Hop til indhold
MrSwingKing

DEEA - verdens grimmeste og dårligste luder.

Recommended Posts

deea

Den her tøz, der angiveligt er 21, og pisse pæn på sine billeder, er mere i retning af de tidlige 30'ere, pisse grim, det værste skrald og den dårligste luder, jeg nogensinde har kneppet.

Ville sige mere, men jeg er simpelthen lige så skuffet som jeg er vred, og jeg vil bare i byen og være stiv - uanset, bestil hende, hvis dårlige oplevelser, konstant check af mobilen, intet engelsk og et Ungarns grimmeste ansigter er din ting, ellers, så lad være, og brug pengene på en anden.

S.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når jeg læser dine øvrige indlæg, synes jeg  der tegner sig et billede af, at du endnu ikke har fundet en udvælgelsesmetode der virker.  Synes der for meget bitterhed i dine skriv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrSwingKing skrev, for 29 minutter siden:

deea

Den her tøz, der angiveligt er 21, og pisse pæn på sine billeder, er mere i retning af de tidlige 30'ere, pisse grim, det værste skrald og den dårligste luder, jeg nogensinde har kneppet.

Ville sige mere, men jeg er simpelthen lige så skuffet som jeg er vred, og jeg vil bare i byen og være stiv - uanset, bestil hende, hvis dårlige oplevelser, konstant check af mobilen, intet engelsk og et Ungarns grimmeste ansigter er din ting, ellers, så lad være, og brug pengene på en anden.

Overvej om ikke du burde besøge pigerne istedetfor - så kan du nemlig nemmere vælge at gå igen, hvis billeder og beskrivelser ikke passer - og så er en pris på kr. 1000,-/time, næsten også for billigt til at det kan være godt og i den sidste ende dyrt - for det kræver flere gode oplevelser at fortrænge igen :roll:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er en advarsel på vej til Mr Swing King

Det sprogbrug er ikke i orden 

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...