Hop til indhold
Jensen78

Piv fræk dansk studine på 22 år er for 1 gang i Aalborg fra torsdag kl 17

Recommended Posts

Krølle Bølle skrev, for 6 timer siden:

Måske lidt høje priser i forhold til den normale pris!

Men spring ud i det!

Og god fornøjelse!!

Hun skal vel have tjent silikonekasserne hjem igen :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er ikke brugt til andet end annoncer på AL. Derudover er billedkvalitet mv også med til at få mig til at tro at de er ægte nok.
Mht til priser, 1200 for 30min med SF, med en dansk pige. Er da ikke towligt højt ift normale priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgenseren

Jeg var forbi Mille i aften til en halv times sjov og ballade, og wow, billederne snyder ikke!!!! :P 

I min optik vanvittig lækker, flotte siliconebryster ( hvis man er til det :D ), alt for lækker bagdel og oveni rigtig køn.. Fik jeg sagt frække øjne, og dejlige læber!!!! :D 

Let at snakke med, og en pige med hovedet iorden.. 

Første gang hun er på egnen, men ikke den sidste, ifølge hendes eget udsagn.! :P:D 

Klart et besøg værd!!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgenseren skrev, for 3 timer siden:

Jeg var forbi Mille i aften til en halv times sjov og ballade, og wow, billederne snyder ikke!!!! :P 

I min optik vanvittig lækker, flotte siliconebryster ( hvis man er til det :D ), alt for lækker bagdel og oveni rigtig køn.. Fik jeg sagt frække øjne, og dejlige læber!!!! :D 

Let at snakke med, og en pige med hovedet iorden.. 

Første gang hun er på egnen, men ikke den sidste, ifølge hendes eget udsagn.! :P:D 

Klart et besøg værd!!! 

 

Hej, Mille, og velkommen til :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64
møgsvinet skrev, for 18 timer siden:

Hej, Mille, og velkommen til :-)

1) Aalborgenseren kan ikke skrive en sætning uden mindst fire kommaer
2) De staver ikke silikone ens
3) Aalborgenseren har et smiley-misbrug, pigen har ikke én

Der er uden tvivl en del der læser med uden at skrive noget herinde. Når de så ser en tråd hvor de pludselig kan bidrage er det en anledning til at oprette en bruger. Det er ikke grund til at give dem en træls velkomst.

 

Aalborgenseren skrev, for 21 timer siden:

Jeg var forbi Mille i aften til en halv times sjov og ballade, og wow, billederne snyder ikke!!!! :P 

Tak fordi du gider bruge tid på at dele oplevelsen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomasonly64 skrev, for 2 timer siden:

1) Aalborgenseren kan ikke skrive en sætning uden mindst fire kommaer
2) De staver ikke silikone ens
3) Aalborgenseren har et smiley-misbrug, pigen har ikke én

Der er uden tvivl en del der læser med uden at skrive noget herinde. Når de så ser en tråd hvor de pludselig kan bidrage er det en anledning til at oprette en bruger. Det er ikke grund til at give dem en træls velkomst.

 

Tak fordi du gider bruge tid på at dele oplevelsen..

Møgsvinet er nok ikke helt galt afmarcheret. Prøv at sammenligne skrivestilen hos Aalborgenseren med "Kiki fra Aarhus".

Pæn tegnsætning og flow af sprog (Kiki er nu heller ikke den langsomste knallert på havnen) og lignende brug af emojis.

Bonus info: millepigen22, som dette indlæg handler om, bruger samme tlf som Kiki sidst hun var i Aalborg.

Måske er dette svaret på, hvad der blev af Kiki?

 

BitreBent

 

"Get off MY lawn!"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgenseren

Hehe thomasonly64, tak for analysen.. og det var så lidt ;-)  Udover dette er det sandt som du skriver, at er jeg ikke Mille som møgsvinet og BitreBent fejlagtigt antager..  ;) :)

Blot en gut der endelig har taget sig sammen til at dele en af mine oplevelse med GP'er, da jeg synes den var i højsædet af hvad jeg har oplevet.. :P 

Om Mille er Kiki, som du skriver om BitreBent, ved jeg ikke da jeg ikke har besøgt "Kiki fra Aarhus" 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære cock brødre.

Istedet for at være paranoid, så tag imod nye folk med åbne arme og løftet lem.

Og hvis man ikke tro på at pigen er hende på billederne jamen så lad være med at besøge hende. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...