Hop til indhold
1001nat

B2B ved Rojana Holstebro

Recommended Posts

I dag har Rojana en annonce her på Eroguide:

Er der nogen, der ved om der følger udløsning med i dette tilbud?? Tidligere har der været truet med at klippe dilleren af, hvis man spurgte til ekstra hos Rojana. Men B2B er da så intens, så udløsning nemt kunne forekomme og en hjælpende hånd lyder ikke usandsynligt for mig. Men som skrevt - er der noget, der ved noget? - evt også om massøren er nøgen under massagen?

Ha' en dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej 1001nat  - jeg tror desværre at du tager fejl - det telefonnummer som der henvises til det er til Kildevej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha ja - undskyld, men Google spillede mig et pus. Jeg satte annoncens telefonnummer ind i søgefeltet - og vupti - så stod der Rojana.

Jeg har fundet ud af, at det var fejlvisning - så undskyld også til Rojana.

Men er lige kommet hjem fra Kildevej - og DET var slet ik' så ringe endda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bille også lige en tur forbi Kildevej og prøve tilbuddet.

havde ellers først forsøgt at få fat i lady mylena, men hun er ufattelig svær at fange på telefone, selvom man ringer i det tidsrum hun ønsker

men det blev så til en omgang thai, og det var ikke så ringe endda.

hun smed ret hurtigt tøjet, og ville meget gerne nulre lillemand. Både med hænder og mund, inden hun satte sig ovenpå. Jeg ville dog hellere klare sagerne, og kunne køre i bund, mens jeg kunne give hende lidt finger bagi

fin omgang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...