Hop til indhold
crazyt

HASTER !! Søger en ung smuk dansk pige i aften

Recommended Posts

Hej.. håber i kan hjælpe mig med at finde en ung smuk dansk pige i aften og kan gøre mig selskab.  Hun skal også have en god krop og jeg vil gerne have besøg i flere timer, evt hele natten så længe prisen er rigtigt.Håber i kan hjælpe efter mit forsøg på at lave et lille gb gik i vasken selvom jeg tilbyd at betale det mest. Jeg rejser fra København i morgen og vil meget gerne nyde den sidste aften med en dejlig pige..

Del dette indlæg


Link til indlæg

tKom så og lige hjælp mig.. Jeg kan ikke forlade køebnhavn pisse liderlig og ike har været sammen en sød dansk pige.. Jeg har prøvet at skabe en aften hvor alle var velkommen og jeg gerne ville betale det meste.. Så håber i kan hjælpe mig.

Og hvis der er en sød smuk ung piger der læser med og gerne vil så vil jeg gerne give dig et Rejsegavekort på 10.000 som bonus oven i det beløb vi aftaler..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det kunne jeg godt, men det løber hurtigt op når det er en hel nat eller flere timer.. Men selvfølig vil jeg også gerne betale en god pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

@gerog tak et godt forslag. men vil meget gerne have en dansk pige der jeg har oplevet en bedre service.. Men har du besøgt hende du lige har linket til og er billeder ægte..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
crazyt skrev, for 1 minut siden:

@gerog tak et godt forslag. men vil meget gerne have en dansk pige der jeg har oplevet en bedre service.. Men har du besøgt hende du lige har linket til og er billeder ægte..?

lige den detalje havde jeg overset.

men nej, har ikke haft besøg af hende endnu. hun har ellers fået gode anmeldelser herinde.
https://www.eroguide.dk/forum/topic/43910-mina-mina-mina/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mina kan klart anbefales - lækker og sød tøs. Og superfrækt når hun fingerknepper sig selv i røven samtidig med at hun bliver kneppet.

Redigeret af Reaper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres forslag og valgt at tage i mod selvom jeg havde lovet aldrig nogensinde udlandske piger (kun fordi jeg har haft dårlig oplevelser blandet med fake billeder osv) Jeg føler mig virklig meget bedre behandlet af danske piger og det er bedste er når man kan se de nyder deres job.. Har være udsat for nogle piger der virklig ikke nyd og ligesom der var tunget til og der gav jeg bare dem penge og sagde tag hjem igen.. Jeg kan IKKE være sammen med en pige som jeg kan se eller føle ikke er glad for det hun laver.. Shit man kom jo helt ud af det jeg ville skrive.. Efter at havde læst de gode anmeldelser besluttede jeg mig squ at gøre det, men desværre ingen held.  i starten rigede den bare ud og eferfølgende direkte på telefonsvar..

 

Okay kl. er næsten 22 og jeg går ikke i seng før jeg har været en sød ung pige jeg er tilfreds, Så vil lave en lille konkurance/beløning til den person der kan få en sød ung smuk med en god krop pige til at besøge mig i aften. Gerne en dansk pige og hvis det skal være en udlansk pige så skal det være nogle billeder jeg kan se der er blevet godkendt af Eroguide bruger. Den der skaffe mig pigen jeg kan hygge med giver jeg en billet til Seducktion Girls fest.. For der har jeg allerede planlagt at komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...