Hop til indhold
Oldtimer

Wat Po i Auning

Recommended Posts

På min vej rundt i Jylland, kunne jeg egentlig godt have brugt lidt kvindelig opmærksomhed og da jeg havde 1½ time til overs midt på dagen og vejen førte gennem Auning og der var et skilt for thaimassage blev bilen vendt rundt og parkeret.

Velankommen blev jeg mødt af en vældigt køn thaikvinde, lille slank iført stramtsiddende stribet kjole, der ikke skjulte en lækker lille krop, forneden var benene indpakkede i stramme halvgennemsigtige leggings. Jeg bestilte en times massage og en anden nydelig lille thaikvinde overtog. Jeg blev bedt om at tage skoene af og vist ind i et værelse med en rigtig massagebriks (hul til hovedet etc.) det indikerede jo en anelse seriøsitet. Dette sammen med stemningen bevirkede at jeg regnede med kun at få masssage, så jeg beholdt underbukserne på.

Op på briksen begyndte den lille kvinde at give mig den bedste gang massage jeg har fået udenfor en fysioterapi. Hun kunne sit kram og jeg blev virkelig æltet igennem. Undervejs pointerede hun "no sexy", men jeg var da ligeglad, det her var næsten lige så godt.

Tiden gik faktisk lidt langt over det bestilte, så da jeg svævede hen af gaden til min bil, opdagede jeg at jeg pludseligt måtte skynde mig til mit næste møde.

Kan anbefales, hvis man skal masseres (der ydes desværre ikke mere, desværre for de var begge et par lækre småsager).

Så nu sidder jeg her og er liderlig, men med en behagelig ryg ;)

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den ‎04‎-‎11‎-‎2015‎ ‎07‎:‎57‎:‎04:

JA de er mege dygtige. Især ejeren giver fantastisk massage, og hun ser helt fantastisk knagende godt ud. Se evt deres facebook side.

https://www.facebook.com/watpo.net/?fref=ts

 

Underligt, det kort der vises er på Watpo i Aarhus?

Jeg kørte forbi tirsdag og der så butikken tom ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er en fejl. Det er en gammel FB side, så det kan undre hun ikke har opdaget fejlen. Der står nu også Auning i denne tråds overskrift :) Hun er ret god til dansk. Du må hellere gøre hende opmærksom på fejlen. 

Som et lille kuriosum lå jeg og fik massage af kollegaen, da Monthila for den del år siden oprettede/tilrettede FB siden via sin Iphone. Det gik ikke helt  stille af :) 

Men den korrekte adresse står der nu. Det er Vestergade 6  Auning. Se også Thailisten

 

Vestergade 6, 8963 AUNING, Tlf. 50 66 25 19

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyder som man skulle give auning et besøg igen. Har ikke været der siden jeg flyttede derfra i 2008. Og boede faktisk meget tæt derved. lige i starten af  Østergade. var også på tide, at der kom noget godt til auning. For det var ellers en pænt død by at bo i dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Ja der er en fejl. Det er en gammel FB side, så det kan undre hun ikke har opdaget fejlen. Der står nu også Auning i denne tråds overskrift :) Hun er ret god til dansk. Du må hellere gøre hende opmærksom på fejlen. 

Som et lille kuriosum lå jeg og fik massage af kollegaen, da Monthila for den del år siden oprettede/tilrettede FB siden via sin Iphone. Det gik ikke helt  stille af :) 

Men den korrekte adresse står der nu. Det er Vestergade 6  Auning. Se også Thailisten

 

Vestergade 6, 8963 AUNING, Tlf. 50 66 25 19

Dansk :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 12 minutter siden:

Dansk :):):) 

Hæ næ du kun det talte sprog. Jeg ville ikke turde foreslå hende en tur på langs. Hun er stærk og har temperament. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 1 time siden:

Dansk :):):) 

Da jeg var der, blev det tydeligt pointeret flere gang (mere end to) at "no sexy" var på programmet. Men massagen er altså absolut i top og begge pigerne er vældigt kønne, så man kunne godt få lyster. Men nogo :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kørte forbi igen i går, forretningen på hjørnet er total tom?
Vestergade er ikke til at tage fejl af, det er "hovedgaden" gennem byen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kørte forbi igen i går, forretningen på hjørnet er total tom?
Vestergade er ikke til at tage fejl af, det er "hovedgaden" gennem byen

5-6 huse længere nede ad gade på samme side. Hun er flyttet fra hjørnebutikken, der hvor det er/ var solcenter også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige hjemkommet fra en times massage i Auning, vil jeg da lige smide en kommentar om det også her i tråden.

Jeg ringede midt på formiddagen for at sikre mig at der var tid til mig , hvis jeg smuttede der hen. Det var der :)

Jeg fik en times rigtig god massage til 350 kr. Jeg havde valgt dette sted fordi der ikke tilbydes andet end massage, og jeg gerne ville undgå den der lidt slappe massage efterfulgt af tiggeri om at bruge 500 mere på 5 minutters handjob ekstra, som ofte kan opleves andre steder.

Jeg må sige at massagen her var noget af det bedste jeg har fået endnu......... det var så det gode der var at sige om det...... hvor ville et lille smil og lidt snak bare have gjort oplevelsen fuldendt.  Da jeg ankom sad der en ret humørforladt kvinde i sofaen og tog imod. Hun spurgte om det var mig der havde ringet?   jo det var det da ..... ok så blev jeg bedt om at tage skoene af, og blev vist ind til briksen, bedt om at tage tøjet af og lægge mig klar....... stadig uden antydning af smil.  Et par minutter efter kom hun ind og gik i gang med massagen uden et ord....... jeg prøvede til nogle gange i løbet af tiden at få en smule snak, ved at spørge lidt ind til forskellige småting...... om der var nok at lave? om ikke det var hårdt for hænderne at give så stærk massage ? og lignende spørgsmål som kunne give anledning til lidt småsnak, men lige lidt hjalp det, der var kun helt korte svar fra hende.

Hun fik lidt ekstra for  det fine arbejde hun havde gjort og selvfølgelig ros for det, hvilket gav en svag meget kortvarig antydning af et smil :)

Nu er det jo også massage de tilbyder, og den del var der bestemt intet at klage på, men nu er jeg et rimeligt socialt og medlevende menneske , som går op i at andre også trives, og derfor fik jeg egentlig en lidt flad fornemmelse med der fra, på trods af den fine massage :(

Jeg tror ikke at det var en af de piger som var nævnt tidligere i denne tråd jeg mødte, ........hende her synes jeg ikke kunne opmuntre nogen til ønske om frække tilkøb :(

Nu er jeg lidt spændt på om jeg skal have ris for denne kommentar, eller om andre har oplevet noget af det samme?

Mvh. Mr.Djurs

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 4 minutter siden:

Lige hjemkommet fra en times massage i Auning, vil jeg da lige smide en kommentar om det også her i tråden.

Jeg ringede midt på formiddagen for at sikre mig at der var tid til mig , hvis jeg smuttede der hen. Det var der :)

Jeg fik en times rigtig god massage til 350 kr. Jeg havde valgt dette sted fordi der ikke tilbydes andet end massage, og jeg gerne ville undgå den der lidt slappe massage efterfulgt af tiggeri om at bruge 500 mere på 5 minutters handjob ekstra, som ofte kan opleves andre steder.

Jeg må sige at massagen her var noget af det bedste jeg har fået endnu......... det var så det gode der var at sige om det...... hvor ville et lille smil og lidt snak bare have gjort oplevelsen fuldendt.  Da jeg ankom sad der en ret humørforladt kvinde i sofaen og tog imod. Hun spurgte om det var mig der havde ringet?   jo det var det da ..... ok så blev jeg bedt om at tage skoene af, og blev vist ind til briksen, bedt om at tage tøjet af og lægge mig klar....... stadig uden antydning af smil.  Et par minutter efter kom hun ind og gik i gang med massagen uden et ord....... jeg prøvede til nogle gange i løbet af tiden at få en smule snak, ved at spørge lidt ind til forskellige småting...... om der var nok at lave? om ikke det var hårdt for hænderne at give så stærk massage ? og lignende spørgsmål som kunne give anledning til lidt småsnak, men lige lidt hjalp det, der var kun helt korte svar fra hende.

Hun fik lidt ekstra for  det fine arbejde hun havde gjort og selvfølgelig ros for det, hvilket gav en svag meget kortvarig antydning af et smil :)

Nu er det jo også massage de tilbyder, og den del var der bestemt intet at klage på, men nu er jeg et rimeligt socialt og medlevende menneske , som går op i at andre også trives, og derfor fik jeg egentlig en lidt flad fornemmelse med der fra, på trods af den fine massage :(

Jeg tror ikke at det var en af de piger som var nævnt tidligere i denne tråd jeg mødte, ........hende her synes jeg ikke kunne opmuntre nogen til ønske om frække tilkøb :(

Nu er jeg lidt spændt på om jeg skal have ris for denne kommentar, eller om andre har oplevet noget af det samme?

Mvh. Mr.Djurs

 

jamen du skal da have ros. Jeg synes du skriver det sobert. Du har helt ret, selv om man ikke skal være intime, kan man jo godt krydre det hele med et smil. 

Prøv at kig på deres FB side, der ser du ejeren. Hvis det var hende der masserede dig, må hun have haft lidt at spekulere over, for oftest er hun ret sjov. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Aarhuselsker

Nej det var så afgjort ikke hende..... hende jeg mødte, tror jeg slet ikke kan være sjov, hun så sørgmodig eller måske nærmere lidt mistroisk ud, somom hun måske troede at jeg kom for at prøve til med frække tilbud..... egentlig havde jeg lidt ondt af hende, da hun ikke virkede glad.

Jeg må nok give det en chance til en anden gang, i håb om at møde ejeren...... Hvad hedder hun? så kunne jeg jo bede om hende, hvis jeg bestiller tid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 9 minutter siden:

Tak Aarhuselsker

Nej det var så afgjort ikke hende..... hende jeg mødte, tror jeg slet ikke kan være sjov, hun så sørgmodig eller måske nærmere lidt mistroisk ud, somom hun måske troede at jeg kom for at prøve til med frække tilbud..... egentlig havde jeg lidt ondt af hende, da hun ikke virkede glad.

Jeg må nok give det en chance til en anden gang, i håb om at møde ejeren...... Hvad hedder hun? så kunne jeg jo bede om hende, hvis jeg bestiller tid ;)

Ejeren hedder Monthila, og taler godt dansk - taler ikke!!!!

Måske så din massøse sørgmodig ud, fordi hun ikke kunne tilbyde eksta tjenester :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mr. Djurs

 Du har helt sikkert mødt Monthilla. Hun masserer fantastisk, men er mere eller mindre umulig, at trække et ord eller et smil ud af :-(

 Det er rigtig ærgerligt, jeg har det som dig, at bare "lidt hyggesnak" er positivt og dejligt, men det får man ikke her.

 Jeg har fravalgt hende af samme årsag, da man ikke ved, om man er velkommen eller ej - det er sådan en "tom fornemmelse".

 Kan I have en god weekend

   Mvh. Randers_Borger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers_Borger skrev, for 14 minutter siden:

Mr. Djurs

 Du har helt sikkert mødt Monthilla. Hun masserer fantastisk, men er mere eller mindre umulig, at trække et ord eller et smil ud af :-(

 Det er rigtig ærgerligt, jeg har det som dig, at bare "lidt hyggesnak" er positivt og dejligt, men det får man ikke her.

 Jeg har fravalgt hende af samme årsag, da man ikke ved, om man er velkommen eller ej - det er sådan en "tom fornemmelse".

 Kan I have en god weekend

   Mvh. Randers_Borger

Det er ikke min oplevelse af Monthila efter 50+ massager. Humør svingende, ja da, men uden ord og smil er ikke sandt.Hun kan være lidt mut når mankommer, men det forsvinder med et par søde/positive sætninger.  Faktisk synes jeg hun for det meste, er svær at få til at tie stille, så man kan ligge og småblunde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...