Hop til indhold

Recommended Posts

gerog skrev, for 6 minutter siden:

Jeg så på AL at der var en annonce for Studine Kollektivet, som åbner snart. De skriver det vil minde om de tyske FKK klubber.

https://annoncelight.dk/showad/196282

Nogen der ved noget mere, end hvad der står i annoncen?
Det lyder som et spændende sted ;)
 

Ekslusivt og lækkert sted med unge, frække og friske studiner!
Kun for udvalgte og særdeles gavmilde mænd.
Vi åbner snart i København i lækre og diskrete lokaler hvor du vil kunne møde smukke og unge studiner !

Vi vil ikke have ansøgninger fra useriøse mænd som ikke dukker op eller vil prutte om prisen.

Skal man ansøge om at få lov til at købe varen?

Skal man udvælges?

Jeg er måske for kritisk men det tyder på at det er noget andet end studiner der er på spil her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jhansen skrev, for 3 minutter siden:

Ekslusivt og lækkert sted med unge, frække og friske studiner!
Kun for udvalgte og særdeles gavmilde mænd.
Vi åbner snart i København i lækre og diskrete lokaler hvor du vil kunne møde smukke og unge studiner !

Vi vil ikke have ansøgninger fra useriøse mænd som ikke dukker op eller vil prutte om prisen.

Skal man ansøge om at få lov til at købe varen?

Skal man udvælges?

Jeg er måske for kritisk men det tyder på at det er noget andet end studiner der er på spil her.

Måske går den mere på at vise studinerne at stedet kun vil være for seriøse mænd, så de roligere kan ansøge om at tage del i konceptet - ellers kan jeg heller ikke se hvor den formulering kommer ind :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Måske går den mere på at vise studinerne at stedet kun vil være for seriøse mænd, så de roligere kan ansøge om at tage del i konceptet - ellers kan jeg heller ikke se hvor den formulering kommer ind :roll:

Hmmm.. den tænkte jeg ikke lige på.. .men du har nok ret. Den annonce skal ramme "studinerne"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Jeg har fået svar fra dem og de virker reelle nok. Deres begrundelse var at det skal ikke være et sted med website og åben for alle. Det skal være folk de kan stole på og som de ved dukker op når de holder åbent . 

Lidt en skam at et godt initiativ bliver mistænkeliggjort som sædvanlig herinde:( 

Jeg ser ihvertfald frem til at de åbner . Vi mangler et FKK sted i Danmark:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har fået svar fra dem og de virker reelle nok. Deres begrundelse var at det skal ikke være et sted med website og åben for alle. Det skal være folk de kan stole på og som de ved dukker op når de holder åbent . 

Lidt en skam at et godt initiativ bliver mistænkeliggjort som sædvanlig herinde:( 

Jeg ser ihvertfald frem til at de åbner . Vi mangler et FKK sted i Danmark:)

skrev de noget om deres priser til dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
gerog skrev, for 12 minutter siden:

skrev de noget om deres priser til dig?

Nej det gjorde de ikke. Men spurgte heller ikke;)

Så vidt jeg kunne forstå kommer det til at ligge i den dyre ende. Men det er også for at kunne holde stedet lækkert og at det ikke bliver for overrendt ;)

Men som sagt så ved jeg ikke alverden om det. Jeg synes bare at det lød lækkert med et ekslusivt FKK:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder jo som en gave ;-)  Jeg trænger fandeme snart til at blive luftet med spenderbukserne på , Men kunne måske være en ide at den der er i korrespondence med Det Nye Tiltag, foreslår Dem at oprette en profil herpå ,og så kan de da skimme Dem igennem der henvender sig og på den måde vurdere seriøsitet ? Tænker det ville da være smart ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...