Hop til indhold
Journalist v. Amtsavisen

Søger person til artikel i Randers

Recommended Posts

Hej. Jeg er journalist ved Randers Amtsavis og kunne godt tænke mig at skrive en artikel om, hvordan det er at være prostitueret i Randers. Hvis det er muligt vil jeg gerne ud og møde en pige, der enten arbejder sammen med andre eller selvstændigt, og tage en stille og rolig snak om, hvordan det er at være prostitueret. Vi kan selvfølgelig gøre det 100 procent anonymt, så der ikke bliver nævnt navne, adresse på arbejdslokaler osv, hvis det er det, man ønsker. Derudover anonymiteten kan jeg også garantere, at man kan få artiklen til gennemsyn, inden den bliver bragt, hvis man ønsker det. Jeg kan kontaktes enter her i tråden eller på mail: [email protected] eller på telefon 25442465. Ring og hør nærmere, så får vi os en snak om det. Og man må naturligvis gerne springe fra igen, hvis det ikke har interesse alligevel. Jeg ser meget frem til at høre fra en eller flere. Mvh. Therese Øvlisen, Randers Amtsavis  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er der i vejen med den enslydende tråd, du har oprettet i Generel debat? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tag en snak med Line fra pigekollektivet og Randersskøgen.. Så har du vist to modpoler ;-)

De er begge herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...