet. Det synes jeg desværre der mangler nu, eller har jeg bare ikke evnen til at finde dem?
Må nok desværre indrømme at man får langt mere indlevelse hos de udenlandske piger. Specielt dem fra Østeuropa. Hvis man betaler 800-1000 kr for en halv time har jeg endnu ikke oplevet at gå skuffet derfra. Det må jeg indrømme er sket flere gange ved de danske piger.
Der var for et par år siden et lille listigt og ikke specielt diskret sted på Vesterbro lige ud til trafikeret gade hvor man fik fransk og dansk til 600 for 20 min. De var suverænt dejlige alle dem jeg mødte der. Stedet blev desværre lukket. Måske pga af illegal ophold af pigerne eller måske noget med skat eller rufferi? Ved det ikke men ret skal være ret og loven skal holdes. Sådan er det. :-)

Nå, men sorry jeg sådan lige "ødelægger" din tråd.

God weekend til alle.

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren6 skrev, for 7 timer siden:

Tænker Albanigade, hvor Olivia fx blev besøgt. Hun var helt fantastisk GFE

Olivia var også en af mine favoritter fra albanigade.

Redigeret af Max5000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...