Hop til indhold
Gæst

prostitueret I østjylland

Recommended Posts

Gæst

Hej alle sammen. Jeg er ny herinde.

mig og min bedre halvdel er gået fra hinanden efter 8 år.. Så tænkte jeg, nu har jeg muligheden for at prøve at gå til en prostitueret.

Er der nogen som kender en dejlig prostitueret? Helst i nærheden af 8680 Ry. Da jeg ikke bor langt derfra .. Alder og størrelses på damen, har jeg ikke rigtig tænkt over :-/ .. Hjælp søges :)!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen her, men helt ærligt.:

 

Hvor fjoget kan man være?

Er det ikke ens forbandede pligt, når man entrer et site som dette, at kigge sig lidt omkring, inden man BEVIDSTLØST smider indlæg omkring sig?

Hvis du nu havde haft bare en lillefingernegls pli og omtanke, så ville du i det mindste have skimmet forsiden, ikke?
Du ville så have opdaget, at der er forskellige anmeldelses fora med underafdelinger for efterlysninger, ikke?
Hvis du så havde haft et minimum af intelligens og situationsfornemmelse, så ville du være faldet over underafdelingen til Jylland, efterlysninger.
Derefter ville du have læst lidt frem og tilbage, eventuelt brugt søgefunktionen ved at f. eks. indtaste "Ry" for at se, om det gav nogen resultater.
Hvis svaret her var negativt, ville du nok være blevet klar over, at det nok var smart at poste en efterlysning der, ikke?

Sorry, hvis jeg virker skolemesteragtig og sur, men det her er squ da for dumt, ikke? ;) 

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mr183cm skrev, for 2 timer siden:

Hej alle sammen. Jeg er ny herinde.

mig og min bedre halvdel er gået fra hinanden efter 8 år.. Så tænkte jeg, nu har jeg muligheden for at prøve at gå til en prostitueret.

Er der nogen som kender en dejlig prostitueret? Helst i nærheden af 8680 Ry. Da jeg ikke bor langt derfra .. Alder og størrelses på damen, har jeg ikke rigtig tænkt over :-/ .. Hjælp søges :)!

Mylenathelady  holder vist til indenfor en rimelig afstand. Hun er en meget sød og venlig kvinde, der helt sikkert også inden et besøg vil tage en god snak med dig omkring hvordan det foregår, hvad du kan forvente m.v.

på og kig lidt på hendes hjemmeside, der er meget nyttig information. Hvis du læser nogle af anmeldelserne om hende vil du hurtigt opdage, at hun leveres seksuelle oplevelser i særklasse.

Mylenashjemmeside

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig Bluejackets anbefaling. 

My er utroligt sød, og ualmindelig sexet. Hun vil stille og roligt føre dig ind i sin verden. Jeg vil gætte på du vil have vanskeligt ved at huske dit eget navn når du går ud af hendes dør :) 

 

Se evt dette fra mit første besøg hos dejligheden, og lidt længere nede i tråden fra det andet. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Onslow skrev, for 47 minutter siden:

Velkommen her, men helt ærligt.:

 

Hvor fjoget kan man være?

Er det ikke ens forbandede pligt, når man entrer et site som dette, at kigge sig lidt omkring, inden man BEVIDSTLØST smider indlæg omkring sig?

Hvis du nu havde haft bare en lillefingernegls pli og omtanke, så ville du i det mindste have skimmet forsiden, ikke?
Du ville så have opdaget, at der er forskellige anmeldelses fora med underafdelinger for efterlysninger, ikke?
Hvis du så havde haft et minimum af intelligens og situationsfornemmelse, så ville du være faldet over underafdelingen til Jylland, efterlysninger.
Derefter ville du have læst lidt frem og tilbage, eventuelt brugt søgefunktionen ved at f. eks. indtaste "Ry" for at se, om det gav nogen resultater.
Hvis svaret her var negativt, ville du nok være blevet klar over, at det nok var smart at poste en efterlysning der, ikke?

Sorry, hvis jeg virker skolemesteragtig og sur, men det her er squ da for dumt, ikke? ;) 

Ej Onslow!

Giv dog lige manden en chance for at finde sig til rette og finde rundt på sitet, alle kan da lave begynderfejl!

Han behøver da ikke få kastet i hovedet at han har manglende intelligens, situationsfornemmelse og pli som du gør, sikke en velkomst...

Vær lige lidt large og hjælpsom istedet... 

 

Til dig Mr183cm, man kan ikke søge på "ry" som Onslow foreslår, der skal vist mindst være fire bogstaver i søgningen. 

Har anmeldt dit indlæg, så om ikke så længe er det og finde i efterlysninger Jylland istedet.

Held og lykke med søgningen og varmt velkommen herfra... 

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 8 minutter siden:

Ej Onslow!

Giv dog lige manden en chance for at finde sig til rette og finde rundt på sitet, alle kan da lave begynderfejl!

Han behøver da ikke få kastet i hovedet at han har manglende intelligens, situationsfornemmelse og pli som du gør, sikke en velkomst...

Vær lige lidt large og hjælpsom istedet... 

 

Empati?? - Hvad betyder det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Velkommen her, men helt ærligt.:

 

Hvor fjoget kan man være?

Er det ikke ens forbandede pligt, når man entrer et site som dette, at kigge sig lidt omkring, inden man BEVIDSTLØST smider indlæg omkring sig?

Hvis du nu havde haft bare en lillefingernegls pli og omtanke, så ville du i det mindste have skimmet forsiden, ikke?
Du ville så have opdaget, at der er forskellige anmeldelses fora med underafdelinger for efterlysninger, ikke?
Hvis du så havde haft et minimum af intelligens og situationsfornemmelse, så ville du være faldet over underafdelingen til Jylland, efterlysninger.
Derefter ville du have læst lidt frem og tilbage, eventuelt brugt søgefunktionen ved at f. eks. indtaste "Ry" for at se, om det gav nogen resultater.
Hvis svaret her var negativt, ville du nok være blevet klar over, at det nok var smart at poste en efterlysning der, ikke?

Sorry, hvis jeg virker skolemesteragtig og sur, men det her er squ da for dumt, ikke? ;) 

Haha hold da kæft, en velkomst jeg fik fra dig der :-/ så må uintelligent jeg hellere lige prøve og bruge hele min eftermiddag på at rode hele hjemmesiden igennem .. 

Jamen du kan tro jeg nok lige skal sætte mig lidt mere ind i tingene inden jeg opretter et 'dumt' opslag næste gang ;)  

håber du får en god og intelligent dag :)!! Og undskyld hvis jeg lyder sur, for det er jeg nemlig også! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr183cm skrev, for 4 minutter siden:

Haha hold da kæft, en velkomst jeg fik fra dig der :-/ så må uintelligent jeg hellere lige prøve og bruge hele min eftermiddag på at rode hele hjemmesiden igennem .. 

Jamen du kan tro jeg nok lige skal sætte mig lidt mere ind i tingene inden jeg opretter et 'dumt' opslag næste gang ;)  

håber du får en god og intelligent dag :)!! Og undskyld hvis jeg lyder sur, for det er jeg nemlig også! 

Tag dig ikke af ham, du er ikke alene;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Velkommen her, men helt ærligt.:

 

Hvor fjoget kan man være?

Er det ikke ens forbandede pligt, når man entrer et site som dette, at kigge sig lidt omkring, inden man BEVIDSTLØST smider indlæg omkring sig?

Hvis du nu havde haft bare en lillefingernegls pli og omtanke, så ville du i det mindste have skimmet forsiden, ikke?
Du ville så have opdaget, at der er forskellige anmeldelses fora med underafdelinger for efterlysninger, ikke?
Hvis du så havde haft et minimum af intelligens og situationsfornemmelse, så ville du være faldet over underafdelingen til Jylland, efterlysninger.
Derefter ville du have læst lidt frem og tilbage, eventuelt brugt søgefunktionen ved at f. eks. indtaste "Ry" for at se, om det gav nogen resultater.
Hvis svaret her var negativt, ville du nok være blevet klar over, at det nok var smart at poste en efterlysning der, ikke?

Sorry, hvis jeg virker skolemesteragtig og sur, men det her er squ da for dumt, ikke? ;) 

PMS? :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Kysseglade Molly skrev, for 2 timer siden:

Ej Onslow!

Giv dog lige manden en chance for at finde sig til rette og finde rundt på sitet, alle kan da lave begynderfejl!

Han behøver da ikke få kastet i hovedet at han har manglende intelligens, situationsfornemmelse og pli som du gør, sikke en velkomst...

Vær lige lidt large og hjælpsom istedet... 

 

Til dig Mr183cm, man kan ikke søge på "ry" som Onslow foreslår, der skal vist mindst være fire bogstaver i søgningen. 

Har anmeldt dit indlæg, så om ikke så længe er det og finde i efterlysninger Jylland istedet.

Held og lykke med søgningen og varmt velkommen herfra... 

Flot skrevet Molly og godt du skrev en pæn velkomst til Mr183cm, ( et sådan indslag ku mange andre have brug for at ku skrive ) godt gået Molly og jeg som var så naiv at tro der ikk fandtes intelligente Gpér men den tro må jeg så nu ændre ;);):)  vil endda gå så vidt at sige, at hvis du bare er halvt så go i sengen som du er til tekst :) så sadler jeg Hesten ;) Tak Molly og pænt Velkommen til dig Mr183cm du kører bare på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 timer siden:

Velkommen her, men helt ærligt.:

 

Hvor fjoget kan man være?

Er det ikke ens forbandede pligt, når man entrer et site som dette, at kigge sig lidt omkring, inden man BEVIDSTLØST smider indlæg omkring sig?

Hvis du nu havde haft bare en lillefingernegls pli og omtanke, så ville du i det mindste have skimmet forsiden, ikke?
Du ville så have opdaget, at der er forskellige anmeldelses fora med underafdelinger for efterlysninger, ikke?
Hvis du så havde haft et minimum af intelligens og situationsfornemmelse, så ville du være faldet over underafdelingen til Jylland, efterlysninger.
Derefter ville du have læst lidt frem og tilbage, eventuelt brugt søgefunktionen ved at f. eks. indtaste "Ry" for at se, om det gav nogen resultater.
Hvis svaret her var negativt, ville du nok være blevet klar over, at det nok var smart at poste en efterlysning der, ikke?

Sorry, hvis jeg virker skolemesteragtig og sur, men det her er squ da for dumt, ikke? ;)

Hold da op!
Hvorfor bruger du i det hele taget tid på at skrive sådan et indlæg. Det er squ da for dumt, er det ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den glade murer skrev, for 9 timer siden:

Hold da op!
Hvorfor bruger du i det hele taget tid på at skrive sådan et indlæg. Det er squ da for dumt, er det ikke!

Jo det er dumt og han har vist ikke læst EG's §22: "Tag godt imod nye brugere..." , eller også så sku han have gået til Louis Nielsen ;) 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr183cm skrev, for 18 timer siden:

Haha hold da kæft, en velkomst jeg fik fra dig der :-/ så må uintelligent jeg hellere lige prøve og bruge hele min eftermiddag på at rode hele hjemmesiden igennem .. 

Jamen du kan tro jeg nok lige skal sætte mig lidt mere ind i tingene inden jeg opretter et 'dumt' opslag næste gang ;)  

håber du får en god og intelligent dag :)!! Og undskyld hvis jeg lyder sur, for det er jeg nemlig også! 

Tag dig ikke af det, nogen folk her på sitet har vist for meget tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 22 timer siden:

Velkommen her, men helt ærligt.:

 

Hvor fjoget kan man være?

Er det ikke ens forbandede pligt, når man entrer et site som dette, at kigge sig lidt omkring, inden man BEVIDSTLØST smider indlæg omkring sig?

Hvis du nu havde haft bare en lillefingernegls pli og omtanke, så ville du i det mindste have skimmet forsiden, ikke?
Du ville så have opdaget, at der er forskellige anmeldelses fora med underafdelinger for efterlysninger, ikke?
Hvis du så havde haft et minimum af intelligens og situationsfornemmelse, så ville du være faldet over underafdelingen til Jylland, efterlysninger.
Derefter ville du have læst lidt frem og tilbage, eventuelt brugt søgefunktionen ved at f. eks. indtaste "Ry" for at se, om det gav nogen resultater.
Hvis svaret her var negativt, ville du nok være blevet klar over, at det nok var smart at poste en efterlysning der, ikke?

Sorry, hvis jeg virker skolemesteragtig og sur, men det her er squ da for dumt, ikke? ;) 

 

NEJ Onslow, Come on... det er sgu en ommer, det kan du ikke være bekendt…Tror en lille undskyldning til Mr183cm kunne være en ide og på sin plads,

eller havde du selv bare en dum dag igår !!! Synes ikke helt det ligner dine normale skriv. 

En god SJOV weekend til jer alle på EG, og velkommen til Mr183cm, håber du finder set du søger !!! men et fint bud fra Bluejacket har du allerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, for 21 minutter siden:

 

NEJ Onslow, Come on... det er sgu en ommer, det kan du ikke være bekendt…Tror en lille undskyldning til Mr183cm kunne være en ide og på sin plads,

eller havde du selv bare en dum dag igår !!! Synes ikke helt det ligner dine normale skriv. 

En god SJOV weekend til jer alle på EG, og velkommen til Mr183cm, håber du finder set du søger !!! men et fint bud fra Bluejacket har du allerede.

Du har ret, og det er allerede sket via PM.

Irritationsmomentet var blevet større, end temperamentet kunne følge med til. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Du har ret, og det er allerede sket via PM.

Irritationsmomentet var blevet større, end temperamentet kunne følge med til. :) 

Det er ikke fordi du irriterer mig, eller jeg ikke kan tøjle mit temperament :) men når du nu sviner en person til, i al offentlighed, så bør du vel også gøre det modsatte i al offentlighed. Ellers sidder vi jo alle tilbage med et grimt indtryk af dig, og i bund og grund er du jo et rart, varmt og kærligt menneske - tror jeg. 

Jeg har fået nogle PMs med undskyldende forklaringer på perfide angreb. Jeg har blankt afvist at acceptere disse private undskyldninger, og bedt vedkommende om at undskylde på samme måde som han svinede. Det er så også sket en enkelt gang. 

Nu har du så også offentlig gjort det, efter lidt pres. Det skal du have plus point for. 

Redigeret af Aarhuselsker
Som sædvanligt nogle tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil godt opfordre til at man skriver i en ordentlig tone og holder sig til emnet, og skal vi så ikke komme tilbage på sporet og hjælpe trådstarter med hans efterlysning i stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr183cm skrev, den 5/11/2015 09.26.22:

Hej alle sammen. Jeg er ny herinde.

mig og min bedre halvdel er gået fra hinanden efter 8 år.. Så tænkte jeg, nu har jeg muligheden for at prøve at gå til en prostitueret.

Er der nogen som kender en dejlig prostitueret? Helst i nærheden af 8680 Ry. Da jeg ikke bor langt derfra .. Alder og størrelses på damen, har jeg ikke rigtig tænkt over :-/ .. Hjælp søges :)!

Prøv at søge på Horsens, Skanderborg, Silkeborg, Århus, Vejle, Nr. Snede mv. fremfor Ry - men ellers skulle Varme Pia vist holde til deromkring:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/44603-silkeborg-dejligt-gensyn/#comment-361272

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...