Hop til indhold
Guest Baltazar

Jintana - En af mine favoritpiger er tilbage

Recommended Posts

Gæst

Jeg mener at ha læst mig frem til at det er vist et MEGET lødigt sted, så KUN massage, men køn.........DET er hun:smile:

Jeg har ikke selv været der

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Jintana skal du ikke besøge hvis du skal have ekstra for det tilbyder hun ikke.

Hendes Thaimassage er i særklasse, udover dette nyder jeg hendes smukke ydre og gode selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baltazar skrev, for 3 timer siden:

Jintana skal du ikke besøge hvis du skal have ekstra for det tilbyder hun ikke.

Hendes Thaimassage er i særklasse, udover dette nyder jeg hendes smukke ydre og gode selskab.

Det er jeg enig i. Jeg besøgte hende et par gange, da hun var i Royal Thai ved Nyboder. Hun gav en guddommelig svensker, men har siden, kan jeg forstå, gravet sine talenter ned.

Jeg er dog ikke helt enig i det "gode selskab". Jeg husker hende som lidt mut, og andre har skrevet herinde, at hun blev sur, hvis man kiggede på hende under massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OrganDonor skrev, for 32 minutter siden:

Og på den gamle adresse ligger nu 

Pure Zen Wellness, som har overtaget

efter Hanna.  

http://www.hannamassage.dk

 

-OD

Men det er alligevel Hanna, der driver butikken, idet hendes navn står under priserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 56 minutter siden:

Men det er alligevel Hanna, der driver butikken, idet hendes navn står under priserne.

Det tror jeg nu ikke, kan godt se at "Hanna" navnet står under onlinebookingsiden, men det er et kliniknavn. Der er oprettet et nyt CVR nr. under den nye indehaveres navn.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med risiko for at afspore debatten lidt men hvor er Hanna så ?. Den massage man for af Jintana eller Hanna er et godt supplement til kiropraktorbehandlinger men syntes at Hanna tager hårde fat og det hjælper. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 13 timer siden:

Det er jeg enig i. Jeg besøgte hende et par gange, da hun var i Royal Thai ved Nyboder. Hun gav en guddommelig svensker, men har siden, kan jeg forstå, gravet sine talenter ned.

Jeg er dog ikke helt enig i det "gode selskab". Jeg husker hende som lidt mut, og andre har skrevet herinde, at hun blev sur, hvis man kiggede på hende under massagen.

Jeg er én af dem som skævede lidt til hende under massagen ( da hun var på Royal Thai) og blev korrekset af en sur Jintana. 

Massagen er god, men I får hende helt for jer selv :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
giraffen skrev, for 9 timer siden:

Med risiko for at afspore debatten lidt men hvor er Hanna så ?. Den massage man for af Jintana eller Hanna er et godt supplement til kiropraktorbehandlinger men syntes at Hanna tager hårde fat og det hjælper. 

Hanna har fået lavet en firmaaftale hvor hun vist nok er hver dag og masserer de ansatte. Hun masserer vist nok også hjemme i privaten, men meget begrænset. Ring på 42449925 og spørg hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moviegoer skrev, den 11/5/2015, 7:48:24:

Jeg er én af dem som skævede lidt til hende under massagen ( da hun var på Royal Thai) og blev korrekset af en sur Jintana. 

Kan I forklare: Var det mens I lå på maven? For på Royal var der jo madrasser med hul til ansigtet, så hvis man ligger der og vrider sig for at se på massøren, kan jeg godt forstå det. Men hvis vi taler om, efter "turn around," hvor man fik en pude under hovedet, så er det lidt underligt, måske. Jeg oplevede det ikke på Royal og jeg må have set på hende, for hun er smuk - også i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, 1 time siden:

Kan I forklare: Var det mens I lå på maven? For på Royal var der jo madrasser med hul til ansigtet, så hvis man ligger der og vrider sig for at se på massøren, kan jeg godt forstå det. Men hvis vi taler om, efter "turn around," hvor man fik en pude under hovedet, så er det lidt underligt, måske. Jeg oplevede det ikke på Royal og jeg må have set på hende, for hun er smuk - også i mine øjne.

Nej, mens jeg var vendt om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man respekterer hende som en massør og ikke andet, så er hun faktisk ret sød.

Hun kan rent faktisk massere.

Og ja, hun er virkelig køn, men også gift. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...