Gabel 306 Skrevet 5. November, 2015 Er der nogen erfaringer med disse to piger fra Skarp Salling ved Løgstør. Der er to på EB med samme nummer. Nadia, 21 årig brunette og frøken sexy cat på 25 år. Begge piger er på samme adresse, og begge er danske piger. Jeg har ringet, men det er sparsomt med oplysninger. Så hører gerne fra nogen der har erfaringer med disse piger. Mvh Gabel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 5. November, 2015 Det er Nadia fra PD og Frk. Sexy cat, som blandt andet også findes ved haderup pigerne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 8. November, 2015 Nadias alder skal nok passe ..og hun er fræk og ligetil..meget naturlig. Og så VIL hun bare !! Rigtig smuk og dejlig - og jeg overdriver ikke :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 8. November, 2015 Somebody skrev, for 2 timer siden: Nadias alder skal nok passe ..og hun er fræk og ligetil..meget naturlig. Og så VIL hun bare !! Rigtig smuk og dejlig - og jeg overdriver ikke :-) Bestemt ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajakmand 28 Skrevet 8. November, 2015 Hej Gabel (eller andre). Hvis der er nogen, der beslutter sig for at tage chancen, så skriv venligst en anmeldelse herom. Hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 8. November, 2015 kajakmand skrev, for 2 timer siden: Hej Gabel (eller andre). Hvis der er nogen, der beslutter sig for at tage chancen, så skriv venligst en anmeldelse herom. Hilsen Tage chancen? Hvad med at tage og bruge søge funktionen i stedet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 10. November, 2015 Jeg kommer til skarp Salling på torsdag vi er flere piger der begynder deroppe ;-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 11. November, 2015 Spændende Jannie. Er det et sted som vil blive ved med at være der, er er det kun for en periode? Skal man bestille tid, eller kan man komme fra gaden af? Hvad er adressen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 11. November, 2015 Det er et sted man bestiller tid og får så en adresse, og det bliver bestemt ved at køre ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg