Hop til indhold
Guest Kintamani

Solbjerg • Hovedgaden

Recommended Posts

Guest Kintamani

Hej ...

Er der nogle, som har været på dette sted indenfor den sidste uge eller 2 uger? 

Det var en overgang - ja i meget lang tid mit favoritsted - men kvaliteten er dalet

og dalet siden Malee var der ... glæder mig til at høre fra Jer ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har også været mit favoritsted. Og jeg er enig i at kvaliteten er dalet.

Jeg var der for nyligt og havde en meget skuffende oplevelse med en pige på ca 30. Jeg plejer at kunne få et simpelt blæs og nogle gange fuld pakke for 800-1000. Pigen hed Tam og kunne højst få mit lem 2 cm ind i munden! Den anden kvinde som har været der i et godt stykke tid, hedder vist nok Mali og er ca 40. Det var det samme med hende (hun sagde at hun havde ondt i halsen).

Jeg fik ikke mødt Malee, men Pim og Yaya har været blandt de bedst GFE jeg har prøvet. Jeg tror at jeg bliver ved med at vende tilbage af og til i håb om at de er der igen (eller nogen i samme kvalitet).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

Hvordan så hun ud PAM? Var hun sød? Havde hun en dejlig krop og talte

hun et forståeligt engelsk eller måske dansk? Jeg kan under ingen omstændigheder li'

tykke/kraftige piger ... glæder mig til dit svar FrankBlack ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun talte ikke dansk og heller ikke meget engelsk. Hun havde en ok lækker krop og var pæn. Men så var der jo lige det med at hun ikke var rigitig var med på noget sjov. Det plejer pigerne i tit Solbjerg at være. men ikke for tiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...