Hop til indhold
Gæst

MILF's i Kbh området

Recommended Posts

Gæst

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en lidt ældre kvinde end mig selv, er selv i 20'erne. Har i nogle gode forslag? 

Liderkarl

Del dette indlæg


Link til indlæg
morfar skrev, for 14 timer siden:

Sara tager ikke yngre mænd. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ reteph19:

Joeh, Claudia synes jeg er en meget lækker kvinde, ser godt ud, boller godt og sutter i bund og sluger. Hun har et kærligt og imødekommende gemyt. Hendes billeder er ægte, men taget fra gunstigste vinkler - så det er vel OK. Eneste minus er at hendes bryster har fået lidt hjælp hvad man kan mærke når man krammer dem. Stedet i Valby er meget lækkert, parkering lige uden for og nogenlunde diskret indgang. Tæt på Ålholm station hvis man kører på jernhjul.

Del dette indlæg


Link til indlæg
morfar skrev, for 11 timer siden:

@ reteph19:

Joeh, Claudia synes jeg er en meget lækker kvinde, ser godt ud, boller godt og sutter i bund og sluger. Hun har et kærligt og imødekommende gemyt. Hendes billeder er ægte, men taget fra gunstigste vinkler - så det er vel OK. Eneste minus er at hendes bryster har fået lidt hjælp hvad man kan mærke når man krammer dem. Stedet i Valby er meget lækkert, parkering lige uden for og nogenlunde diskret indgang. Tæt på Ålholm station hvis man kører på jernhjul.

Halløj., tak for rigtig god service.! Kan du opluse en ca. alder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...