Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Er netop kommet tilbage fra et besøg hos Tiffany. Jeg var liderlig fra morgenstunden og prøvede at få fat i gudinden fra klokken 8.30. Det kunne ikke lade sig gøre, men klokken 11.30 var der bid. Og hvilket bid. Hvis jeg fortalte det hele ville det blive betragtet som en lystfiskerhistorie med den sædvanlige afslutning: Den hoppede desværre af krogen lige da den kom op af vandet. Men til det mere konkrete. Jeg har aldrig oplevet en større indlevelse ved en gb som ved Tiffany. Man kunne faktisk godt tro, at vi havde været kæreste i gennem længere tid. Det var helt fantastisk med afslutning ud over hendes mørke bryster, som så super godt ud med hvide pletter ud over det meste. Alt i alt en super oplevelse, som kalder på gentagelse. Jeg har forespurgt på rabatordning ved daglige besøg gennem en uge, men jeg er ikke sikker på at banken synes, at det er en super ide. Men jeg glæder mig til næste gang. For der bliver en næste gang!

Skrevet

Bravo super skrevet ! Jeg booker hos hende med det samme

Skrevet

Tog chancen her sidst på eftermiddagen og ringede på, men der blev ikke åbnet, så ,,,,,,,, øv

• 2 weeks later...
Skrevet

Endnu et besøg hos Tifanny vel overstået her til formiddag. Dagens første kunde :) Hun er simpelthen fantastisk!!!

• 3 months later...
Skrevet

Hejsa.

Nogen som kan sige lidt om hendes prisleje feks.  30min  med det hele   /   60min med det hele og er der evt nogen som har fået lidt massage af hende det kunne være rart enten som start eller afslutning :) 

VH 

Redigeret af afløbsrenseren

Skrevet

Tror det er omkring 1000 for 30 min GFE m.superfransk. Anal ekstra.

Men ring og snak med hende, hun er sød og snakker fint dansk :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.