Hop til indhold
Aarhuselsker

Ignorerede brugere

Recommended Posts

Når man har sat en bruger på ignorer, PM og indlæg, så ser man stadig indlæggene på oversigten over ulæste. 

Da en af de jeg har sat på ignorer fortrinsvis udtrykker sig i en eller to sætninger, så får jeg alligevel præsenteret alle hans udgydelser. 

Burde en ignoreret bruger ikke ignoreres over alt på boarded? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Når man har sat en bruger på ignorer, PM og indlæg, så ser man stadig indlæggene på oversigten over ulæste. 

Da en af de jeg har sat på ignorer fortrinsvis udtrykker sig i en eller to sætninger, så får jeg alligevel præsenteret alle hans udgydelser. 

Burde en ignoreret bruger ikke ignoreres over alt på boarded? 

Det ville i hvert fald være en god idé :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På det forkætrede facebook er en blokkeret profil HELT væk , man ser ikke profilnavnet, ikke kommentarerne, ikke deres overskrifter og heller ikke tråde de starter - man bliver kun opmærksom på deres eksistens hvis en anden bruger nævner deres navn i en kommentar .
Her skal vi desværre formålsløst martres uopholdeligt med erindringen om deres blotte eksistens - selv om vi gerne vil være dem foruden :?

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 22 timer siden:

På det forkætrede facebook er en blokkeret profil HELT væk , man ser ikke profilnavnet, ikke kommentarerne, ikke deres overskrifter og heller ikke tråde de starter - man bliver kun opmærksom på deres eksistens hvis en anden bruger nævner deres navn i en kommentar .
Her skal vi desværre formålsløst martres uopholdeligt med erindringen om deres blotte eksistens - selv om vi gerne vil være dem foruden :?

Det er altid hyggeligt med sådanne "Vi er mange, der mener" indlæg. :D

Eller du er måske royal, siden du omtaler dig i pluralis?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...