Hop til indhold

Recommended Posts

Af to så unge piger at være er det da et utroligt varieret og avanceret program.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok næppe gymnasietøser, men på det seneste har der været en del piger (eller deres alfonser ) der har fundet ud af at "gymnasietøser", "studine" mv. sælger. I virkeligheden er det sandsynligvis en forvirret tatoveret pige uden for uddannelsessystemet man møder - tror jeg, og derfor her jeg ikke prøvet. Men det kunne da være spændende at høre fra nogen der har prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sjove er at profilen hedder "Ditte 20 år" på annoncelight og så skulle de være 18+19.

Svjh. er den ene af dem en ret erfaren Sugardater, der nu er gået over til/supplerer med denne annonceform?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Jeg har haft kontakt med dem , men blev hurtigt afskrækket. De virkede usammenhængende og dybt useriøse !

Jeg er i tvivl om hvordan man får en aftale i stand da de sjældent svarer. Desuden virker de arrogante.

Jeg er normalt ikke bleg for at smide den slags beløb for gode oplevelser , men forventer også et minimum af seriøsitet . Her virker det som om man bare skal malkes for penge !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, for 19 minutter siden:
Borntofly skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har haft kontakt med dem , men blev hurtigt afskrækket. De virkede usammenhængende og dybt useriøse !

Det anede mig i den grad!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...