Hop til indhold
PHD

Rosario ? Sexiblonde,400krdanskfransk,kiss

Recommended Posts

Ja det blev så desværre mig.

Som en anden rookie accepterede jeg at hun ikke svarede ordenligt på mit spørgsmål om hvorvidt billeder var real eller look-alike.. hun svarede bare 'Yes' og så tænkte lille dumme mig.. 'det er jo nok bare sprogbarriere og dermed yes til real'

Men nej.. da jeg kom kunne jeg godt se at hun var noget ældre end på billederne, vil tro omkring 40, men så som sådan ok-agtig ud (tror jeg var hamrende liderlig). Brysterne var pakket ind, så jeg ikke rigtig kunne vurdere størrelsen, men det virkede ok..

Det var det så ikke.. men var meget langt fra de lækre billeder. Der er ikke noget interessant at komme efter rent brystmæssigt. Har formentlig været en lille c-skål der jo med den alder hænger lidt i det, uden den store fylde.

Jeg gennemførte og rent sex-mæssigt var det måske nok lidt over middel og hun levede sig rimeligt ok ind i akten. Hun kyssede egentlig ret godt, hvilket er et stort plus i min bog.

Men jeg kommer ikke igen.. og vil ikke umiddelbart anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den ‎02‎-‎11‎-‎2015‎ ‎23‎:‎19‎:‎03:

Følger spændt med; hvem er først?:-P

Havde på fornemmelsen at det ville vække din interesse Tatra :)
- næste gang er DU først ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
PHD skrev, for 7 timer siden:

Havde på fornemmelsen at det ville vække din interesse Tatra :)
- næste gang er DU først ;)

 

Tjah, dét hårde åg må jeg jo så tage på mine skuldre...

Overvejer dog alliwl denne Rosario. Har ikke noget mod kvinder med lidt (alders-)erfaring og når sex'en er over middel og hun kysser godt, ja så er det vel egentlig ikke at foragte, selv om man jo oprindeligt har sat næsen op efter de nysselige kloder. Prisen er i alt fald ikke afskrækkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...