Hop til indhold
dr3journalist

Sexkunder (M/K) - og sælgere (M) søges til DR3

Recommended Posts

Hvem er det, der betaler for sex? Det findes der mange fordomme om. Men på DR3 kunne vi godt tænke os at komme nogle af fordommen til livs ved at lære sex-kunder bedre at kende.

Ligesom vi også er nysgerrige på mandlig prostitution. For adskiller motivation og lyst sig fra kvinders prostitution? Og er der mon forskel på at sælge sex til til det modsatte køn og sit eget køn? Vi kunne godt kunne tænke os at blive klogere på mandlige prostituerede.

Er du sexkunde eller mandlig prostitueret, så hører jeg gerne fra dig! Skriv til mig på [email protected] - så kan vi tage en uforpligtende snak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en nysgerrige journallist...

Hvem er det, der betaler for sex? 

Det er der ikke et entydigt svar på, alle kan i princippet have et behov for at købe sex i periode i livet, for nogle bliver det en vedvarende hobby, på linje med at samle på frimærker eller tage på oplevelsesrejser. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha - så DR3 ønsker at komme nogle fordomme tillivs. Wow, det er da fantastisk journalistik. Kan I ikke bare finde nogle journalister, der knalder prostituerede og snakke med dem. Der skal nok være en eller to på DR, der besøger prostituerede. Direktøren gør det, sælgeren gør det, advokaten gør det, tømreren gør det, brolæggeren gør det, gymnasielæreren gør det, lægen gør det, skuespilleren gør det, journalisten gør det, og gud og hver mand gør det.

Jeg er træt af dumme journalister. I kan selv prøve det og så interviewe hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Egentlig virker deres mission meget sympatisk.

De vil forsøge at udrydde de fordomme, der er omkring købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 22 minutter siden:

Aha - så DR3 ønsker at komme nogle fordomme tillivs. Wow, det er da fantastisk journalistik. Kan I ikke bare finde nogle journalister, der knalder prostituerede og snakke med dem. Der skal nok være en eller to på DR, der besøger prostituerede. Direktøren gør det, sælgeren gør det, advokaten gør det, tømreren gør det, brolæggeren gør det, gymnasielæreren gør det, lægen gør det, skuespilleren gør det, journalisten gør det, og gud og hver mand gør det.

Jeg er træt af dumme journalister. I kan selv prøve det og så interviewe hinanden.

Kan kun være enig i dine betragtninger, men det kan de jo nok ikke finde ud af. ligeså her, de må jo tro vi sexkunder er idioter og hoppe på den galais, de vinkler jo udsendelsen så det passer i deres agenda.  
Men ja nu kører rouletten igen.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 36 minutter siden:

Egentlig virker deres mission meget sympatisk.

De vil forsøge at udrydde de fordomme, der er omkring købesex. 

Ja sikkert,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Slipper man for at betale liscens hvis man deltager?

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 47 minutter siden:

Egentlig virker deres mission meget sympatisk.

De vil forsøge at udrydde de fordomme, der er omkring købesex. 

Det er uden tvivl sukkerovertrækket der skal være lokke den lidt bitre sandhed ned - sandheden som sikkert er at skabe et underholdningsprogram der skal give gode seertal og her er et program om tabubelagt købesex en sikker vinder. Der skal skabes lige dele nyfigenhed,  forargelse, fordømmelse og  medfølelse hos seerne.

Det er TV - der er behov for seere - hvilken interesse skulle en tv station have i at udrydde fordomme ? - INGEN 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og ja. Alle køber sex. Også jeres far. Og bror. Og søn. Og søde lille nevø der lige er blevet 18.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... problemet eller udfordringen er vel (og det med rette), som 'fisseslikkeren' skriver, at repræsentanter fra alle dele af samfundet benytter sig af det, som glædespiger- og mænd er leveringsdygtige i, men kun ganske få vil stå ved det i al offentlighed, fordi det er forbundet med tabu. Og det samme gælder den anden vej... leverandørerne af disse ydelser praler ikke lige frem med det i offentlige og sociale sammenhænge, fordi de derved nemt vil kunne få et stempel af det nok så nydelige, veletablerede 'småborgerlige' samfund, som jo klart på overfladen tager afstand fra både købere og sælgere... trist, men sandt... totalt dobbeltmoralskt! hvor ville mange ting være lettere, hvis man fik respekt for at stå offentligt frem... GP'ere og mænd ville jo ikke være udbredt, hvis der ikke var en efterspørgsel vel...? - og de dækker klart et behov, som ikke dækkes andre steder - stor respekt for det! men udfordringen er jo også at medierne sjældent (som i nærmest aldrig) fremstiller et billede af tingene, som de er, men fordrejer dem, så de passer ind i en forudbestemt kontekst...  - dette er bare mit personlige syn på denne sag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 12 minutter siden:

Alle betaler for sex på den ene eller anden måde.

Jeg kender ingen der ikke betaler for sex.

Selv i de ægteskabelige forhold er der tale om betaling.

Citat start.

Alle relationer mellem mænd og kvinder har karakter af prostitution.
Det er bare et spørgsmål om hvornår pengene falder.
:lol:
Med ludere er det med det samme.
Med ikke ludere falder pengene undervejs: gaver, blomster, middage, rejser, smykker osv. i bytte for sex. 
:mrgreen: 

Citat slut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 21 minutter siden:

...  er jo også at medierne sjældent (som i nærmest aldrig) fremstiller et billede af tingene, som de er, men fordrejer dem, så de passer ind i en forudbestemt kontekst...  - dette er bare mit personlige syn på denne sag...

Ja de lærer hvordan de skal fordreje det som den enkelte siger i et medie under Journalist uddannelsen, alle reportere har den samme tilgang til deres arbejde, uanset hvor de er ansat.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissSandra skrev, 1 time siden:

Nille....jeg vil se de frimærker...

- Jeg er jo sikker på det er pral :-D

Kun hvis du spørg ham pænt om du må komme hjem til ham :D

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 9 minutter siden:

Citat start.

Alle relationer mellem mænd og kvinder har karakter af prostitution.
Det er bare et spørgsmål om hvornår pengene falder.
:lol:
Med ludere er det med det samme.
Med ikke ludere falder pengene undervejs: gaver, blomster, middage, rejser, smykker osv. i bytte for sex. 
:mrgreen: 

Citat slut.

Ja - den sidder lige i øjet.

Så, to  sjæle - en tanke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude.

Jeg har været her på EG i snart 3 år, og journalister de dukker jævnligt op herinde, som de største gaver Gud nogensinde har sendt til meneskeheden. Det er 3 gang eller er det 4. gang?? -  en frelsende journalist vil udrede alt om mænd - købesex -  prostitution.

Ej heller denne gang noget nyt under solen, fra denne DR3 journalist - den samme smøre igen.

Forrige gang en frelsende journalist dukkede op, - det var 10/3 - 2015 - og skrev jeg dette:

Jeg har en gang stillet op til et interview til en TV udsendelse, det var enten TV2 eller TV3 og omkring helt almindelig SEX  k+m  - som jo kan være et breeeedt emne :P  ( nej intet omkring prostitution ) - og det blev både første - eneste - sidste gang jeg lader mig interviewe af en journalist - aaaldrig mere.

Det var en dag i august 2007 hvor jeg kom gående fra Nørreport Station ad Købmagergade mod Strøget. På Kultorvet bliver jeg lige pludselig antastet/passet anmassende op af en mandsperson med en mikrofon og der var også en med kamera. Jeg blev indledningsvis spurgt om jeg ville være med i en TV-udsendelse  omkring emnet sex og det var nogle spørgsmål m.m.

Min daglige færden er i bestemt branche samt dens klienter - så det kunne ende kontroversiel, - jeg afslog; men så nemt slap jeg ikke, så jeg indvilliger under forudsætning af at jeg blev filmet fra sådan skråt bagfra/siden og forvrænget tale. Selve interviewet varer 10 - 15min. og så bye - bye - thank you.

Så kommer udsendelsen i TV - tja behøver jeg at fortælle mere?? - for det første ingen forvrængning af stemme og det jeg havde sagt i interviewet var godt og grundigt hakket og klippet i stumper og sat ind som udklip mange forskellige steder og for det meste i kontekster jeg slet ikke kunne identificere mig med. Efter denne udsendelse følte jeg mig grundigt misbrugt og pisset på af en skide pisling journalist som hvis lavstammede DNA type man vist skal lede længe efter - eller skal man ??? - nej de er alle vegne og sommetider ved man det først bagefter. :evil:

 

Hvordan sikrer man sig bedst hvis man kautioner for andre???  - bare helt lade være at kautionere.

 

I virkeligheden er den helt almindelige civile borger bare gratis fødegrundlag for deres erhverv - hvor de endvidere jævnligt forbeholder sig anvendelse af ufine metoder overfor reelle borger så det kan passe ind i deres produktion med størst mulige seertal som mål.

 

Jeg håber en dag selv at have så megen karisma som denne Italienske Hr. Silvio :) ,  

 

Mange hilsner 

Nyder livet

Redigeret 10 marts af Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nyder livet.

sm244.gif  Helt på linie med dig, journalister er svin uden lige, til at vinkle et interview, så det passer i deres agenda. ,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 20 minutter siden:

Hej derude.

Jeg har været her på EG i snart 3 år, og journalister de dukker jævnligt op herinde, som de største gaver Gud nogensinde har sendt til meneskeheden. Det er 3 gang eller er det 4. gang?? -  en frelsende journalist vil udrede alt om mænd - købesex -  prostitution.

Ej heller denne gang noget nyt under solen, fra denne DR3 journalist - den samme smøre igen.

Forrige gang en frelsende journalist dukkede op, - det var 10/3 - 2015 - og skrev jeg dette:

Jeg har en gang stillet op til et interview til en TV udsendelse, det var enten TV2 eller TV3 og omkring helt almindelig SEX  k+m  - som jo kan være et breeeedt emne :P  ( nej intet omkring prostitution ) - og det blev både første - eneste - sidste gang jeg lader mig interviewe af en journalist - aaaldrig mere.

Det var en dag i august 2007 hvor jeg kom gående fra Nørreport Station ad Købmagergade mod Strøget. På Kultorvet bliver jeg lige pludselig antastet/passet anmassende op af en mandsperson med en mikrofon og der var også en med kamera. Jeg blev indledningsvis spurgt om jeg ville være med i en TV-udsendelse  omkring emnet sex og det var nogle spørgsmål m.m.

Min daglige færden er i bestemt branche samt dens klienter - så det kunne ende kontroversiel, - jeg afslog; men så nemt slap jeg ikke, så jeg indvilliger under forudsætning af at jeg blev filmet fra sådan skråt bagfra/siden og forvrænget tale. Selve interviewet varer 10 - 15min. og så bye - bye - thank you.

Så kommer udsendelsen i TV - tja behøver jeg at fortælle mere?? - for det første ingen forvrængning af stemme og det jeg havde sagt i interviewet var godt og grundigt hakket og klippet i stumper og sat ind som udklip mange forskellige steder og for det meste i kontekster jeg slet ikke kunne identificere mig med. Efter denne udsendelse følte jeg mig grundigt misbrugt og pisset på af en skide pisling journalist som hvis lavstammede DNA type man vist skal lede længe efter - eller skal man ??? - nej de er alle vegne og sommetider ved man det først bagefter. :evil:

 

Hvordan sikrer man sig bedst hvis man kautioner for andre???  - bare helt lade være at kautionere.

 

I virkeligheden er den helt almindelige civile borger bare gratis fødegrundlag for deres erhverv - hvor de endvidere jævnligt forbeholder sig anvendelse af ufine metoder overfor reelle borger så det kan passe ind i deres produktion med størst mulige seertal som mål.

 

Jeg håber en dag selv at have så megen karisma som denne Italienske Hr. Silvio :) ,  

 

Mange hilsner 

Nyder livet

Redigeret 10 marts af Nyder livet

Så når en journalist render fra løftet så gør alle det, når en pige lyver så gør alle det, når en buschauffør er lugtende fedlasket, så er alle det, når en pædagog piller ved de små drenge, så gør alle når - når - når-  gud fader på pruhhest da. 

Helt ærligt Nyder Livet, det der er dig sgu ikke værdigt. Det ligner dig ikke, synes jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 36 minutter siden:

Citat start.

Alle relationer mellem mænd og kvinder har karakter af prostitution.
Det er bare et spørgsmål om hvornår pengene falder.
:lol:
Med ludere er det med det samme.
Med ikke ludere falder pengene undervejs: gaver, blomster, middage, rejser, smykker osv. i bytte for sex. 
:mrgreen: 

Citat slut.

Ja. Gentagelse fremmer forståelsen :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dr3journalist skrev, for 3 timer siden:

Hvem er det, der betaler for sex? Det findes der mange fordomme om. Men på DR3 kunne vi godt tænke os at komme nogle af fordommen til livs ved at lære sex-kunder bedre at kende.

Ligesom vi også er nysgerrige på mandlig prostitution. For adskiller motivation og lyst sig fra kvinders prostitution? Og er der mon forskel på at sælge sex til til det modsatte køn og sit eget køn? Vi kunne godt kunne tænke os at blive klogere på mandlige prostituerede.

Er du sexkunde eller mandlig prostitueret, så hører jeg gerne fra dig! Skriv til mig på [email protected] - så kan vi tage en uforpligtende snak.

 

Tja som du kan se af kommentarerne er vi ret skeptiske :) 

Det er da ikke fordi journalister i almindelighed og DR3 i særdeleshed ikke har udvist interesse for os og den her verden. Iår er det blevet til to DR3 udsendelser foreløbigt. En i POV-serien og en i "Spørg mig om alt" serien, og det er kun en måned siden den sidste DR3 journalist var på jagt efter stof på EG - link: https://www.eroguide.dk/forum/profile/24525-dr3pov/

Skal du have nogen seriøs respons herinde fra skal du komme med lidt flere oplysninger. Hvad er formålet med den "snak" du efterspørger? Hvordan vil DR3 bruge det materiale I indsamler, er det til baggrund eller publicering? - og hvad er tankerne om den endelige præsentation, som jeg går ud fra er på TV? 

 

Redigeret af Findus
Mindre fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 58 minutter siden:

Ja - den sidder lige i øjet.

Så, to  sjæle - en tanke. 

Man kan jo prøve at sige til sin nye babe'en at nu det hendes tur til at betale næste galapremiere+cocktailbar mm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 1 minut siden:

Man kan jo prøve at sige til sin nye babe'en at nu det hendes tur til at betale næste galapremiere+cocktailbar mm

 

Pas nu på, du ikke får stukket spand og klud i hænderne i stedet for!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 5 minutter siden:

Pas nu på, du ikke får stukket spand og klud i hænderne i stedet for!

Mine dates har ikke ligefrem været typen med rengøringsfetish. Det har de sikkert haft folk til.

Eller kan man få sex mod at tage opvasken?

Redigeret af MrBodyLover

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 1 minut siden:

Mine dates har ikke ligefrem været typen med rengøringsfetish. Det har de sikkert haft folk til.

Uha - godt jeg ikke befinder mig i de øvre lag i samfundet.

Jeg må selv svinge spand og klud.

Ha en god aften!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 2 minutter siden:

Uha - godt jeg ikke befinder mig i de øvre lag i samfundet.

Jeg må selv svinge spand og klud.

Ha en god aften!!

En enkelt gang ? Det var sgu billigt. Du skal ellers gøre rent i dage om måneden for hvad en time på en thai klinik koster med fuld pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...