Hop til indhold
Dr X

Seriøs Thaimassage ml. Esbjerg og Vejle

Recommended Posts

Selvom jeg bor i Jylland er det mest de Københavnske Thai massage muligheder jeg har dyrket. I November har jeg mulighed for at prøve de lokale steder. Jeg er mest til rigtig seriøs thai og olie massage, men jeg godt kan blive fristet til afslutning af en dejlig thai kvinde, især hvis den foregående massage var OK.

Har I nogen forslag til dette i den langstrakte trekant mellem Middelfart, Vejle og Esbjerg.

mvh Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bedste massage får du hos Relax Thai Massage; Bjergegade 58 Fredericia og venter du til næste uge åbner et nyt sted Sabai-Sabai-Thai Massage, Danmarksstræde 2 Fredericia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 timer siden:

Hvordan så, fik du prøvet noget af det?

Nej ikke endnu, jeg tror jeg får mulighed i næste uge, men tak for det gode råd og jeg tror det bliver Nam-Thai først.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
Dr X skrev, for 14 timer siden:

Nej ikke endnu, jeg tror jeg får mulighed i næste uge, men tak for det gode råd og jeg tror det bliver Nam-Thai først.

mvh

Dr X

Prøv Kayly i Vejle ;-)

Hilsen 

Huaa Laan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg aflagt første besøg hos en thai klinik i området (se overskriften), det blev hos Nam i Vejle som anbefalet af Onslow. Hun er en dejlig voksen kvinde, i godt humør og meget talende, selvom hendes Danske ikke er så tydeligt at man kan have en længere samtale, eller måske skal jeg bare vænne mig til hendes accent. Jeg bestilte en time til 300 DKK og fik god hård massage der hvor det var nødvendigt og mellem hård i øvrigt. Jeg har fået bedre massage hos legendariske Hanna og Jintana på Strandboulevarden i Kbh (de arbejder vist hver for sig nu) og Suphaphorn på Blegdamsvej, men denne var absolut bestået. Til sidst udemærket ekstra aflastnings massage til samme pris oveni. I øvrigt er klinikken meget nydelig, alt ser fint og rent ud inklusive håndklæderne, og dertil et nyt fint bad som jeg også benyttede mig af. Adgangen er knap så diskret, lige ud til en trafikeret vej. Så absolut en god oplevelse som jeg godt kan finde på at gentage, når jeg er på de kanter.

Med hensyn til området som angivet i overskriften, så har jeg studeret Thai Listen Vest m.h.t. mulighederne i hele området, der er klart flest klinikker i Vejle og flere interessante til afprøvning ved lejlighed, f.eks. Kayly som Huaa Laan foreslog. Det er ikke altid at Vejle ligger lige for transportmæssigt, desværre har Fredericia, Kolding og Esbjerg ikke samme udvalg, men jeg kommer nok til at prøve nogen der også. Jeg eftersøgte også via en anden eksisterende tråd om nogen kendte til klinikken i Glejbjerg, der er ikke nogen der har meldt tilbage endnu, så der må jeg tage en for holdet når muligheden byder sig.

mvh og tak for forslagene

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det nu skal være Vejle, så skulle du prøve Mora Thai Massage, rigtig god massage med mulighed for tillæg.

Og drejer du nordpå fra Vejle er der Daw i Tørring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...