Hop til indhold
Gæst

Privat/diskret til leje - KAN VARMT ANBEFALES

Recommended Posts

Gæst

Jeg er temmelig usikker på om dette er det rette sted at sætte denne tråd, men i og med at den omhandler et sted der kan modtages gæster fra, kan man vel putte den ind under "anmeldelser af klinikker ....."? ....Eller.....? ;)

Jeg havde fornøjelsen af at leje mig ind på et værelse beliggende i Vallensbæk/Albertslund, hos en rigtig fin og reel mand. Prisen var uhyre fair og i den indgik alt rengøring og vask af håndklæder og sengetøj. Og afregning var i penge-ikke nogle skumle forslag om evt at betale i seksuelle ydelser og absolut ingen tilnærmelser eller ubehagelige situationer.


Stedet var hysterisk rent og super pænt, det var hans helt private hjem og det kunne man sagtens se og fornemme, med det samme man trådte ind ad døren.
Værelset jeg lejede havde en passende størrelse, var super hyggeligt og igen pinligt rent og der var håndklæder og andre remedier til fri afbenyttelse - kleenex, vådservietter osv osv.
Der var mulighed for gæsterne at tage et bad både inden og efter "akten" ;)

P-forhold var perfekte og skulle man være med offentlig transport er der 5 min gang fra Alberstlund st.

Jeg kan varmt anbefale at tage kontakt, hvis du står og mangler et sted at modtage dine gæ[email protected] og lad dig ikke skræmme af mailadressen, den er vist nogle år gammel ;)

Jeg er sikker på at skulle lysten til at gentage en sådan "vagt" komme over mig - så er det her jeg vil være at finde igen .

Skulle han læse med her så : Kære S....tak for rigtig god behandling og for lån af dit hyggelige hjem ;)

 

 

 

Redigeret af NajaP75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nyder det

skal det forstås sådan at det ville være okay at tage kontakt til e mail ads med henblik på at benytte stedet ????? spørger på en piges vegne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nyder det skrev, for 13 timer siden:

skal det forstås sådan at det ville være okay at tage kontakt til e mail ads med henblik på at benytte stedet ????? spørger på en piges vegne

Det er sådan det skal forstås :)

Der er helt ok at tage kontakt til vedkommende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også lejet værelset 1 gang , hvor jeg havde en pige med deroppe og jeg kan også kun nikke ja til det der bliver skrevet i tråden.

Han er en flink fyr og der er pinligt rent , det er lige før jeg vil udlove en dusør på 100 kr. til den der kan finde en nullermand :-D

Prisen var også fin for 2 timers leje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange nu lejet værelse hos denne person og kan kun sige at alt de andre har skrevet i tråden er rigtigt. Der er fantastisk rent, fantastisk selskab og super god beliggenhed og diskret. Kan klart anbefale det til andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...