Hop til indhold
Guest Anden den 2

Aarhus thai og wellness, Sønderring gade 21

Recommended Posts

Guest Anden den 2

En lille beretning.

Har været inde på Aarhus thai og Wellness.

Blev modtaget i døren af en yngre thai måske ca. 30 talte vældig godt dansk. Aftalte at jeg skulle have en times oliemassage til kr. 300, det var jo egentlig ok.

Jeg blev vist ind i et nydeligt rum, med en opvarmet briks, dejligt. der kommer så en anden Thai ind, Skulle erfare at hun hed Pam, på omkring de 40. ganske nydelig, jeg spørger til om hun er god til massage, da jeg ikke havde tænkt mig mere. Den unge svarede at det var hun, ok tænkte jeg så er det jo det, og får at vide at hun ikke kan dansk.

Hun starter med ben og arbejder sig lidt i gennem kroppen på bagsiden, det føles egentlig lovende, vi får snakket lidt på engelsk, og hun er ganske charmerende. Men efter relativ kort tid bliver jeg bedt om at vende mig om, hvilket jeg selvfølgelig gør. 

Pam spørger om jeg skal have ekstra, hvilket jeg i første omgang siger nej tak til, hun bliver ved og ender ved BUM BUM til 800 kr. nåååå ja damen er charmerende og ganske nydelig.

Hun rejser sig, går ind og henter kondom, hvor efter den anden thai kommer og begynder at snakke om at det koster normalt 1000 kr. dog fastholder jeg at aftalen er 800 kr. hvorefter hun går uden at være mopset eller noget. 

Pam kommer igen og BUM BUM kan starte, det er lidt kedeligt syntes jeg, og jeg mistede lidt lysten af at den anden thai kom ind. Men det gik jo alligevel og efter et lille stykke tid var det overstået....   :-(

Så fik jeg at vide at jeg skulle sætte mig op, fik 3 min yderligere afsluttende massage og var herved færdig, ja så var alt ialt gået ca. 35 min. så alt i alt en meget hurtig time. Men charmerende var de begge.

Bedømmelse:

Sted                                        8 Rent og pænt

Massage                                 4 

Bum bum                                 5

Pris                                          7

Pam                                         8 charmerende og ganske pæn i min optik.

Fare for gentagelse                 3-4  Ved det egentlig ikke, da det hele var noget rodet, med den ene thai så den anden der skulle blokke for flere penge osv.

 

Ja det var min oplevelse.

                                                        

Redigeret af Anden den 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
steve skrev, den ‎19‎-‎05‎-‎2016 at 13:00:

Var der bad der og hvis Ja var det god kvalitet eller noget Gl lort?

Jeg har besøgt stedet. Omtalen er ok.

Men jeg spurgte efter et toilet, det var ude i baggården og ingen bad, Måske fra 1950

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er en fin anmeldelse af stedet.

Jeg har været der og syntes ikke det var noget hurra over stedet. Kom af med 600,- for massage + hj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bedre til at læse med herinde end at skrive anmeldelser...... Jeg må prøve at forbedre mig!

Gennem de sidste knap 10 år har jeg løbende besøgt de forskellige thaimassage steder i Aarhus, og som alt andet er det omskifteligt hvilke steder der er gode - og hvilke der er mindre gode....

Jeg foretrækker ikke at aftale noget inden massagen, men at se om det naturligt udvikler sig i retning af mere. Generelt synes jeg niveauet i Aarhus er nedadgående - det hander for de fleste steder om at få nogle jyske dollars hurtigt i kassen (det er også blevet dyrere) og få kunden hurtigt ud af døren.

Derfor overraskede det mig, at jeg her på Sønder Ringgade faktisk fik en hel times fornuftig massage, og først blev spurgt om ekstra efter massagen. Det er noget tid siden det er sket. Pigen hed "Joy" - og hun var faktisk "joyable" (!) Hun var vel omkring de 30 med en pæn figur, og var sød og sympatisk, selvom hendes engelske var yders begrænset.

Jeg gav 1000 kr. for en fuld times massage og efterfølgende fin sex. Så var godt tilfreds da jeg smuttede igen!

/Hawkeye

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...