Hop til indhold
98omr

Tanja og Louise Ålborg

Recommended Posts

Er lige kommet hjem fra et besøg hos de par skønne damer. Har efterhånden været der en del gange men for pokker det bliver bare bedre og bedre de sutter begge som en drøm kysser fantastisk både med hinanden og mig og så bliver de drivvåde og fedt at kneppe den ene mens den anden leger med hendes bryster wauuu er bare så tilfreds

der er ingen link de har blot annonce i eb

mine varmeste anbefaling 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt. ikke meget kød på annoncen. mangler et foto. Hvordan så pigerne ud?

 

ÅLBORG BLONDINE FRÆKKERTERNE
Louise og Tanja, 32 år    Tilbage i kort tid. Drønuartige sengekants tilbud og hed kærestesex. 100 % danske.

2311 3049

Nordjylland

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
98omr skrev, den 5/11/2015 19.31.09:

Begge helt blonde gode store naturlige bryster begge glatte den ene har piercing i klit 

en par frække milf 

har den ene pige en imtim picering i skamlæberene og de piger er meget solbrune  er det ikke i en privat lejlighed (adresse slettet. Kurator) de er 

Redigeret af Kurator
adresse slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Erikson skrev, for 1 time siden:

har den ene pige en imtim picering i skamlæberene og de piger er meget solbrune  er det ikke i en privat lejlighed på (adresse slettet.Kurator) de er 

Det er super usmart at være så præcis med en adresse.

De er der jo netop Privat!

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

nå det syntes du har ikke skrevet nr på gaden  og i var kun ude på at få så mange penge for så kort tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undlad venligst at opgive adresser som ikke fremgår af annonceringen, og lad venligst være med at quote den form for indiskretion da det blot giver os ekstra arbejde med at slette det flere steder. Brug istedet anmeldeses funktionen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

de er flotte men var kun ude på at man fik en hurtig udløsning og så ud af døren 10 min for over 10000 det er lige i overkanten hvorfor ikke skrive gade navn  har ikke skrevet hus nr  for at andre jo må høre om hvad man syntes det er vel ikke kun de posetive oplevelser der kan skrives herinde ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 15 minutter siden:

de er flotte men var kun ude på at man fik en hurtig udløsning og så ud af døren 10 min for over 10000 det er lige i overkanten hvorfor ikke skrive gade navn  har ikke skrevet hus nr  for at andre jo må høre om hvad man syntes det er vel ikke kun de posetive oplevelser der kan skrives herinde ??

Hvis du læser hvad Kurator skriver, så det fordi det gør det indiskret.
Og jo, alle anmeldelser er velkomne her på EG, gode som dårlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du læser hvad Kurator skriver, så det fordi det gør det indiskret.
Og jo, alle anmeldelser er velkomne her på EG, gode som dårlige.

ja 10000 for 10 min det er betalt og må siges at være et par gode tøser siden du smed 10 af de store, de havde måske håbet på lidt mere når du betalte så godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

ja de  er for grådige for man fik ikke en kvitering de sagde de havde et alm job ved siden af vistnok social og sundhedshjælper   de var for dyre  de var begge 2 solbrunne kroppe  så ikke den imtim   picering selvom jeg tænder meget på det og lækre at se på men der  var ikke nogen ærlighed eller medlyst   med i legen syntes jeg  så hellere et andet sted 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 4 timer siden:

de er flotte men var kun ude på at man fik en hurtig udløsning og så ud af døren 10 min for over 10000 det er lige i overkanten hvorfor ikke skrive gade navn  har ikke skrevet hus nr  for at andre jo må høre om hvad man syntes det er vel ikke kun de posetive oplevelser der kan skrives herinde ??

Så. Skriv en pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo skønt at vi kan være af forskellig opfattelse jeg har sjældent mødt nogen med så stor indlevelse og gav ikke nær den pris du nævner heller ikke selvom man fjerner et 0

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...