Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Er netop kommet tilbage fra et besøg hos Tiffany. Jeg var liderlig fra morgenstunden og prøvede at få fat i gudinden fra klokken 8.30. Det kunne ikke lade sig gøre, men klokken 11.30 var der bid. Og hvilket bid. Hvis jeg fortalte det hele ville det blive betragtet som en lystfiskerhistorie med den sædvanlige afslutning: Den hoppede desværre af krogen lige da den kom op af vandet. Men til det mere konkrete. Jeg har aldrig oplevet en større indlevelse ved en gb som ved Tiffany. Man kunne faktisk godt tro, at vi havde været kæreste i gennem længere tid. Det var helt fantastisk med afslutning ud over hendes mørke bryster, som så super godt ud med hvide pletter ud over det meste. Alt i alt en super oplevelse, som kalder på gentagelse. Jeg har forespurgt på rabatordning ved daglige besøg gennem en uge, men jeg er ikke sikker på at banken synes, at det er en super ide. Men jeg glæder mig til næste gang. For der bliver en næste gang!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Nogen som kan sige lidt om hendes prisleje feks.  30min  med det hele   /   60min med det hele og er der evt nogen som har fået lidt massage af hende det kunne være rart enten som start eller afslutning :) 

 

VH 

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...