Hop til indhold
hornyBOY22

flensborg / kruså??

Recommended Posts

hej

 

jeg skal ned mod flensborg / kruså i morgen og vil meget gerne besøge en pige, når jeg alligevel er der nede, har bare ikke lige set nogle annoncer der fra som frister og virker pålidelig med billeder, er der nogen i evt kan anbefale, ???

 

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornyBOY22 skrev, for 45 minutter siden:

hej
jeg skal ned mod flensborg / kruså i morgen og vil meget gerne besøge en pige, når jeg alligevel er der nede, har bare ikke lige set nogle annoncer der fra som frister og virker pålidelig med billeder, er der nogen i evt kan anbefale, ???
mvh

Du bliver nok nødt til at fortælle hvad du specifikt efterspørger. h x b x alder samt godstykkelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornyBOY22 skrev, for 55 minutter siden:

jeg skal ned mod flensborg / kruså i morgen og vil meget gerne besøge en pige, når jeg alligevel er der nede, har bare ikke lige set nogle annoncer der fra som frister og virker pålidelig med billeder, er der nogen i evt kan anbefale, ???

Hvis du har tid og lyst, kunne du jo besøge P-clubben:

http://en.the-pclub.de/girls

hvor der er flere piger, jeg gerne vil anbefale, men du kan jo selv få en forestilling eller tage et forfriskende bad først og sætte dig ind i baren og se pigerne an.

Kender du ikke klubben eller konceptet kan du f.eks. læse mere her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/43535-intro-til-p-club-i-fl/#comment-350667

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornyBOY22 skrev, for 2 timer siden:

Hvordan forgår det der p club går man bare ind og i baren og finder en pige som man vil hygge med eller har jeg forstået det forkert

Der er flere måder:

1. du kan vælge at nøjes med "ein Vorstellung", hvor pigerne en efter en kommer og hilser på og du vælger så hende du synes bedst om/kan huske navnet på, inden du går i bad eller evt. direkte ovenpå, hvis du er rimelig nyvasket.

2. du får udleveret håndklæde, badekåbe og badetøfler + en nøgle, som du f.eks skal aflevere dine bilnøgler for at få. Herefter kan du tage et bad før du entrer baren og hygge dig lidt inden du evt. vælger en pige/hun vælger dig :wink:

3. nogle entrer også baren uden bad eller omklædning - som regel dem, der ønsker at føre sig frem, bliver fulde, sidder og sover eller belemrer pigerne på forskellig vis.

Ved 2 og 3 skal du min. forbruge for € 20,- på dit klippekort, men så har du også fri adgang til bad, sauna, jacuzzi mm. og opholde dig hele dagen på clubben og kan i princippet nøjes med kun at måtte slippe med € 20,- når du går :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...