Hop til indhold
Gonzilas

Sara / De Polske Piger i Sydhavnen.

Recommended Posts

Besøgte Sara i dag.

Stedet er - som beskrevet i andre indlæg - pænt, med lidt besværlige parkeringsforhold og en ikke særlig diskret indgangsdør. Ringede da jeg ankom, blev hurtigt lukket ind og tog elevator op.

Havde egentligt aftale med en af de andre piger, men da der var ventetid, så valgte jeg Sara, der lukkede mig ind. Det kom jeg ikke til at fortryde. Jeg fik et hurtigt bad og betalte derefter for 30 min.

Sara er efter min mening smuk og har en dejlig krop med naturlige bryster. Fissen er glat med en stribe kort behåring. Alt i alt et dejligt syn. Profilbillederne er efter min vurdering ægte.

Vi startede med at stå og kæle, tage hendes bh af. Lidenskabelige tungekys først stående og derefter liggende på madrassen. Meget GFE.

Hun bevægede sig nedad og lagde sig i en position med spredte ben så jeg havde frit udsyn til fissen. Det fristede og vi arrangerede os i en skøn 69'er. Ikke noget hastværk. Roligt og blødt superfransk mens jeg nød hendes velduftende fisse på helt tæt hold. Jeg formåede desværre ikke at få hende til at komme selvom vi lå sådan i mindst 10 herlige minutter. Derefter en lidenskabelig ridetur og til slut missionær.

Hun havde ikke travlt med at få mig ud af lejligheden. Vi små-snakkede på et rimeligt - omend ikke avanceret engelsk. Jeg tog et bad, vi kyssede farvel. På vej ud nåede jeg at hilse på pigen, som jeg oprindeligt skulle have mødt. Afslappet og hyggelig stemning.

Godt 1/2 time efter ankomst tog jeg elevatoren ned efter en absolut godkendt oplevelse. Sara er en klar anbefaling herfra. Pas godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...