Hop til indhold
Zonk

GB med Clara på Sexyclub tirsdag den 10.11. kl. 16

Recommended Posts

Hej med jer,

jeg er ved at organisere en GB hos Clara på Sexyclub på tirsdag den 10.11. kl. 16.00. Hun tager imod fem mænd, så vi satser på fuld hus. 1 time er målet i første omgang, men sig til hvis I ønsker vi udvider til f.eks. 2 timer. Prisen kender jeg ikke endnu, men hvis I melder jer til på min mail; [email protected], så laver jeg aftalen og vender tilbage til de første fire tilmeldte med pris og hvordan og hvornår vi mødes med.

Glæder mig til at lave et frækt arrangement for jer med en super lækker pige: http://sexyclub.dk/girls/clara/index.php. Hvis det overhovedet er muligt, tager hun flere pikke af gangen i både fisse og numse og er generelt bare pivfræk og lækker. Vi kan lave en fed event her, så skriv til mig asap, så jeg kan få booket.

Vi ses. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Zonk synd du ikke kunne være med i aften og jeg har også virklig lyst til at prøve Clara, men er squ ikke i kbh der.. Bor jo i London men er tit i Danmark og næste gang inden jeg kommer så skriver jeg squ til dig og så finder lige ud af en aftale med Clara.

Del dette indlæg


Link til indlæg
crazyt skrev, for 4 timer siden:

@Zonk synd du ikke kunne være med i aften og jeg har også virklig lyst til at prøve Clara, men er squ ikke i kbh der.. Bor jo i London men er tit i Danmark og næste gang inden jeg kommer så skriver jeg squ til dig og så finder lige ud af en aftale med Clara.

Smid en PM til mig næste gang, helst i god tid, du kan ikke forventer stiller op samme dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nille og @Zonk jeg kommer til København ca 1 gang om måden i ca. 5 dage og for det meste starten af måneden. Så næste gang jeg kommer og har en præcis dato for hvornår jeg er i kbh, så lad os gå sammen og holde en virklig fræk GB. Jeg ligger gerne min lejlighed til.. Og hvis i har nogle gode forslag til gode frække piger så send det lige i min indbox..

Del dette indlæg


Link til indlæg

@anders Jensen@Nille@MrCerious og alle I andre der gerne vil deltage på tirsdag. Lad mig høre fra jer asap, så vi kan få det booket. Betingelserne er følgende:

hygge/knalde for fuld udblæsning i 1½ time med alt hvad den kan trække af sandwich, dobbelt penetration i alle tre huller, sprøjt i ansigt, flere udløsninger osv osv. Kun fantasien sætter de frække grænser denne dag:-) Prisen er 3.800,00 pr. deltager.

Lad mig høre fra jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
crazyt skrev, den ‎04‎-‎11‎-‎2015‎ ‎22‎:‎48‎:‎55:

@Nille og @Zonk jeg kommer til København ca 1 gang om måden i ca. 5 dage og for det meste starten af måneden. Så næste gang jeg kommer og har en præcis dato for hvornår jeg er i kbh, så lad os gå sammen og holde en virklig fræk GB. Jeg ligger gerne min lejlighed til.. Og hvis i har nogle gode forslag til gode frække piger så send det lige i min indbox..

@crazyt helt perfekt. Lad os vide, hvornår du er her næste gang. Vi ses.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zonk skrev, for 9 timer siden:

@anders Jensen@Nille@MrCerious og alle I andre der gerne vil deltage på tirsdag. Lad mig høre fra jer asap, så vi kan få det booket. Betingelserne er følgende:

hygge/knalde for fuld udblæsning i 1½ time med alt hvad den kan trække af sandwich, dobbelt penetration i alle tre huller, sprøjt i ansigt, flere udløsninger osv osv. Kun fantasien sætter de frække grænser denne dag:-) Prisen er 3.800,00 pr. deltager.

Lad mig høre fra jer.

Det er vanvittigt med den pris til kun 1,5 timer.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Zonk skrev, den 6/11/2015 07.51.13:

@anders Jensen@Nille@MrCerious og alle I andre der gerne vil deltage på tirsdag. Lad mig høre fra jer asap, så vi kan få det booket. Betingelserne er følgende:

hygge/knalde for fuld udblæsning i 1½ time med alt hvad den kan trække af sandwich, dobbelt penetration i alle tre huller, sprøjt i ansigt, flere udløsninger osv osv. Kun fantasien sætter de frække grænser denne dag:-) Prisen er 3.800,00 pr. deltager.

Lad mig høre fra jer.

det er jo ikke spor seriøst med 20k i indtjening for 1.5 times gb - totalt usexet der ;.( spild ikke vore tid med den slags userøsiteter igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...