Hop til indhold
Manica

HVAM abnet igen efter RENOVERING :-)

Recommended Posts

Hej...

Jeg har tidligere anmeldt Thai stedet i HVAM (Krogsgårdsvej, Kjellerup) - det har den seneste tid været under renovering - nu er det endelig genåbnet, jeg glæder mig til snart at prøvekøre stedet - dette er bare en info om de ny-renoverede rammer :-) Og frem for alt: Så folk er informeret om at der endelig er genåbnet - så ingen risikerer mere at køre forgæves.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter dit eller mit besøg hr. Aarhuselsker:razz:;-):-D
Ja jeg har desværre ikke haft tid til pige besøg længe, ved for meget arbejde, men det er jo godt at have noget at glæde sig til :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Manica skrev, for 4 minutter siden:

Efter dit eller mit besøg hr. Aarhuselsker:razz:;-):-D
Ja jeg har desværre ikke haft tid til pige besøg længe, ved for meget arbejde, men det er jo godt at have noget at glæde sig til :razz:

Det må blive efter dit besøg. Jeg skal ikke på de kanter foreløbigt. God fornøjelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hulk79 skrev, for 13 timer siden:

Hvad er nummer der til

Kender du ikke:

https://www.google.com/maps/d/viewer?ll=56.032157%2C10.022278&spn=1.28139%2C3.56781&msa=0&mid=zIXy8el00sPU.kOzMXnwhXN0Q

Hvor du kan finde næsten alle adresser over Thaimassagesteder - også:
 
Vipada Thai Massage
beskrivelse
Kroggårdsvej nr. 20
Hvam, 8620 Kjellerup
Tlf. 71 60 89 62
[email protected]
 
Detaljer fra Google Maps
Krogsgårdsvej 20, 8620 Kjellerup, Danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå jeg var jo lige en tur forbi HVAM i weekenden, har aldrig været der før så kan ikke lave en sammenligning.

Der var mørkt da jeg kom til Hvam, men det er ikke til at gå forkert. I den lille by som ikke har verdens bedste gadebelysning, kunne det godt ligne Dalgaards Tivoli når man lander på adressen, stort lysskilt i vinduet - OPEN, det tager man ikke fejl af.

Indgangen er bag huset i kælderen, der er forholdsvis gode diskrete parkerings muligheder, jeg holdte bare nede på vejen da jeg alligevel ikke er fra disse kanter.

Jeg blev mødt af mutter, en ældre dame, og i baggrunden trissede der en anden ældre dame rundt, jeg spurte hurtigt om der skulle være en ung pige på arbejde, og det var der sagde hun,  heldigvis for det da.

Når jeg siger ældre, så er de ældre, da min erfaring siger mig, at når en Thai'er ser ældre/gammel ud så er hun i hvert fald 45+
Mutter viste mig ind i motionsrummet, og jeg fik menukortet stykket i hånden, priserne var i den billige ende, Dansk+Fransk 700kr kun fransk 500kr, der var også nogle andre priser, men dem husker jeg ikke.

Jeg valgte Dansk+Fransk til de 700kr, hun gik ud igen for at hente den søde unge pige.

Men fandme om det ikke var hende den ældre dame som jeg tidligere så trisse rundt i baggrunden, som troppede op i motionsrummet. Nå tænkte jeg, nu var jeg her og havde allerede smidt min T-Shirt, hmmm så tænkte jeg at man skal da være et dovent svin hvis man ikke lige kan klare et hurtigt BJ, derfor skyndte jeg  mig at sige, at det kun skulle være en omgang Fransk til de 500kr, hun var åbenbart ikke så god til engelsk for hun forstod ikke hvad jeg mente, så jeg viste hende på menukortet hvad jeg ønskede.

Da hun var på vej ud af døren med pengene, var jeg sgu lige ved at vælte hende omkuld, for jeg kom til vende mig hurtigt rundt og stødte derfor min skulder/arm ind i hende, hun tog det heldigvis med et smil og vi grinte lidt af situationen.

Hun kom ind igen, og trak sine bukser af, hun beholdte trøjen på. også gik hun ellers i gang med at nusse og kæle lidt for kronjuvelerne, hun gjorde det rigtig godt, ingen forhastede metoder for at gøre pikkemanden stiv - Det var sgu skønt det her, lukkede øjene og nød hver et øjeblik, hun forstod sgu og kæle for pikkemanden.
Da hun havde kælet lidt, tænkte jeg hvornår mon hun begynder på det franske, og med et, have hun sgu sat sig ned over mig, det blev jeg noget overrasket over, men jeg var i et svagt øjeblik, klagede heller over situationen, også begyndte hun ellers at ride mig stille og roligt, efter et stykke tid fik jeg hende lagt ned i missionær, og motionerede til jeg kom oppe i hende - Alt forgik med kondom.

Nå på med tøjet igen, en tur forbi toilettet, også ud på landevejen igen - Dette var nok en af mine meste komiske besøg hos en glædespige.

Lokalerne var pænt og rent, men på ingen måder "The Mansion".
Havde jeg vidst at mutter ikke mente i dette årti, da jeg spurte til den unge pige, så havde jeg nok kørt igen, men det endte jo alligevel ikke så ringe enda, men kun fordi hun ikke havde travlt med at få mig til at komme, gav sig god tid. Hun virkede til at være en utrolig sød person, alm. af udsende ikke tyk på nogle måder, hun havde faktisk nogle gode patter at hive i.
Når du kommer ind i motionsrummet er du ikke i tvivl om hvad der skal forgå, måden de havde indrettet motionsrummet på lyste bare af sex.

Har man brug for forfriskning undervejs i motionen kunne man også få slukket tørsten, der stod et køleskab inde i rummet, men det blev der i mit tilfælde ikke brug for.

Om de unge piger, altså de unge piger i dette årti, er der på andre tidspunkter skal jeg ikke kunne sige, det burde jeg nok have spurt om inden jeg kørte der fra, men jeg ville jo heller ikke virke uforskammet.


 


 

 

 

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Menna som har været hos Chaba i Århus er på adressen de næste par måneder, ved ikke om det var hende du fik sex af men hun ser ret godt ud og hun er 46 år.

 

Vipada Thai Massage
Kroggårdsvej nr. 20
Hvam, 8620 Kjellerup
Tlf. 71 60 89 62

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Søndag d. 8 november 2015,

besøg i Hvam.

Søndag aften, var mig og min gode liderlige ven fra Polen, på besøg i Hvam.

Jeg havde først været på en lidt kikset date, hun var virkelig sød, og smuk... Men der var desværre lige en håndfuld deal-breakers...

- hun havde to teenage børn
- begge hendes forældre BOENDE HOS HENDE
- hun brød sig ikke om katte
- hun bor ca 150 km fra mit hjem (og arbejdsplads)
- og ville giftes før hun havde sex med en mand!!!

Så, ”tak for kaffe”, tænkte jeg, det var som at få en spand is smidt i hovedet, og lille-mand havde ellers store forventninger, men den blev satans skuffet. Men nok om det.... det her handler jo om Hvam.

I mens jeg kørte lidt slukøret hjemad, ringede min gode ven, og spurgte, om vi ikke skulle køre en tur til Hvam, og få en kop kaffe.

Så 20 minutter senere var vi i Hvam, vi er godt kendt der, så vi gik ind af hovededøren. Der sad den altid søde og rare bordelmutter og spillede kort med de 3 piger som var på vagt. Det var dejlige, smukke Nit, som var kommet tilbage - og hendes søde storesøster, og så en ny, som præsenterede sig som Nina.

Min ven fik store øjne, ”en ny pige!” han var næsten ved at vælte bordet af begejstring. Så Nina trak ham med i kælderen, trods hans vel nok 130 kg kampvægt, var han satme hurtig på benene!
 
Bordel-Mutter havde lige lavet mad, og hun kunne se min næse vibrerede ivrigt, så jeg blev inviteret til at spise med; det var lidt stærkt men smagte vidunderligt... Som ALTID når hun laver mad.

Hun er sød og meget gæstfri, og på ingen måde 45+, men lad det nu ligge, det er jo ikke alderen det betyder noget, det er jo det indvendige det er det vigtigste.

Har endnu ikke haft fornøjelsen af Nina – men jeg har selv besøgt Nit en del gange, og hun er en fantastisk vildkat i sengen, så kommer man forbi kan hun anbefales, hun er næsten lige så fantastisk som Gai, der var der, for et år siden, og det er nok den største ros, en pige kan få af mig.

Efter en times tid kom min kammerat og Nina op fra kælderen, og jeg kunne se at han var mere end tilfreds... og udmattet. Så jeg måtte køre ham hjem.
På hjemturen fortalte han ellers løs: Brusebad før og efter, en ride og suttetur ind i himlen, så han kunde høre englene synge, og han ville besøge hende næste weekend også. Efter hans mening er Nina en både dygtig og sød pige der kan anbefales.

Redigeret af Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søndag d. 8 november 2015,

besøg i Hvam.

Søndag aften, var mig og min gode liderlige ven fra Polen, på besøg i Hvam.

Jeg havde først været på en lidt kikset date, hun var virkelig sød, og smuk... Men der var desværre lige en håndfuld deal-breakers...

- hun havde to teenage børn
- begge hendes forældre BOENDE HOS HENDE
- hun brød sig ikke om katte
- hun bor ca 150 km fra mit hjem (og arbejdsplads)
- og ville giftes før hun havde sex med en mand!!!

Så, ”tak for kaffe”, tænkte jeg, det var som at få en spand is smidt i hovedet, og lille-mand havde ellers store forventninger, men den blev satans skuffet. Men nok om det.... det her handler jo om Hvam.

I mens jeg kørte lidt slukøret hjemad, ringede min gode ven, og spurgte, om vi ikke skulle køre en tur til Hvam, og få en kop kaffe.

Så 20 minutter senere var vi i Hvam, vi er godt kendt der, så vi gik ind af hovededøren. Der sad den altid søde og rare bordelmutter og spillede kort med de 3 piger som var på vagt. Det var dejlige, smukke Nit, som var kommet tilbage - og hendes søde storesøster, og så en ny, som præsenterede sig som Nina.

Min ven fik store øjne, ”en ny pige!” han var næsten ved at vælte bordet af begejstring. Så Nina trak ham med i kælderen, trods hans vel nok 130 kg kampvægt, var han satme hurtig på benene!
 
Bordel-Mutter havde lige lavet mad, og hun kunne se min næse vibrerede ivrigt, så jeg blev inviteret til at spise med; det var lidt stærkt men smagte vidunderligt... Som ALTID når hun laver mad.

Hun er sød og meget gæstfri, og på ingen måde 45+, men lad det nu ligge, det er jo ikke alderen det betyder noget, det er jo det indvendige det er det vigtigste.

Har endnu ikke haft fornøjelsen af Nina – men jeg har selv besøgt Nit en del gange, og hun er en fantastisk vildkat i sengen, så kommer man forbi kan hun anbefales, hun er næsten lige så fantastisk som Gai, der var der, for et år siden, og det er nok den største ros, en pige kan få af mig.

Efter en times tid kom min kammerat og Nina op fra kælderen, og jeg kunne se at han var mere end tilfreds... og udmattet. Så jeg måtte køre ham hjem.
På hjemturen fortalte han ellers løs: Brusebad før og efter, en ride og suttetur ind i himlen, så han kunde høre englene synge, og han ville besøge hende næste weekend også. Efter hans mening er Nina en både dygtig og sød pige der kan anbefales.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...