Hop til indhold

Recommended Posts

Ud over det der kan læses her på eroguide, at hun sine tidligere steder lagde vægt på ekstra ydelser,

er der så nogen der kan give et hint om hendes kvaliteter på madrassen og evt. prisleje?

LEE

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser flot og lidt mystisk ud (på den gode måde).

Har ikke besøgt hende.

Men efter hukommelsen: Hun er storryger og er ikke særlig serviceminded.

Det var efter hukommelsen - derfor kan hun jo være god nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krølle Bølle skrev, for 14 timer siden:

Hun ser flot og lidt mystisk ud (på den gode måde).

Har ikke besøgt hende.

Men efter hukommelsen: Hun er storryger og er ikke særlig serviceminded.

Det var efter hukommelsen - derfor kan hun jo være god nok.

Er helt på højde med Krølle Bølle her!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der vil sige at du heller ikke har besøgt hende, men bare har brugt søge funktionen lige som trådstarter allerede har gjort? (For det er jo hvad de egentlig skriver)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dane skrev, for 7 minutter siden:

Der vil sige at du heller ikke har besøgt hende, men bare har brugt søge funktionen lige som trådstarter allerede har gjort? (For det er jo hvad de egentlig skriver)

Hej Dane, er dit skriv adresseret til mig????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, for krølle bølle skriver at han ikke har besøgt hende, men bare husker (at have læst) noget. Og du skriver at du er på højde med krølle bølle (som ikke har besøgt hende). Derfor vil det være rart at vide om alle bare gentager noget de en gang har læst, også fordi trådstarter vist allerede har læst tidligere skriverier om hende her. 

Har også overvejet at besøge hende. Men ved f.eks ikke hvor gamle billederne er. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende 9-10 gange :grin: og skal snart besøge hende igen 8-).Ja hun er bedst til det ekstra :-P, massage er ikke hendes stærkeste side :)  ;)  God weekend :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dane skrev, for 34 minutter siden:

Ja, for krølle bølle skriver at han ikke har besøgt hende, men bare husker (at have læst) noget. Og du skriver at du er på højde med krølle bølle (som ikke har besøgt hende). Derfor vil det være rart at vide om alle bare gentager noget de en gang har læst, også fordi trådstarter vist allerede har læst tidligere skriverier om hende her. 

Har også overvejet at besøge hende. Men ved f.eks ikke hvor gamle billederne er. 

Du har ret, jeg ikke besøgt LEE. Men jeg har heller ikke BARE brugt søgefunktionen. Jeg har blot tilkendegivet at have læst de samme anmeldelser som både Jakob (TS) og Krølle Bølle har. De er godt nok af ældre dato, men jeg kan bare huske at dem som jeg har læst var negative

Jo flere der giver sit besyv med, negativt som positivt, så er det vel nemmere at danne sig et indtryk om i hvilken retning man vil gå når man bruger dette forum for EFTERLYSNIGER!!, det var ment som en hjælpende oplysning, ganske som Krølle Bølle´s. Jeg ville da selv være glad for mere end én der gav sit besyv med. Hvis du har opfattet mig som "blot en medløber" så beklager jeg.

Men jeg vil da gerne sige til din oplysning at billederne LEE bruger i sin annonce er de samme som hun brugte for 1½-2 år siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper 1968 skrev, for 3 timer siden:

Er det hende der har været hos natree ?

Nej, det er hende der har været hos Ratree. Og ja, jeg har mødt hende, men valgte at gå igen. Af to grunde: Hun lugtede rigtigt meget af røg. Og hun virkede temmelig ligeglad. Men jeg har altså ikke oplevet hende. Det indtryk jeg fik, gjorde at jeg gik igen. 

Fair eller unfair; det ved jeg ikke. Men nogle gange bliver man nødt at lytte til sin intuition.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op. I sidder og bedømmer en pige. En EN har været sammen med hende En kunne ikke lide lugten- i andre har bare læst noget. 

Er det fair synes I? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...