Hop til indhold

B2B ved Rojana Holstebro

Featured Replies

Skrevet

I dag har Rojana en annonce her på Eroguide:

Er der nogen, der ved om der følger udløsning med i dette tilbud?? Tidligere har der været truet med at klippe dilleren af, hvis man spurgte til ekstra hos Rojana. Men B2B er da så intens, så udløsning nemt kunne forekomme og en hjælpende hånd lyder ikke usandsynligt for mig. Men som skrevt - er der noget, der ved noget? - evt også om massøren er nøgen under massagen?

Ha' en dejlig dag

Skrevet

Hej 1001nat  - jeg tror desværre at du tager fejl - det telefonnummer som der henvises til det er til Kildevej.

Skrevet
  • Author

Uha ja - undskyld, men Google spillede mig et pus. Jeg satte annoncens telefonnummer ind i søgefeltet - og vupti - så stod der Rojana.

Jeg har fundet ud af, at det var fejlvisning - så undskyld også til Rojana.

Men er lige kommet hjem fra Kildevej - og DET var slet ik' så ringe endda

Skrevet

Bille også lige en tur forbi Kildevej og prøve tilbuddet.

havde ellers først forsøgt at få fat i lady mylena, men hun er ufattelig svær at fange på telefone, selvom man ringer i det tidsrum hun ønsker

men det blev så til en omgang thai, og det var ikke så ringe endda.

hun smed ret hurtigt tøjet, og ville meget gerne nulre lillemand. Både med hænder og mund, inden hun satte sig ovenpå. Jeg ville dog hellere klare sagerne, og kunne køre i bund, mens jeg kunne give hende lidt finger bagi

fin omgang

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.